Sarafina Skrevet 27. januar 2011 #1 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvilke indiske liker dere? Jeg pleide å holde en knapp på Agra på Aker brygge, men leste at den har fått endel dårlige anmeldelser i det siste.. Skal ut og spise med jobben en dag, og lurer på hvilken indisk vi skal velge :)Lokalet må være koselig og gjerne litt brunt. Zaika i Vika har jeg også vært ganske fornøyd med, og Jaipur på Egertorget. Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Del Skrevet 27. januar 2011 Elsker Agra, syns absolutt det er den beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 27. januar 2011 Elsker Agra, syns absolutt det er den beste! Det gjør jeg også, men jeg har ikke vært der på en stund. Ble litt usikker når jeg leste dette: http://oslopuls.aftenposten.no/hvaskjer/sted/article13298.ece (se nederst under lesernes kommentarer). Har du vært der den siste tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 27. januar 2011 #4 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg går alltid på Jewel of India. God service, utrolig god mat og hyggelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg går alltid på Jewel of India. God service, utrolig god mat og hyggelige priser. Takk for tipset, ser den har fått gode anmeldelser også! Hvordan er lokalene forresten? Er det uformelt slik at man kan sitte en hel gjeng og skravle og drikke en god del vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Del Skrevet 27. januar 2011 Mother India rett ved Børsen er fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 27. januar 2011 #7 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Jeg liker Gandhi på Majorstuen (men vet altså ikke om den er den beste, bare vært der en del ganger og like fornøyd hver gang) Endret 27. januar 2011 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #8 Del Skrevet 27. januar 2011 Tusen takk for gode forslag, disse skal jeg lese mer om Favorittretten min er forresten Chicken Tikka Masala (ikke så originalt men, hehe.) Den retten smaker veldig forskjellig fra sted til sted, så jeg prøver å finne den beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Del Skrevet 27. januar 2011 Mother India rett ved Børsen er fantastisk. Jeg er helt enig i at denne er fantastisk, men den heter faktisk Mister India.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 27. januar 2011 #10 Del Skrevet 27. januar 2011 Mister India er etter min mening den beste! Mother India følger hakk i hel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnakeOil Skrevet 27. januar 2011 #11 Del Skrevet 27. januar 2011 Synd om Agra har tapt seg, det var virkelig et flott sted å spise på, håper de går skikkelig dundrende konk om de oppfører seg slik som er beskrevet i kommentarfeltet i linken over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
casting Skrevet 27. januar 2011 #12 Del Skrevet 27. januar 2011 Albertine på st.hanshaugen! Det fyller hvertfall brunt-kriteriet (selv om det etter oppussingen minner mer om shabby indiske restauranter i london)... Seriøst, det er kjempebra, og ekstremt billig også. Det er klassisk bangladesh-indisk, så tikka masala er de veldig gode på (og dal, dersom det er noen veggiser blandt dere) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 27. januar 2011 #13 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg liker godt Curry & Ketchup på Majorstuen. Men mest fordi det er billig, maten er god (men når sikkert ikke til topps hos matproffene) og lokalet er brunt og koselig. Men det er kanskje ikke helt i din gate om dere vil ha det beste av det beste. Og servitørene kan virke litt sure, selv om jeg ikke tror de egentlig er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. januar 2011 #14 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg pleier enten å gå til Jaipur eller Zaika. Gandhi har jeg også vært på. Så tror ikke jeg har noen store favoritter. Synes de har god mat overalt. Bare ikke like bra service de forskjellige stedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 27. januar 2011 #15 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har bare vært på en: mother india, men jeg syns det var veldig bra der. God mat, hyggelig personale og stemningsfullt lokale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 27. januar 2011 Synd om Agra har tapt seg, det var virkelig et flott sted å spise på, håper de går skikkelig dundrende konk om de oppfører seg slik som er beskrevet i kommentarfeltet i linken over her. Enig! Utrolig synd - for de hadde jo både bra mat, koselige lokaler og alt som skulle til... Ble veldig overrasket da jeg leste dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #17 Del Skrevet 27. januar 2011 Tusen takk for alle svar! Jeg velger ofte indisk når jeg skal ute og spise, så jeg kommer garantert til å prøve flere av disse etterhvert Albertine hadde jeg ikke hørt om, takk for tipset Casting! Er enig med Tonje i at Curry & Ketchup også er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2011 #18 Del Skrevet 27. januar 2011 New Anarkali på Grünerløkka http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=24&Name=New+Anarkali 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarafina Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #19 Del Skrevet 27. januar 2011 New Anarkali på Grünerløkka http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=24&Name=New+Anarkali Oi! Anarkali høres jo helt fantastisk ut. Må prøves! Hvordan er lokalet forresten? Passer det for en gjeng med 10 skravlete kolleger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 27. januar 2011 #20 Del Skrevet 27. januar 2011 Takk for tipset, ser den har fått gode anmeldelser også! Hvordan er lokalene forresten? Er det uformelt slik at man kan sitte en hel gjeng og skravle og drikke en god del vin? Lokalene er absolutt uformelle. Og de har indisk vin som passer perfekt til de sterke krydrene. Kan forøvrig også anbefale New Anarkali, men de har et veldig lite lokale, så jeg ville ikke gått dit med en gruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå