Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr jeg er veldig interessert i, etter å ha blitt godt kjent over nett gjennom flere år. Vi har delt gode og dårlige dager, diskutert "mellom himmel og jord", og stadig snakkes vi om flere felles hobbyer vi har.

Om 3 uker møtes vi for første gang, og jeg grubler fært på hvilken væremåte jeg da burde (eller ikke burde ) bruke for å virke interessant - for i utgangspunktet virker det ikke som han har sett på meg som en potensiell kjæreste ennå.

Det frister å være veldig åpen om hva jeg føler, å la ham vite at jeg liker ham veldig godt fysisk og psykisk og vil trosse avstander for ham.

Jeg har vært inne på tanken å gi ham ett eller annet når vi treffes, som et tegn på interessen min. Det kunne vært feks en bamse eller en "Love Hearts" godteri.

Eventuelt lurer jeg på om jeg burde late som ingenting, og la ham tenke at han må "jakte" litt på meg.

Hvor mye har det egentlig å si uansett, om jeg oppfører meg på den ene eller andre måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i huleste mener du med å få fisken på kroppen??? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Gaver: NEI. Spesielt ikke søte "jentegaver" som bamser, blomster eller godteri. De aller fleste gutter finner slikt litt pinlig.

Du kan gjerne si du liker ham godt / at du er interessert i ham, men ingen kjærlighetserklæringer, og du bør iallefall IKKE si på første date at du gjerne vil flytte til ham. Du risikerer å skremme ham skikkelig.

Vær litt tilbakeholden, ja, men absolutt bra om du virker interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Freud hadde nok hatt en formening om det tenker jeg..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er Gørild Mauseth som har forvillet seg inn på KG? :rolleyes:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Sunchild, dropp gavene og å si noe om hvor interessert du er, vis heller interesse gjennom oppførselen din, men ikke så han kveles da.. Fin på noe gøy sammen, smil og vær glad og vis at du trives i hans selskap så smitter det over.

Skrevet

Kanskje det er Gørild Mauseth som har forvillet seg inn på KG? :rolleyes:

:skratte:

Skrevet (endret)

Ingen gaver, den er grei. Da jeg leste det så husket jeg at jeg har jo hørt om det før, at gutta synes det er flaut med romantiske gaver o.l.

Interesse er ok, men ingen kjærlighetserklæringer, den er grei.

Men to videre spørsmål:

Hva med flørting, og hva med komplimenter generelt?

Endret av Uni
AnonymBruker
Skrevet

Flørting og komplimenter er bra, bare ikke gå helt over styr.

Skrevet

Hva mener dere da om påstanden en del jenter holder på, at det beste er å virke litt uinteressert for at en fyr skal bli interessert?

For det er jo det stikk motsatte av å flørte og gi komplimenter.

Jeg har aldri skjønt den greia med at man skal bli mer interessant ved å virke uinteressert...

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert forskjellig fra mann til mann. Selv er jeg ikke så glad i så mye spill. Tiltrekkes av at dama virker interressert på en litt sjenert og søt måte, men ikke at hun kaster seg over meg altså.

Hvis jeg ser hun helt tydelig spiller spill så syns jeg at det blir bare teit. Hva er vitsen hvis hun skjønner at jeg skjønner hun er interessert, kan vi ikke komme til saken og bare ha det fint liksom? Men for noen er det sikkert et must og en del av moroa og nødvendig for å bygge opp spenning.

Skrevet

Hva mener dere da om påstanden en del jenter holder på, at det beste er å virke litt uinteressert for at en fyr skal bli interessert?

For det er jo det stikk motsatte av å flørte og gi komplimenter.

Jeg har aldri skjønt den greia med at man skal bli mer interessant ved å virke uinteressert...

Det vil bare fungere hvis fyren er virkelig redd for å miste deg.

Og dette er et farlig spill, fordi at hvis du viser for liten interesse, så mister han samtidig interessen for deg.

• Liker 1
Skrevet

Haha, først nå la jeg merke til at jeg skrev overskriften feil, nå skjønner jeg hvorfor folk tuller om den:p

Jeg er glad for å lese at dere ikke synes det er spesielt vits i å leke uinteressert, så jeg slipper å late som jeg tenker noe annet enn jeg gjør....

Jeg føler jeg vet mye bedre hva jeg skal gjøre og ikke gjøre, nå:)

Skrevet

Haha, først nå la jeg merke til at jeg skrev overskriften feil, nå skjønner jeg hvorfor folk tuller om den:p

.....og det som opprinnelig skulle stå der var hva?

Skrevet

.....og det som opprinnelig skulle stå der var hva?

Kanskje "få fisken på kroken?" :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje "få fisken på kroken?" :sjenert:

Tror nok det men så begynte hun å tenke litt for mye på have hun og han skulle drive med så snart han var på kroken og så ble det bare feil :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

trodde du snakket om sex jeg! Få fisken på kroppen altså...

Skrevet

Jeg trodde også dette var en eller annen obskør sexlek.... :sjenert:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...