Gjest NozMonster Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 når jenter merker stor forskjell med og uten kondom- så tipper jeg at jaffal menn må gjøre det!! 1
Gjest mann Skrevet 2. juli 2011 #4 Skrevet 2. juli 2011 Ja, ganske stor forskjell. Men er også omskåret, og da har man allerede mistet bittelitt av følsomheten på penishodet.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #5 Skrevet 2. juli 2011 Ja, det er STOR forskjell. Man mister liksom kontakten med kvinnen, siden kondomen ikke ovrrfører friksjonen særlig godt. Det hele føles kunstig og gir lite nytelse. Synd at vi menn ikke har noe annet prevensjonsmiddel - en pille, sprøyte, e.l. slik som dere kvinner. Altså noe som beskytter men ikke tar bort følelsen og nytelsen.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Jeg tror det har mye med hvor godt kondomet passer. En jeg holder på med har for vane å ikke ta av kondomet før han må på toalettet, så det er ikke noe som plager han.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Jeg får overhodet ingenting ut av sex med kondom. Kan like gjerne lese en bok.
Gjest Katten. Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Merker faktisk så stor forskjell at jeg nekter sex med kondom.
Gjest mann2 Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Ja, ganske stor forskjell. Men er også omskåret, og da har man allerede mistet bittelitt av følsomheten på penishodet. Det der var et merkelig argument... Har aldri selv opplevd å ha den forhuden ( omskåret som baby) så jeg kan ikke si jeg vet hvordan det ville vært med.Så jeg vet hvordan følsomhet jeg har i penis og alltid har hatt der.Så sånn jeg føler det er sånn seksuelle stimuli føles uansett. Punktum. Men penis er LITT mer enn penishode, kan du si... Uansett så er sex med kondom omtrent som å putte deg selv inn i en plastpose og dra den.Bortsett fra at sæden mye vanskeligere kommer ut, sånn at hele nytelsen forsvinner.Det blir bare pes. Jeg vil heller at hun drar den for meg uten kondom, mens hun ser på, enn å gjøre det med kondom.Så kan jeg stimulere henne med fingrene/slikke etterpå. Så blir det hvertfall godt og noe vits i...
Wonders Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Vet du hva jeg driter i om det er bedre uten, for sykdommer og graviditet er verre enn noen timer uten kondom. La vær å tenne deg selv om du ikke er forberedt på å ta ansvar. Lær deg at kondom kan være sexy og en morsom greie. Maser menn om følelsen kan de nyte tiden med noen annen tenker jeg. 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Vet du hva jeg driter i om det er bedre uten, for sykdommer og graviditet er verre enn noen timer uten kondom. La vær å tenne deg selv om du ikke er forberedt på å ta ansvar. Lær deg at kondom kan være sexy og en morsom greie. Maser menn om følelsen kan de nyte tiden med noen annen tenker jeg. :klappe: En mann som ikke bryr seg om å beskytte deg (og seg selv) mot diverse sykdommer er ikke verdt det. Flott Wonders! 2
Gjest mann Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Vet du hva jeg driter i om det er bedre uten, for sykdommer og graviditet er verre enn noen timer uten kondom. La vær å tenne deg selv om du ikke er forberedt på å ta ansvar. Lær deg at kondom kan være sexy og en morsom greie. Maser menn om følelsen kan de nyte tiden med noen annen tenker jeg. Sagt som en ekte kvinne. Joda. Hvordan mener du at jeg skal lære meg at kondom er sexy og morsomt? Det blir som å si at jeg skal lære meg at trappevasken i oppgangen er ei morsom, sexy greie. Eller at du må lære deg at sex uten at du får komme noen sinne er moro og sexy. 2
Inx Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 La vær å tenne deg selv om du ikke er forberedt på å ta ansvar. Lær deg at kondom kan være sexy og en morsom greie. Du vet ikke hva du snakker om, kondom er et nødvendig onde, det tar vekk mye ved sexen - men det er allikevel absolutt verdt å bruke.
Gjest Fable Skrevet 3. juli 2011 #14 Skrevet 3. juli 2011 Du vet ikke hva du snakker om, kondom er et nødvendig onde, det tar vekk mye ved sexen - men det er allikevel absolutt verdt å bruke. Enig, smart å bruke, selv om det ødelegger mye for mannen sin del. Er han noenlunde oppegående, så bruker han selvfølgelig kondom utenfor faste forhold. Om en mann som bare er elsker/ons insisterer på sex uten kondom, så kan du vedde på at han har "basselusker i buskene". For det har han nok gjort før. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #15 Skrevet 3. juli 2011 Merker faktisk så stor forskjell at jeg nekter sex med kondom. Jeg blir små skeptisk når gutter nekter å bruke kondom.... kjønnssykdom anyone? 5
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. juli 2011 #16 Skrevet 3. juli 2011 når jenter merker stor forskjell med og uten kondom- så tipper jeg at jaffal menn må gjøre det!! Jeg merker forskjell,men det betyr faktisk ikke at det nødvendigvis er bedre uten 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #17 Skrevet 3. juli 2011 Jeg merker forskjell,men det betyr faktisk ikke at det nødvendigvis er bedre uten Det er nok fordi opplevelsen er totalt anderledes for kvinner enn for oss menn. Kondomen sitter jo fast på penis, så han får ingen direkte friksjon ved samleie. Det nærmeste laget (kondomen) står jo stille. Mens for henne er det nok tilnærmet som vanlig, med friksjon som uten kondom. Eneste forskjellen for henne er nok at det er latex og ikke hud som er i kontakt med vagina. Jeg er ikke like bastant som Katten, men slipper helst kondom om det er noen som helst mulighet. Har ikke kondomer selv, og dersom jenta bringer sine egne og står på kravene om at det skal brukes så gir jeg etter. Men stort sett så er de ikke så nøye med det.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 3. juli 2011 #18 Skrevet 3. juli 2011 Det er nok fordi opplevelsen er totalt anderledes for kvinner enn for oss menn. Kondomen sitter jo fast på penis, så han får ingen direkte friksjon ved samleie. Det nærmeste laget (kondomen) står jo stille. Mens for henne er det nok tilnærmet som vanlig, med friksjon som uten kondom. Eneste forskjellen for henne er nok at det er latex og ikke hud som er i kontakt med vagina. Jeg er ikke like bastant som Katten, men slipper helst kondom om det er noen som helst mulighet. Har ikke kondomer selv, og dersom jenta bringer sine egne og står på kravene om at det skal brukes så gir jeg etter. Men stort sett så er de ikke så nøye med det. mente nok mer på det psykiske plan,for det første så kan det faktisk være både sexy og opphissende med kondom,men mulig dette ikke gjelder for menn :gjeiper: For det andre så nyter jeg hvertfall sex mye mer når jeg vet jeg er beskyttet mot både graviditet OG sykdommer. det blir jo noe annet selvfølgelig om man er i et langvarig og seriøst forhold
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #19 Skrevet 3. juli 2011 mente nok mer på det psykiske plan,for det første så kan det faktisk være både sexy og opphissende med kondom,men mulig dette ikke gjelder for menn :gjeiper: For det andre så nyter jeg hvertfall sex mye mer når jeg vet jeg er beskyttet mot både graviditet OG sykdommer. det blir jo noe annet selvfølgelig om man er i et langvarig og seriøst forhold Kondom opphissende..? Unnskyld at jeg spør, jeg er bare nysgjerrig, men hvordan er det opphissende? Det å vite at han ikke kan sprute i deg?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #20 Skrevet 3. juli 2011 Det lurer jeg også på. Greit nok det med å vite at man er beskyttet, men stor opphissende kan jeg ikke si det er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå