Gjest Canis lupus Skrevet 27. april 2011 #1 Skrevet 27. april 2011 Vi jenter (og gutter) har fort for å si ting som høres helt blåst ut, men som er fantastisk morsomme. Noen som har gullkorn å komme med? Dumme setninger som kom ut feil, eller som virket ekstremt logisk i hodet, men som tydligvis ikke var det?
FrøkenJosefine Skrevet 27. april 2011 #2 Skrevet 27. april 2011 hehe denne er litt pinlig, men shit au! Dette var i mine fjerne tenåringsår...var relativt "borte" i den perioden...hehe og jeg la merke til et nytt skilt på statoil "trådløst zone"... så jeg skriker ut "seee så sinnsykt smart lissom, nå er bensinpumpene trådløse, sinnsykt praktisk da så kan man parkere hvor som helst lissom"... 8
Plutseliten Skrevet 27. april 2011 #3 Skrevet 27. april 2011 hehe denne er litt pinlig, men shit au! Dette var i mine fjerne tenåringsår...var relativt "borte" i den perioden...hehe og jeg la merke til et nytt skilt på statoil "trådløst zone"... så jeg skriker ut "seee så sinnsykt smart lissom, nå er bensinpumpene trådløse, sinnsykt praktisk da så kan man parkere hvor som helst lissom"...
Xaphan Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Jeg hadde sluttet å røyke, og en venninne prøvde å være stygg med meg over telefonen og friste meg. Hun røykte, også sa hun: "Jeg tar et trekk og trekker røyken dyyypt ned i nyrene." Samme venninne var på besøk hos meg i Oslo, og jeg spurte om hun ville bli med på naturhistorisk museum for å se på dinosaurene. Hun sa at de var vel ikke ekte, jeg sa jo, det var de. "Åja, jeg trodde de bare fantes på Jurrasic Park, jeg." En venn av meg i ungdomsårene skulle tulle og gjøre meg kåt. Så presterte han å si: "Putt fingeren langt inn i klitoris." Haha. 7
Gjest fireflies Skrevet 27. april 2011 #5 Skrevet 27. april 2011 Mormor hadde en fin kommentar for en liten tid tilbake. Var på familiemiddag og det ble snakk om sjokolade: "Jeg er ikke så veldig glad i sjokolade, men Kripos er veldig god". Hun mente selvfølgelig Crispo Hun surrer veldig mye med ord. Hun har aldri lært seg at "Vera Mode" faktisk heter Vero Moda, osv. 7
Chiyo Skrevet 27. april 2011 #6 Skrevet 27. april 2011 Da vi var yngre prata venninnene mine og meg om tatoveringer. Hun ene venninnen min sa at kusinene hennes hadde fjernet en tatovering med et navn på som ikke var mannen hennes. Da sa hun andre venninnen min: "Hæ! Hvorfor fikk hun en tatovering med en annen mann sitt navn på til å begynne med?" 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. april 2011 #7 Skrevet 27. april 2011 Når jeg var yngre og passet et av mine utrolig slitsomme søskenbarn, så bodde vi i et hus ved siden av ei gammel dame. Hun var enslig og så veldig skummel ut ved første øyekast, pluss at huset hennes var et stort hus med mørke farger. Dama hadde også ei sort katt. Når søskenbarnet mitt gikk jeg på nervene brukte jeg å si til han at hvis han ikke oppførte seg så skulle jeg sende han til nabokonen som var en heks!! (Jeg vet det var utrolig dårlig gjort, men jeg var ung og dum...) Søskenbarnet mitt trodde selvfølgelig på at damen var en heks og ble livredd. Så var det en dag hvor jeg passet han og vi hadde vært på butikken en tur. Da vi kom hjem igjen møter vi den gamle damen utenfor huset. Og selvfølgelig så går søskenbarnet mitt opp til damen og sier "hvor er sopelimen din?" Uff. 1
Gjest thelife Skrevet 27. april 2011 #8 Skrevet 27. april 2011 Jeg klarte å prestere denne setningen under ett kortspill med ei venninne " av og til så tenker jeg; er jeg ett menneske???" 2
Xaphan Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Noen venner fortalte meg om en kamerat av dem som var veldig god til å filme, men han hadde ikke fingre. Så da spurte jeg: "Men hvordan klarer han å fingre uten..." og så brøt alle ut i latter. Mente så klart å si filme!
