AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Selv gjør jeg det aldri på stranda i Norge, men i syden kan jeg gjøre det både på stranda og ved hotellbassenget. Synes det er så deilig å kunne bruke alle slags utringninger og overdeler uten kritthvitt skille. Ser heller ikke noe galt i det, pupper er for meg naturlig. Men ser alltid an stemningen litt; hvis det er flere andre på stranda som ligger toppløs, gjør jeg det også, men ikke hvis alle andre er tildekket. Går heller ikke rundt på stranda eller bader med puppene bare, er kun toppløs når jeg ligger/sitter i solsenga. Hva med dere, tar dere av dere bikinitoppen? Og eventuelt, hvorfor ikke? Noen som synes det er en uting? Glemmer forresten aldri én hendelse. De fleste av mine venninner er også frie når det gjelder toppløssoling i sydlige strøk, men jeg har én venninne som sliter litt med selvtillit osv. Vi skulle reise på ferie sammen med noen andre venner, og kjæresten hennes skulle også være med. Før vi skulle på stranda første dagen tok hun meg til side og ga meg grei beskjed om å ikke ta av meg toppen når jeg lå og solte meg, fordi hun var redd for at kjæresten hennes skulle kikke.
KaDust Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 For min del kan folk sole seg toppløse så mye de vil. Derimot gjør jeg det ikke selv fordi puppene mine er så utrolig fæle at verden skal slippe å få se de.
Gjest Leonidene Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Gjør det ikkje, har ingen interesse av å vise fram puppene (eller se andres pupper for den del) og eg bryr meg ikkje om eg får skille. 2
Gjest hogwash Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Jeg gjør det! Nei f***, jeg soler meg jo aldri 2
Gjest Silvermist Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Jeg soler meg toppløs i utlandet, og noen ganger hjemme alt etter hvor jeg er/hvem jeg er med. Det er helt naturlig for meg, er blitt vant med et avslappet forhold til kropp hjemmefra :gjeiper: 1
The Kitten Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Jeg gjør det ikke selv, men reagerer ikke på andre som gjør det.
Snop Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har gjort det en del ganger, og synes det både er greit og bittelitt ubehagelig, men verdt det når man slipper skille. Men jeg skal ærlig innrømme at jeg fikk litt panikk når jeg og kjæresten var på sydenferie og ei FLOTT jente solte seg toppløs ved bassenget
HedvigR Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Jeg gjør det ikke selv, er nok litt for "sjenert" til det, men bryr meg ikke om andre gjør det. Legger egentlig ikke noe merke til det.
sjøhest Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Skjønner venninna di veldig godt. Jeg hadde aldri vist frem puppene til kompisene mine. Jeg er ikke så dum at jeg ikke forstår at for menn er pupper sex. Og jeg vil ikke vise meg frem på en seksuell måte til noen utenom min mann. Jeg kunne kanskje tatt av meg toppen på stranda hvis vi satt litt skjerma til, bare oss to. Men ikke ellers. 5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 I norge har jeg ikke nok selvtillit til å ligge toppløs da jeg har ganske små pupper. I utlandet gir jeg litt mer faen å tør å ligge toppløs,men etter å ha fått ekle direkte blikk på puppene mine samtidig som de smiler glesk,så har jeg sluttet med det. Klarer ikke sånn direkte stirring fra ekle menn :S
Gjest Blokkolokko Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Kan sole meg toppløs hjemme på terrassen, men ikke andre offentlige steder i norge.. Og i syden når jeg føler at det passer seg. Da lukker jeg øynene å prøver å ikke tenke på det
Xaphan Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Soler meg ikke toppløs på en folksom strand. Jeg kan derimot ligge toppløs på litt mer skjulte steder, som på hytta eller et litt avstedsliggende sted, og hvis noen da tilfeldigvis går forbi gjør det meg ingenting. Jeg liker ikke å "presse" min nakenhet på noen. Ikke har jeg selvtillit til det heller, puppene mine er sikkert mitt største kompleks. Jeg er heller ikke sånn superglad i å se puppene til masse fremmede damer. 1
Havbris Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Niks. Bare på hytta - der er vi uten naboer - og det er eventuelt bare sauer og ekorn som kan bli støtt! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 For min del kan folk sole seg toppløse så mye de vil. Derimot gjør jeg det ikke selv fordi puppene mine er så utrolig fæle at verden skal slippe å få se de. Hvorfor liker du ikke puppene dine? De ser jo kjempefine ut på bildet du la ut.
Gjest Anuket Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Jupp! Ikke her hjemme nei, men på ferie ja Deilig å slippe skille, men er litt forsiktig og smører meg veldig godt inn. Bryr meg ikke om andre soler seg toppløse - naken derimot, da kan du finne deg en nudist strand
Rayanne Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 Hva er logikken bak at man heller soler seg toppløs på ferie i land som gjerne har strengere kodeks på nakenhet enn her i Norge? Jeg prøver å "gjøre som romerne" når jeg er på ferie, og følge kleskoden der, og ville derfor ikke gått toppløs på stranda feks i et katolsk land. Mens her hjemme er naturisme såpass allment akseptert at jeg godt kan bade naken. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 Jeg ser vel egentlig ikke helt poenget.. Hvofor ikke bare ta ned stroppene og ha en liten bikini? Men nå har jeg vel egentlig ikke noe problem med å se folk som soler seg toppløs heller, har ikke sett så mange Men ville ikke gjort det selv - har små, rare pupper. Og ikke blir jeg brun heller, så trenger ikke være redd for skille uansett
oslom Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Synes toppløshet er helt uproblemstisk, selv om kanskje noen burde latt være..
Moscato Skrevet 30. mai 2011 #19 Skrevet 30. mai 2011 Har ingenting imot at folk soler seg toppløse, og gjør det gjerne selv (men ikke på den lokale stranda, vel å merke. Er ikke tradisjon for sånt der).
Gjest boblebrus Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 Jeg soler meg aldri toppløs, med mindre jeg er på hytta alene eller sammen med kjæresten. Bryr meg ikke så veldig hvis andre damer soler seg toppløs (men jeg er enig i at det kan være litt ubehagelig hvis venninner soler seg toppløse og kjæresten min er med, pupper er både for meg og mange andre knyttet til seksualitet) Selv liker jeg ikke å sole meg toppløs fordi jeg har ganske store pupper, og jeg vil ikke ha ikke masse uønsket oppmerksomhet fra fremmede menn osv. Får oppmerksomhet nok for frontpartiet med badetøyet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå