AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 Da mener jeg spessielt par som har barn eller er gift. Ser ofte utrolig kjekke menn med engirl next door dame eller en som bare er kjedlig. Utenlandske er det motsatt som regel er damen sikkelig vakker og mannen er stygg. Flere som har lagt merke til det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Hehe.. Joda. Det ligger sikkert noe i det, men langt fra alle dette stemmer på. Det er derimot en kjent sak at en del kvinner lar seg forfalle etter at de har født barn, mens mannen har lettere for å holde seg i form og ved like fordi han ikke må gå gjennom fødsler, amming osv og vil ikke "eldes" på samme måte som kvinnen. Også er det jo det at en del menn velger koner ut fra om de danner seg som kone, ikke om de har sex-appeal eller ei. Også må jeg tilføye at jeg og samboeren min ser veldig bra ut, begge to. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. mai 2011 #3 Del Skrevet 7. mai 2011 Selvfølgelig kan det forventes at kvinnen ikke er like pen som hun var da de møttes. Spesielt hvis hun har gått gjennom flere fødsler osv. Men det vil ikke si at hun ikke har potensiale til å være pen. Jeg tror mange gifte kvinner glemmer å ta vare på seg selv etter at de har fått barn. Jeg tror at hvis de hadde gjort det hadde de holdt seg litt bedre. Men det er jo aldri for sent. Min mor har hatt fire barn og hun har hatt perioder der hun ser ut som et takras og perioder der hun får masse komplimenter for utsene. Nå når alle barna er voksne tar hun vare på seg selv og ingen andre, og hun ser bedre ut enn hun har gjort på flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Del Skrevet 7. mai 2011 Også må jeg tilføye at jeg og samboeren min ser veldig bra ut, begge to. Takk for denne svært nyttige opplysningen! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Del Skrevet 7. mai 2011 Så det du mener er at det går en haug enslige meget vakre damer rundt her i landet som ingen menn vil ha...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. mai 2011 #6 Del Skrevet 7. mai 2011 Nei det har jeg virkelig ikke lagt merke til. Og i dag når jeg prøvde å se etter så jeg ikke hva du siktet til. Det er sikkert bare noe du innbiller deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 7. mai 2011 #7 Del Skrevet 7. mai 2011 Hehe.. Joda. Det ligger sikkert noe i det, men langt fra alle dette stemmer på. Det er derimot en kjent sak at en del kvinner lar seg forfalle etter at de har født barn, mens mannen har lettere for å holde seg i form og ved like fordi han ikke må gå gjennom fødsler, amming osv og vil ikke "eldes" på samme måte som kvinnen. Også er det jo det at en del menn velger koner ut fra om de danner seg som kone, ikke om de har sex-appeal eller ei. Også må jeg tilføye at jeg og samboeren min ser veldig bra ut, begge to. Ja, selvfølgelig, ingen hadde trodd noe annet 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Del Skrevet 7. mai 2011 Har alltid hatt inntrykk av at det er flere pene norske menn enn norske kvinner generelt så for mitt øye stemmer det sikkert. For å dra en teori ut av løse lufta så lurer jeg på om ikke de norske genene er litt "staute og maskuline" som jo er bra for menn, mindre bra for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Del Skrevet 7. mai 2011 Ja, selvfølgelig, ingen hadde trodd noe annet Jeg begynte faktisk å tvile nå som hun absolutt følte hun måtte si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nadezhda Skrevet 7. mai 2011 #10 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg synes nå nordmenn generelt er veldig pene jeg da men. Må innrømme (selv om jeg ikke liker det :gjeiper:) at mannen min er penere enn meg. Er vel kanskje ikke helt objektiv, men mener jeg selv er vanlig, mens han er virkelig flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 7. mai 2011 #11 Del Skrevet 7. mai 2011 Tja, jeg skjønner til dels hva du mener. Personlig syns jeg det er viktig en tar vare på utseendet sitt uansett om en er i forhold eller ei. Tror på at om en føler seg bra, vil en også være et bedre menneske å omgås. Jeg sier ikke det ER sånn, men for meg er det hvertfall sånn. Og ser kjæresten min sjuskete ut en dag så får han høre det. Tror ikke han ville likt jeg hadde vandra rundt ustelt og trasig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 7. mai 2011 #12 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg liker godt norske menn og synes blonde menn er det absolutt vakreste .. MEN jeg synes faktisk at det er flere vakre norske kvinner enn menn. Forstår ikke at dere mener at kvinner fallerer når de blir mødre. Her i mitt nabolag ser jeg bare flotte unge mødre. Jeg blir like forundret hver dag hvor flotte disse jentene ser ut til tross for at de har født for ikke så veldig lenge siden. De er vakre, slanke og spreke .. og ikke minst - de er naturlig vakre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #13 Del Skrevet 7. mai 2011 Synes faktisk det er motsatt... menn mellom 30 og 40 år har svært ofte måne og pondus. Mens damene ofte er sprekere og sunn. Kanske vi kler oss for sporty, og ikke sminker oss nok, men synes vi damer er flotte når vi pynter oss. Joda, har dager da håret står til alle kanter og jeg ikke har på høye heler, men gjør meg ikke mindre vakker synes nå jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #14 Del Skrevet 7. mai 2011 Først må jeg bare si at jeg synes det er utrolig komisk at ikke HunterLady kan få lov til å si at hun og samboeren ser bra ut. Det er så utrolig tydelig at det er Janteloven som snakker, man må for gudsskyld ikke si noe slikt om seg selv :o :o Når det gjelder innlegget så synes jeg det er MYE oftere at vakre kvinner har middelmådige menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #15 Del Skrevet 7. mai 2011 Først må jeg bare si at jeg synes det er utrolig komisk at ikke HunterLady kan få lov til å si at hun og samboeren ser bra ut. Det er så utrolig tydelig at det er Janteloven som snakker, man må for gudsskyld ikke si noe slikt om seg selv :o :o Det kan vel hende du har litt rett i det. Men samtidig synes vel jeg at det rett og slett var en noe selvsentrert opplysning totalt på siden av problemstillingen i tråden. Akkurat som alle de andre her som svarer på grunnlag av forholdet i utseende mellom seg selv og kjæresten - det blir ikke statistikk av én forekomst, og dertil en totalt subjektiv selvobservasjon. Og så ble det liksom en litt absurd tilleggskommentar: Vi sitter på nett, vi aner ingenting om hvordan de andre ser ut, og en slik uttalelse får ikke akkurat noen saksopplysningsstatus, for å si det sånn, siden vi ikke har noen mulighet til å hverken verifisere eller falsifisere den. Utsagnet kommuniserer derfor ingenting annet enn avsenderens behov for å distansere seg fra alle mødrene som lar seg selv forfalle, som hun akkurat har lagt ut om. I den grad det beskriver henne for oss, blir det på en ganske annen måte enn det som var hensikten. Og derfor blir det morsomt, og lett å drive gjøn med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Harriet Skrevet 7. mai 2011 #16 Del Skrevet 7. mai 2011 Først må jeg bare si at jeg synes det er utrolig komisk at ikke HunterLady kan få lov til å si at hun og samboeren ser bra ut. Det er så utrolig tydelig at det er Janteloven som snakker, man må for gudsskyld ikke si noe slikt om seg selv :o :o Når det gjelder innlegget så synes jeg det er MYE oftere at vakre kvinner har middelmådige menn Og jeg synes det er komisk når noen legger ut om hvordan endel mødre fallerer etter at de har fått barn - men så må de passe på å få med at det ikke gjelder dem selv, altså ... Selv kan jeg ikke forstå utsagnet, for jeg synes at unge kvinner idag er utrolig vakre og flotte etter å ha født. Har kvinner på jobbben som er gravide, men ser like flotte ut som før .. og når de har født så virker de like slanke som før graviditeten. Så at det er så mange kvinner som fallerer etter graviditet og fødsel er ikke mitt inntrykk ihvertfall. Tidligere, før jeg selv fikk barn så virket det mer som om kvinner ikke brydde seg så mye. Det var lite fokus på trening under graviditet, og klær for gravide var kjedelige kjerringbukser med vide "omstendighetstopper" til ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #17 Del Skrevet 8. mai 2011 Det er vel en drøy påstand å si at norske damer ikke er pene. For dere er pene. Til og med en gjennomsnittlig norsk girl-next-door har et fint utseende. Når det likevel noen ganger virker som en kjekk noesk mann er sammen med en dame som ikke er like pen som han så tyder det på at han er en kjernekar! Han har vært smart og omtenksom. Han har gått etter godjente med indre verdier. Kjempebra! Hjelper ikke å være pen om du er ei hurpe. Så er du pen. .. Husk å oppføre deg pent også. Da ordner det seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. mai 2011 #18 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg er ikke helt enig med ts. Jeg syns ofte jeg ser norske par der kvinnen, i mine øyne, er penere enn mannen. Enda oftere ser jeg utenlandske par der mannen, igjen i mine øyne, er pene enn kvinnen. Ja, jeg liker mørke menn, så kanskje dette rett og slett avhenger av øyet som ser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-stina Skrevet 8. mai 2011 #19 Del Skrevet 8. mai 2011 Har alltid hatt inntrykk av at det er flere pene norske menn enn norske kvinner generelt så for mitt øye stemmer det sikkert. For å dra en teori ut av løse lufta så lurer jeg på om ikke de norske genene er litt "staute og maskuline" som jo er bra for menn, mindre bra for kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #20 Del Skrevet 8. mai 2011 Da mener jeg spessielt par som har barn eller er gift. Ser ofte utrolig kjekke menn med engirl next door dame eller en som bare er kjedlig. Utenlandske er det motsatt som regel er damen sikkelig vakker og mannen er stygg. Flere som har lagt merke til det? Blir man stygg etter man gifter seg? Nei,det har jeg ikke sett. Du har kansje andre øyne enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå