AnonymBruker Skrevet 29. april 2011 #1 Skrevet 29. april 2011 Har dere noen leppestifter i disse to fargene å anbefale meg? Helst ikke så dyre:)
Gjest Silvermist Skrevet 29. april 2011 #2 Skrevet 29. april 2011 Den øverste er fra MAC, og de har også en hot pink som er veldig fin. Husker ikke navn, men spør i en MAC-butikk
Gjesten Skrevet 29. april 2011 #3 Skrevet 29. april 2011 Det eneste jeg kan anbefale deg er å la være... Med mindre du skal på karneval, er ikke det der helt heldige farger. 5
Lykkelitenen Skrevet 29. april 2011 #4 Skrevet 29. april 2011 De nyeste leppestiftene til IsaDora, Jelly Kiss skal ha lignende farger, spesielt rosatonene deres er helt nydelige og man har flere å velge mellom så man får den perfekte knæsje rosa. Anbefaler en titt på nr 56 og 57. Også L'oreal har fått inn knasje farger, både i orange og i rosa. Ingen av merkene er jo spesielt dyre 1
tante fiolett Skrevet 29. april 2011 #5 Skrevet 29. april 2011 Farge nr 373 fra L'Oreal er oransje-rød. Jelly Kiss fra Isadora som ble nevnt her, har flere knallfarger, i rosa, rød-oransje og korall (blanke)(Jeg har sett meg ut nr. 58 ). Rimmel har matte leppestifter i knallfarger. Gosh har også noen i knallfarger. Sikkert mange flere også.
Gjest baben Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 make up store har noen oransje som ikke er såå knæsj som heter praire. jeg synes den er fin! :D
Lisa-Marie Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Sjekk nyx sine, de har jo så mye farger å velge mellom også koster de kunn 30-40 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå