Gå til innhold

Er det bare jeg som syns disse tingene har blitt harry ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ting som var "in" tidligerer har jeg nå begynnt å synes at er skikkelig harry..

Da tenker jeg på:

- Glattbarbert underliv

- Tanga/g-streng

- silikon

ER det bare jeg som syns dette har blitt blodharry, eller stemmer det at disse tingene er på vei ut?

Er du enig i bare noen av punktene, alle, eller ingen?

Jente 24

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ALLTID syntes at disse tingene er harry.

• Liker 7
Skrevet

Da tenker jeg på:

- Glattbarbert underliv

- Tanga/g-streng

- silikon

ER det bare jeg som syns dette har blitt blodharry, eller stemmer det at disse tingene er på vei ut?

Jente 24

Synes at silikon i store mengder er blodharry, men ikke i normale. F.eks.: man går opp fra B til C cup. De andre tingene synes jeg ikke er så harry....

• Liker 2
Gjest SnakeOil
Skrevet

Synes ikke glattbarbert er spesielt harry, ikke hårete heller for den saks skyld.

Tanga/g-streng og silikon er ikke......harry direkte....kanskje litt "oppbrukt"..?

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Alt til sin tid.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg på:

- Glattbarbert underliv

- Tanga/g-streng

- silikon

Jente 24

Ja, enig. Og hva med glattbarberte armhuler og sokker?

• Liker 7
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Alt til sin tid.

Enig

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer harry å snakke om at andre ting er harry...

• Liker 13
Skrevet (endret)

Enig med TS. Jeg synes disse tingene er harry.

Endret av Marshmallow
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Om ikke direkte harry, så er det kanskje litt "ut"? ihvertfall i min omgangskrets... Kan ha noe med at jeg begynner å bli "gammel" og da.. :sjenert:

Endret av flickan
Skrevet (endret)

Nei det synes jeg absolutt ikke. Verken silikon, tanga eller glattbarbert er harry ;) Jeg vil heller være glattbarbert enn å ha en full busk der nede.

Endret av smalls
  • Liker 6
Skrevet

Nei det synes jeg absolutt ikke. Verken silikon, tanga eller glattbarbert er harry ;) Jeg vil heller være glattbarbert enn å ha en full busk der nede.

Helt enig.

Silikon derimot... Vel, jeg synes ikke nødvendigvis at det er direkte harry - det kommer an på mengden - men har det noensinne vært kult? Blant kule mennesker, altså? :) Og da tenker jeg ikke på peroksidblondiner med en fetish for BMW og chihuahuaer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Silikon kan være blodharry, om vi snakker svære Pamela-pupper som er dobbelt så store som hodet ditt.

Men ser ikke på hverken glattbarbert underliv eller tanga som harry.

Endret av Gaea
Skrevet

Helt enig.

Silikon derimot... Vel, jeg synes ikke nødvendigvis at det er direkte harry - det kommer an på mengden - men har det noensinne vært kult? Blant kule mennesker, altså? :) Og da tenker jeg ikke på peroksidblondiner med en fetish for BMW og chihuahuaer.

Jeg har silikon og må ærlig innrømme jeg ikke bryr meg om noen mener silikon er ut eller ikke eller at det er harry. For nå har ikke jeg Pamela Anderson pupper heller men en normal str på de :) Synes ikke det er harry at noen som er flatbrystet vil ha pupper men er jo en anna sak når man har en ok str på de fra før av og legger inn store implantater som er like eller støre enn Pamela Anderson sine pupper.

Skrevet

jeg er mer komfortabel med meg selv naken med silikon pupper og glattbarbert enn flatbrysta med et hårete underliv....

klart, silikon med måte! mine passer kroppen og er ikke noe glamourbabe pupper.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor verken glattbarbert underliv eller tanga skal være harry. Jeg barberer underlivet fordi jeg synes det er mest behagelig og om sommeren bruker jeg omtrent bare g-streng/tanga fordi det er det letteste undertøyet (og er følgelig mest behagelig i sommervarmen) og det lager ikke trusestreker. Hvor er problemet? :klo:

Silikon er harry hvis du har gigapupper, men at en kvinne som i utgangspunktet var flatbrystet skaffet seg en b- eller c-cup, synes jeg ikke er harry i det hele tatt.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har alltid synes silikon er litt harry. Men jeg har vel sikkert sett mange silikonpupper jeg trodde var ekte pupper, men når jenter i svømmehaller har pupper som står rett ut, og er trillrunte og det er mer som bikinitoppen strammer/henges rundt puppene, ser det bare skikkelig rart ut i mine øyne.

g-string sluttet jeg med fordi det var et lite behagelig plagg. At kjæresten heller ikke bryr seg, er jo et flott argument :) Men hvor trusekanten vises på plagg er det jo kjekt å ha noen i skapet!

Er det meningen man skal ha full busk nedentil nå da??

• Liker 7
Gjest Raindrops
Skrevet

Er det meningen man skal ha full busk nedentil nå da??

Spiller det noen rolle hva som er "meningen"? De fleste voksne mennekser gjør vel som de vil uansett, og det er strengt tatt ingen andre som har noe med hva slags frisyre man veler å ha.

• Liker 4
Skrevet

Håper aldri glattbarbert på jenter noensinnne blir harry. :rodmer:

Silikon? Har egentlig aldri likt kunstige kroppsdeler. Kan være greit nok på enkelte, så lenge de ikke overdriver, og man får den kunstige silikonformen.

Skrevet

Spiller det noen rolle hva som er "meningen"? De fleste voksne mennekser gjør vel som de vil uansett, og det er strengt tatt ingen andre som har noe med hva slags frisyre man veler å ha.

Enig. Men jeg må innrømme at jeg synes det er kjempemorsomt når jenter synes det er "så last year" å barbere underlivet - "det er jo helt naturlig å ha hår der" - men allikevel barberer armhulene, for hår DER er ekkelt :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...