Gjest Heloise Skrevet 27. april 2011 #10 Skrevet 27. april 2011 Haha Genial tråd :D Er på engelsk da, og fra "mannemunn". Jeg husker ikke mine egne "talefeil" så mye men har skrevet ned et par fra andre. Kjæresten min spilte et Mario-spill på min Nintendo DS, og slet så veldig med noe der... Det stod hvordan han skulle gjøre det, så han leste høyt i frustrasjon etter å ha dødd i spillet ørti ganger på rad "PRESS THE DOWN BUTTON it says! And Im pressing the down button but it doesnt work!"... Viste seg at det stod "Press down the button", ikke "the down button"... Jeg mobber han fremdeles :D En gang snakket jeg og en venn om kaffe, det var tidlig en morgen og vi snakket om hvem som skulle lage ny kaffe til resten av gjengen... Min venn presterte å spørre meg : "Er det mer kanne på kaffen?" Samme dag snakket vi om Michael Jackson's dødsfall, det var rundt de tider. Samme venn presterte å overhøre deler av samtalen og lurte på hvem som hadde dødd, og spurte "Hvem er kaffen?" 1
Xaphan Skrevet 27. april 2011 #11 Skrevet 27. april 2011 Jeg og noen venninner så på en film om kuer som blir mishandla mens de blir melka. Jeg: "Men de gjør det ikke sånn i Norge da, her er de snille med kuene." Venninna mi: "Jamen i Norge drikker vi jo ikke melk fra kuer da!" Samme jente trodde for øvrig at hun ble gravid av å svelge sæd, for det kom jo ned i magen hennes! Og nei, jeg har ikke alltid hatt de smarteste vennene 3
MilliVanilli Skrevet 27. april 2011 #12 Skrevet 27. april 2011 Da vi var yngre prata venninnene mine og meg om tatoveringer. Hun ene venninnen min sa at kusinene hennes hadde fjernet en tatovering med et navn på som ikke var mannen hennes. Da sa hun andre venninnen min: "Hæ! Hvorfor fikk hun en tatovering med en annen mann sitt navn på til å begynne med?" Okei..? Den skjønte ikke jeg heller!
Xaphan Skrevet 27. april 2011 #13 Skrevet 27. april 2011 Okei..? Den skjønte ikke jeg heller! Hun trodde sikkert at dama hadde tatovert navnet til en annen mann MENS hun var gift med mannen sin.
Chiyo Skrevet 28. april 2011 #14 Skrevet 28. april 2011 Hun trodde sikkert at dama hadde tatovert navnet til en annen mann MENS hun var gift med mannen sin. Nettopp! :gjeiper:
sajk Skrevet 28. april 2011 #15 Skrevet 28. april 2011 har noen morsomme sangfeil først : Sangen til rihanna (husker ikke åssen jeg skriver det) soso someone help me... eller noe. min veninne som ikke hadde fått med seg teksten: ashole ashole someone help me :D hhahah eller så sang jeg. all that i whant is another bagle ( lurte litt på hva hun ville med en sånn hun) i stede for babe. Jeg hadde en liten hann hun, og venninnen til mamma utbryter: ohh hun har en kul på magen :O (hun er vant med tisper da) samme dame når vi skal til danmark: jeg kan tre ord på ENGELSK jeg, i love you :D eh jaaa... hahaha .:D
Gjest Doh Skrevet 28. april 2011 #16 Skrevet 28. april 2011 Var på bartenderkurs på Gran Canaria for noen år siden. Var tre fra Sverige der og ei fra Kristiansand i tillegg til venninna mi og jeg. Ble mange morsomme kommentarer(ikke de skarpeste knivene i skuffen), men husker desverre ikke så mange av de selv om vi begynte å skrive det ned etter hvert. Husker to da: Hun ene fra Sverige brukte ikke solkrem så vi spurte hvorfor. "Da blir man jo ikke brun." Hun fra Kristiansand brukte solfaktor 6, vi lurte igjen på hvorfor. "Det er jo det jeg bruker hjemme." Tenkte liksom ikke på at sola er litt sterkere der nede..... De ble litt solbrente for å si det sånn..
Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2011 #17 Skrevet 28. april 2011 ehm..denne er smålig pinlig! jeg var invitert til et fåsh med en venninne. da vi kom inn i leiligheten var det 9 gutter og 3 jenter der, så dette kunne bli bra tenkte jeg jeg drikker utrolig sjeldent, så det skal ikke så mye alkohol innabords før jeg blir full. det er dette vi sitter å diskuterer da... så utrbryter jeg, (og det som er så typisk er jo at når det er noe man egentlig ikke bør si høyt, så kommer det ut ekstra ekstra høyt!... jeg lurer på åffer i grunn?) "Faen ass, jeg er så jævlig billig i fylla!!" ...jeg sa det sånn skikkelig høyt, seriøst og kraftig! ...det jeg mente var jo at jeg var billig i drift! ikke at jeg personlig er billig! 1
Gjest NozMonster Skrevet 28. april 2011 #18 Skrevet 28. april 2011 Da vi var yngre prata venninnene mine og meg om tatoveringer. Hun ene venninnen min sa at kusinene hennes hadde fjernet en tatovering med et navn på som ikke var mannen hennes. Da sa hun andre venninnen min: "Hæ! Hvorfor fikk hun en tatovering med en annen mann sitt navn på til å begynne med?" ååååååh, gååår det ann! hahahhahaaaa.. den var god chiyo!
nettvenninnen Skrevet 28. april 2011 #20 Skrevet 28. april 2011 ...det jeg mente var jo at jeg var billig i drift! ikke at jeg personlig er billig! +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå