Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen råd til meg som har kombinerthud (litt småkviser rundt nese/panne/hake, sorte prikker på nese), til dels fuktfattig samt sensitiv mot temperaturendringer.

Har brukt md formulation samt litt decleor men er ikke super fornøyd, noen erfaringer frå Matis? Noen skryter veldig av denne... Uansett hva anbefaler du, ev hva er dine erfaringer ang produkt for slik hud?!

Håper noen kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker matis til min kombinerte og fuktfattige hud. Funker knall :)

Bruker den oransje rensen og dagkremen, men grønn toner og serum.

Men husk at sorte prikker får du ikke bort ved vanlig hudpleie.

Skrevet (endret)

Selv har jeg hud som er sensitiv til temperatur endringer og fuktfattig. Jeg bruker en aloe vera rensemelk fra Body Shop. Som fuktighetskrem bruker jeg bare Spenol. Billig er det og tro det eller ei meget effektivt.

En skrubb som er god for tørr og småkvisete hud er å mikse ekstra jomfru oliven olje, honning og sukker og skrubbe det på huden.

Om du skrubber huden innimellom vil de sorte prikkene reduseres betydelig. Å drikke mye vann hjelper også litt på dette.

Endret av Pathos
Skrevet

Jeg har fuktfattig og kombinert hud og er avhengig A'kin sin Jojo & Corn Scrub minst 2-3 ganger i uken for å ikke flasse i ansiktet.

Som fuktighetskrem bruker jeg after sun fra Piz Buin. :sjenert: Jeg har prøvd så mye, men jeg kommer alltid tilbake til denne. Den gir meg nok fukt samtidig som den ikke er fet i det hele tatt og holder ansiktet mitt kvisefritt. :jepp:

Skrevet

Jeg bruker matis til min kombinerte og fuktfattige hud. Funker knall :)

Bruker den oransje rensen og dagkremen, men grønn toner og serum.

Men husk at sorte prikker får du ikke bort ved vanlig hudpleie.

Har du prøvd andre produkt før? Veldig usikker på hva jeg vil prøve, å føler hupleiere anbefaler ulike ting alt etter hvem du prater med... *forvirrende*

Skrevet

Jeg har brukt både md og decleor. Md var helt kræsj for min hud.

Decleor funket også bra, men føler meg litt mer fresh etter rengjøring med matis (brukte decleor sin rensemelk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...