Gå til innhold

Noen her som noen gang har lest på johncons-mirror.blogspot.com ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: er alt jeg har å si...

Noen som vet noe om denne mannen?

NB: Ikke lenk noe hit fra bloggen hans, da jeg har lest en annnen plass at han visstnok kan se hvor han blir lenket til gjennom bloggen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Fable
Skrevet

Hva er det fornoe?

Og hva har det å si om han kan se hvem som linker til siden hans?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gå inn og les du, så skjønner du hvorfor..

Gjest Fable
Skrevet

Neh, holder meg unna linker som høres litt shady ut, spesielt når de som poster om den er redd for å linke til den.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønte ingenting av det jeg... kan noen forklare?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe farlig/ulovlig/ekkelt altså. Det er bloggen til en norsk mann. Men ok, da lar du være :) Du kan jo google johncon så ser du hva du får opp.

AnonymBruker
Skrevet

Min lenke

Gå inn på øverste resultatet. Trykk på hvert scannet ark for å lese.

AnonymBruker
Skrevet

For en rotete blogg, jeg forstår ikke? Hva er det som er så sjokkerende med den, TS?

AnonymBruker
Skrevet

Les mer i de linkene som er limt inn her.

AnonymBruker
Skrevet

Du må veldig ofte begynnne å lese nederst, for det er der mailsamtalene begynner

AnonymBruker
Skrevet

En (mentalt tilbakestående?) mann som har anmeldt en kvinne for voldtekt..? Javel? Den bloggen var jo bare et himla rot, er det noen som kan fortelle litt hva det her går i?

Skrevet

Det er rett og slett synd i den fyren. Så sånn er det.

PS: Blir vel anmeldt jeg nå.

-Domino

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En (mentalt tilbakestående?) mann som har anmeldt en kvinne for voldtekt..? Javel? Den bloggen var jo bare et himla rot, er det noen som kan fortelle litt hva det her går i?

Du kan begynne med å lese her

AnonymBruker
Skrevet

Takk for link :) Dette virker som en syk mann.. paranoid så det holder.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan begynne med å lese her

Hva er det med denne mannen? Søkt asyl i england fordi han blir forfulgt av mafiaen i norge? Og anmelder sin egen bestemor. Og anmelder Dagbladet for å fjerne dobbelt linjeskift i et innlegg han skrev i et kommentarfelt under en artikkel? :sjokkert:

Skrevet

Hjelp! Aldri hørt om ham før, men hjelp!

AnonymBruker
Skrevet

Her er eit eksempel på at Erik ikkje får sine rettigheiter fra vernepliksverket, og blir selfølgelig sur når dei ber han oppsøke hjelp, etter å ha fortalt at han blir kødda med av Malteserordenen

"Din jævla fittekjærring!

Jeg skal ta det her opp med sjefen din.

Ta å stapp et esel opp i fitta di din forpurte hore, hvis det er plass til eselet og Malteserordenen."

(truleg straks før han tok det opp med sjefen hennar)

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/01/jeg-sendte-en-paminnelse-til.html

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...