LilleBille Skrevet 13. november 2003 #1 Skrevet 13. november 2003 Ble det noen ukjent sjarmør i går?? Vi vil ha full rapport!!! (Hvordan var lageret på IKEA??) Dagens horoskop.. Vekten - Vær hyggelig med uventede besøkende, og slå en endelig strek over en eventuell uenighet. - for det kan være han dukker opp i dag ...
Gjest glamourgirl Skrevet 13. november 2003 #2 Skrevet 13. november 2003 Ingen menn eller shopping i mils omkrets for denne tøtta. Dobbeltklynk!!! Og hva skal dagens horoskop bety? Jeg er da alltid hyggelig, og aldri uenig med noen Tullehoroskop... Snøft :x Suz er på kurs i hele dag, mulig hun hadde mere flaks enn meg... Du da, noe flaks i det siste???
LilleBille Skrevet 13. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2003 Å nei da... :evil: I følge horoskopene skulle jeg både ha funnet en ny kjærlighet - kranglet med ham - blitt venner igjen osv.. mange ganger i løpet av de siste ukene... Men jeg er jo alltid optimistisk... Krepsen - Romantisk blir den en spennende kveld, da du har mye og si, og du vil ikke gå rundt grøten.
Suzy Skrevet 14. november 2003 #4 Skrevet 14. november 2003 Det eneste som skjedden meg var at jeg måtte til en dum lege og bli plukka på øyet fordi han ikke forsto at jeg bare skulle ha et papir av ham og ikke en full undersøkelse... Dårlig med happenings med andre ord... Hva sier stjernene i dag da LilleBille???
LilleBille Skrevet 14. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2003 Det er opplagt en KG dag for dere: Vekten - Dette er en slik dag da du bør si din mening, uansett om dine ord er velkomne eller ei. Men for meg blir det en vanlig dag.... :evil: Krepsen - Det kan komme en mindre overraskelse vedrørende finansene dine i dag, og du kan oppdage et område der pengene renner ut. Uansett... ha en riktig god en...
Suzy Skrevet 14. november 2003 #6 Skrevet 14. november 2003 Hm - spennende *bretter opp ermene og gjør meg klar til å si min mening*
Gjest Primula Skrevet 16. november 2003 #7 Skrevet 16. november 2003 Ble det noen ukjent sjarmør i går?? Vi vil ha full rapport!!! (Hvordan var lageret på IKEA??) Er en stund siden jeg har vært her, men rapport skal bli. Ble ingen tur på Ikea, så lagrene får vente til en annen gang Men det ble en tur til byen på julegaveshopping. Den enste sjarmøren jeg traff var en gutt som stoppet meg på gata for å selge meg et chess abonnement på mobilen min. Han var kanskje bare 18- 19 år, men svært sjarmerende, det var nesten så han overtalte meg faktisk. Jeg lurte på om jeg skulle foreslå en kjapp tur inn i nærmeste smug, men det er så inmari surt og kaldt i trondheim for tiden.. Det får bli en annen gang. Men horoskopet stemte vel litt da, eller? vil gjerne ha flere horoskoper jeg :D
LilleBille Skrevet 17. november 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2003 Vekten - I dag kan du møte en person som er både kjekk og vakker, men som desverre ser mest en annen vei... så her er det utfordringer jenter.... men opplagt muligheter... Lykke til
Suzy Skrevet 17. november 2003 #9 Skrevet 17. november 2003 Vekten - I dag kan du møte en person som er både kjekk og vakker, men som desverre ser mest en annen vei... Det var da faen så vanskelig det skulle være da :-? I dag er det jeg som skal på Ikea - men med mamma og barn - så det blir vel ikke noen store flørter på meg (og det er sikkert gubben hjemme glad for... )
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #10 Skrevet 17. november 2003 :o Jada, har skjedd allerede. Paraplymannen gikk forbi vinduet mitt, og så ikke opp engang, selv om han gikk forbi på det tidspunktet hvor det er størst sansynlighet for at jeg står naken i vinduet. Hva skjer i morgen a Billis?
LilleBille Skrevet 17. november 2003 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2003 Her tar vi en dag av gangen... ikke noe titting i morgendagens kort her :fy: Det kan jo tenkes det dukker opp enda en kjekk uoppnåelig mann til senere i dag... Dere får i det minste kjekke menn dere... jeg får bare økonomiske problemer jeg
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #12 Skrevet 17. november 2003 :o Åh så streng!!!! Greit da, MAMMA!!!! Skal ikke mase om morgendagens horoskop, jeg... Lurer jo bare litt på om jeg kanskje får klint litt, for eksempel, står det noe om det :D
LilleBille Skrevet 17. november 2003 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2003 :o Åh så streng!!!! Greit da, MAMMA!!!! Skal ikke mase om morgendagens horoskop, jeg... Lurer jo bare litt på om jeg kanskje får klint litt, for eksempel, står det noe om det :D Vel er jeg "gammel"... men morra di .. var å strekke det litt langt... ... man hadde da lært å holde bena i kryss...... Har ikke morgendagens - så om det er noe å glede seg til er vanskelig å si.. men du kan jo får mitt for i dag .. og late som det er ditt i morgen... - men et eller annet sier meg at du ikke vil være helt fornøyd med det.. Krepsen - Økonomisk har du problemer med å fylle opp kontoen og du kan bli nødt til å be om et lån.
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #14 Skrevet 17. november 2003 :oops: OK, sorry, mamma var vel å ta en smule hardt i... Men hva skal jeg med ditt dritt-horoskop??? HÆ? SKUFFAAAAAA!!! Tenker dere krepser bare på penger, og vi vekter bare på å få klint??? Er det sånn det funker?
Gjest glamourgirl Skrevet 17. november 2003 #16 Skrevet 17. november 2003 :o :skjelve formærmet med underleppa smiley:
LilleBille Skrevet 18. november 2003 Forfatter #19 Skrevet 18. november 2003 Er i gang... må'kke mase sånn på morgenen... -- orker ikke stå opp så tidlig.. og så må jeg rekke å komme på jobb før jeg får funnet det.... Vekten - Noe vil skje igjen, etter en rolig periode. Det kan være noe seksuelt, eller i et mer overfladisk forhold. ... dette lover hvertfall godt for dere... - Krepsen - Det er en fin kveld til å dra på besøk til en gammel venn, og du kan uventet komme til å møte en gammel beundrer. - og mitt var heller ikke så negativt som "vanlig" (liker gamle beundrere)
Suzy Skrevet 18. november 2003 #20 Skrevet 18. november 2003 Vekten - Noe vil skje igjen, etter en rolig periode. Det kan være noe seksuelt, eller i et mer overfladisk forhold. Jippi jeg skal få meg no i kveld!!! Syns dette var veldig lovende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå