madonna123 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Har du/dere god erfaring med Matis? Sliter med kombinert og sensitiv hud, samt en del uv skader og fuktfattighud. Brukt både decleor og md formulation tidligere. Men hva er din erfaring og hva anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Jeg har ikke en stor og vid erfaring, men har prøvd produkter fra både Decleor og Matis. Matis er favoritten min, huden min har ingen interesse av å reagere på de produktene, det er bra design (men gigantiske krukker kontra innhold), lukter nøytralt og ikke sterkt. Decleor kan jeg reagere på om jeg bruker det hver dag. Duften av oljene er et stort pluss i boken min siden jeg elsker slikt, så de produktene bruker jeg når jeg vil slappe litt av. Jeg har prøvd en av Matis sine kremer mot pigmentering, og den var litt håpløs å vaske bort om kvelden på grunn av solfaktoren. Men huden så litt jevnere ut, så noe i det funker på meg. Venter på krem fra Decleor som skal hjelpe mot pigmentering, så jeg får testet det og. I bunn og grunn digger jeg begge merkene. Men Matis vil alltid for meg være det tryggeste valget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå