Gå til innhold

Jeg er jenta bak tristjente.blogg.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei allesammen!

Jeg er jenta bak http://tristjente.blogg.no, bloggen som avslører et tilfelle av mislykket plastisk kirurgi i Trondheim.

Det var noen som la ut linken til bloggen min tidligere her, men den tråden har nå blitt slettet, for det var mange som skrev stygge ting, og ga seg ut for å være meg. Det var også mange som kom med ville spekulasjoner og påstander som ikke har rot i virkeligheten. Det virker ikke som de menneskene har lest så nøye gjennom bloggen min.

Men nå er jeg her, for å svare på SERIØSE spørsmål fra mennesker som leser bloggen min. Jeg er overhodet ikke sur på de som har vært skeptiske til meg og min historie, for jeg har full forståelse for at de menneskene som har vært skeptiske, er mennesker som ikke kjenner meg i det hele tatt...og det er jo bra å ikke stole blindt på alt man leser på internet. ;-)

Når det er sagt, så kan jeg garantere dere at min historie er ekte. Jeg har aldri hatt noen form for psykiske problemer, slik enkelte antydet i den forrige tråden...jeg er bare en helt vanlig person, akkurat som deg...den eneste forskjellen er at jeg har blitt utsatt for noe som INGEN burde oppleve...og jeg blogger om det for å advare andre.

Før jeg avslutter her, vil jeg benytte anledningen til å takke alle som har sendt meg varme, trøstende ord.

* stor klem fra "tristjente" *

Innlegget er ryddet for oppfordringer til å flytte debatten vekk fra forumet.

Phaedra,mod

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om du får mye reklameinntekter fra bloggen din? ser det er noen som legger ut linker alle slags steder...Er det et pengemotiv oppe i dette?

• Liker 7
Skrevet

Jeg lurer på om du får mye reklameinntekter fra bloggen din? ser det er noen som legger ut linker alle slags steder...Er det et pengemotiv oppe i dette?

Ja

Skrevet

Ja og nei. Ja, jeg har et motiv om å få klinikken til å dekke korrigerende kirurgi i Sverige, men NEI jeg tjener ikke penger på bloggen min. Jeg vet ikke hvordan det er på blogspot.com, men på blogg.no så har alle bloggene reklame. Noen ganger så reklameres det for ting på bloggen min som jeg ikke liker en gang. ;-D Men det er bare sånn det er på blogg.no...gå innpå en hvilken som helst blogg på blogg.no så vil du se at det er reklame der. :-)

• Liker 1
Skrevet

Kan vi få se bildet av annsiktet, jeg ser ikke noe ødelagt annsikt?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor ligger det ikke bilder på bloggen?

• Liker 9
Skrevet

På hvilken måte er sexlivet ditt berørt av dette, er det nå bare lyset av som gjelder?

Skrevet

Kan vi få se bildet av annsiktet, jeg ser ikke noe ødelagt annsikt?

:balltre:

Til TS. Det er veldig bra at du velger å skrive og svare litt på spørsmål. Jeg liker bloggen din veldig godt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg mistenker at du kun er ute etter penger. Du ber folk på bloggen din KJØPE papirutgaven av adresseavisen. Du holder bildene unna hvis ikke nysgjerrige lesere betaler. Synes du ikke dette er galt?

• Liker 3
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg føler det er slitsomt å lese bloggen siden det er lange avsnitt og null bilder.

Skrevet

Jeg tror ikke noe på at du er ødelagt siden du ikke legger ut bilder der. Tror du gjør dette kun for penger.

En skikkelig stygg måte å gjøre det på og jeg håper du blir tatt for svindel.

• Liker 7
Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg har sagt til folk at de må kjøpe papirutgaven er fordi det ikke finnes bilder på nett ennå. Og JEG tjener jo ikke penger på at folk kjøper avisen. Det er bare avisen som tjener penger på det.

Hvis du tror at jeg gjør dette bare for penger, så får du bare tro det da. Er ikke noe jeg kan gjøre for å forandre din mening likevel så.

Men jeg må trekke litt på smilebåndet når du skriver ordet svindel her. ;-) Jeg har dokumenter fra både øyelegen min og plastikk kirurg fra en annen klinikk som begge bekrefter at operasjonsresultatet er mislykket...både funksjonelt og estetisk sett. Hadde jeg opprettet en blogg om klinikken som opererte meg UTEN å ha hatt disse papirene, så hadde det vært straffbart...men jeg har skriftig bevis, og kan derfor ikke siktes for internet hets eller noe i den duren.

Bildene i Adressa er ikke verdens beste bilder. Det vet jeg. Jeg henviste folk til den avisen bare så de kunne se at saken min ikke er oppdiktet, men jeg har hele tiden visst at bildene ikke viser det verste av øyelokkene mine. Men som sagt: det kommer bilder...relax. ;-) Du får se dem. ;-)

• Liker 3
Skrevet

Det er mulig å tjene penger på blogg klikk, just saying.

• Liker 2
Skrevet

Den eneste grunnen til at jeg har sagt til folk at de må kjøpe papirutgaven er fordi det ikke finnes bilder på nett ennå. Og JEG tjener jo ikke penger på at folk kjøper avisen. Det er bare avisen som tjener penger på det.

Hvis du tror at jeg gjør dette bare for penger, så får du bare tro det da. Er ikke noe jeg kan gjøre for å forandre din mening likevel så.

Men jeg må trekke litt på smilebåndet når du skriver ordet svindel her. ;-) Jeg har dokumenter fra både øyelegen min og plastikk kirurg fra en annen klinikk som begge bekrefter at operasjonsresultatet er mislykket...både funksjonelt og estetisk sett. Hadde jeg opprettet en blogg om klinikken som opererte meg UTEN å ha hatt disse papirene, så hadde det vært straffbart...men jeg har skriftig bevis, og kan derfor ikke siktes for internet hets eller noe i den duren.

Bildene i Adressa er ikke verdens beste bilder. Det vet jeg. Jeg henviste folk til den avisen bare så de kunne se at saken min ikke er oppdiktet, men jeg har hele tiden visst at bildene ikke viser det verste av øyelokkene mine. Men som sagt: det kommer bilder...relax. ;-) Du får se dem. ;-)

Å legge ut bilder på bloggen din er gjort på no time. Syns derfor det er litt rart at du ikke har gjort det allerede. Du har jo hatt tid til å skrive MASSE!

• Liker 4
Skrevet

Jeg orker ikke å lese masse uff-og-æsj på en blogg hvis jeg ikke får se hvorfor man uffer og æsjer seg..

Du burde legge ut bilder der med en gang om det skal være realistisk.

• Liker 22
Skrevet

Fyfaen altså. Hva er grunnen til at du holder tilbake bildene? Dette svindelforsøket er faen meg latterlig...

• Liker 4
Skrevet

Fyfaen altså. Hva er grunnen til at du holder tilbake bildene? Dette svindelforsøket er faen meg latterlig...

• Liker 5
Skrevet

synes det er dårlig gjort å kalle det svindel. hun vil bare at klinikken skal betale feilene de har gjort.

kanskje du skal gå til rettsak?

• Liker 1
Skrevet

Syns det er for langt å kalle det svindel. Hun svindler trossalt ingen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...