Gjest J22 Skrevet 13. januar 2011 #1 Skrevet 13. januar 2011 Et av mine største mareritt er å bli våkne opp, gift, ved siden av en mann med en liten tiss. Tenk dere hvor kleint ekteskapet og sex-livet blir. Jeg ønsker meg så mye å gifte meg med en prins som har en stor og deilig kuk, som kan fylle meg opp og sprute meg full! Noen andre som har lignende tanker?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. januar 2011 #2 Skrevet 13. januar 2011 Så sant du ikke skal vente med sex til ekteskapet, så skulle vel det kunne ordne seg vel.
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. januar 2011 #3 Skrevet 13. januar 2011 Noen kvinner ønsker å gifte seg med en stor pikk Andre kvinner ønsker å gifte seg med en tjukk lommebok De fleste kvinner ønsker å gifte seg med en mann de elsker - heldigvis! En som trigger dem emosjonelt, intellektuelt og seksuelt. En som bidrar med sitt til å bygge et godt, ærlig, varmt, relativt forutsigbart, trygt og interessant forhold som forhåpentligvis varer livet ut, selv om sistnevnte er og blir en illusjon for cirka halvparten...... 10
Gjest Sommertid Skrevet 13. januar 2011 #4 Skrevet 13. januar 2011 Tror du bør gå litt inn i deg selv, om du kun vil gifte deg med en mann pga hans penis. Sex er fantastisk med de som er under gjennomsnittet også 2
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #5 Skrevet 13. januar 2011 Noen kvinner ønsker å gifte seg med en stor pikk Andre kvinner ønsker å gifte seg med en tjukk lommebok De fleste kvinner ønsker å gifte seg med en mann de elsker - heldigvis! En som trigger dem emosjonelt, intellektuelt og seksuelt. En som bidrar med sitt til å bygge et godt, ærlig, varmt, relativt forutsigbart, trygt og interessant forhold som forhåpentligvis varer livet ut, selv om sistnevnte er og blir en illusjon for cirka halvparten...... :rødme:
Stefan Skrevet 13. januar 2011 #6 Skrevet 13. januar 2011 Jeg er så glad for at jeg ikke henger meg opp i slike overfladiske bagateller som det der. Først må man bruke god tid på å lete etter en med stor pikk. Stor klassifiseres som alt over 18 cm. Når man vet at 95% av alle menn befinner seg innenfor 11-19 cm, snittet er 15 cm, og medianen er 14 cm, så sier det seg selv at det blir en oppgave det i seg selv. I tillegg så antar jeg man har andre preferanser, og for hver av disse preferansene så vil det bli mindre sjanse for å møte den rette. Jeg vil ikke gifte meg med en fitte. En kvinne, derimot. En kvinne som ikke er så fattig seksuelt at hun likestiller god sex med størrelse på kroppsdeler. En kvinne som jeg har fantastisk kjemi med, og som har en herlig personlighet. Som møter meg intellektuelt, emosjonelt og seksuelt, som goggen så flott uttrykte det. 3
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2011 #7 Skrevet 13. januar 2011 Jeg liker helst litt sånne små tisser. Johann22
Gjest Katten. Skrevet 13. januar 2011 #8 Skrevet 13. januar 2011 Jeg har stor tiss. Har du masse penger, feriehus på Maldivene, Brazil, Hawaii, Creta, Thailand og i Okinawa + du ikke har noe i mot at jeg knuller rundt, drikker hver helg og henger med kamerater mesteparten av tiden= Huset skal også være rent til enhver tid, og middagen klar til jeg kommer hjem (uavhengig om det er 17:00 eller 05:00). Da kan vi gifte oss.
Gjest MikeWaters Skrevet 13. januar 2011 #9 Skrevet 13. januar 2011 Noen andre som har lignende tanker? Ja, et av mine største mareritt er å våkne opp, gift. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #10 Skrevet 13. januar 2011 Så sant du ikke skal vente med sex til ekteskapet, så skulle vel det kunne ordne seg vel. Det går an å se hverandre nakne uten å ha sex... Hilsen en som ventet til ekteskapet. (Forøvrig er jeg helt enig med Gorgonzola!)
Fluffe Skrevet 13. januar 2011 #11 Skrevet 13. januar 2011 Et av mine største mareritt er å bli våkne opp, gift, ved siden av en mann med en liten tiss. Tenk dere hvor kleint ekteskapet og sex-livet blir. Jeg ønsker meg så mye å gifte meg med en prins som har en stor og deilig kuk, som kan fylle meg opp og sprute meg full! Noen andre som har lignende tanker? Hjelper ikke med stor pikk hvis han ikke kan bruke den
Gjest J22 Skrevet 13. januar 2011 #12 Skrevet 13. januar 2011 Hjelper ikke med stor pikk hvis han ikke kan bruke den Er ikke det bare en myte? Alle store pikker er jo deilige.. Men hvis en mann har en liten tiss, da må han kunne bruke den... Jeg vil ihvertfall aldri ha en "liten" mann Du kan få dem da 1
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #13 Skrevet 13. januar 2011 Er ikke det bare en myte? Alle store pikker er jo deilige.. Men hvis en mann har en liten tiss, da må han kunne bruke den... Jeg vil ihvertfall aldri ha en "liten" mann Du kan få dem da Lykke til med å våkne opp og innse at du har bygd opp livet ditt rundt overfaldiske kvaliteter. Det kommer til å slå sprekker etterhvert. 2
Gjest J22 Skrevet 13. januar 2011 #14 Skrevet 13. januar 2011 Lykke til med å våkne opp og innse at du har bygd opp livet ditt rundt overfaldiske kvaliteter. Det kommer til å slå sprekker etterhvert. ????? Overfladiske? Alle menn med store pikker har god selvtillit. Og ja, unnskylld meg, men jeg tenner på menn med selvtillit. Kan ikke dere damer slutte å være så vanvittig politisk korrekte? Ingen damer tenner på minitisser! Jeg kjenner ihvertfall INGEN.
Gjesten Skrevet 13. januar 2011 #15 Skrevet 13. januar 2011 Jeg tenner på minitisser! Jeg har faktisk hatt to langvarige forhold med menn med små peniser (den ene er jeg fremdeles sammen med), og sexen er det absolutt ingenting å utsette på! Knallgode begge to. Hvis mannen kan bruke utstyret og kvinnen vet hvordan hun skal gjøre ting, er ikke minitisser (som du så elegant kalte det) noe problem. 2
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #16 Skrevet 13. januar 2011 ????? Overfladiske? Alle menn med store pikker har god selvtillit. Og ja, unnskylld meg, men jeg tenner på menn med selvtillit. Kan ikke dere damer slutte å være så vanvittig politisk korrekte? Ingen damer tenner på minitisser! Jeg kjenner ihvertfall INGEN. Jeg tenner primært på andre ting enn tissefanten. Jeg tenner på personligheten, som er det som har noe å si når det er snakk om å danne et forhold.
Gjest J22 Skrevet 13. januar 2011 #17 Skrevet 13. januar 2011 Jeg tenner primært på andre ting enn tissefanten. Jeg tenner på personligheten, som er det som har noe å si når det er snakk om å danne et forhold. Jeg gjør jo også det. Men det er ikke mulig å ha god selvtillit hvis du går rundt med en liten fyrstikk i buksa!?? Jeg vil gifte meg med en med goooood selvtillit (gjør ikke noe om han har litt store overarmer *smelte*).
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #18 Skrevet 13. januar 2011 Jeg gjør jo også det. Men det er ikke mulig å ha god selvtillit hvis du går rundt med en liten fyrstikk i buksa!?? Jeg vil gifte meg med en med goooood selvtillit (gjør ikke noe om han har litt store overarmer *smelte*). Jeg skal prøve å svare saklig og rett og slett svare på spørsmålet ditt. Ja, det er mulig å ha bra selvtillit uten å ha en penis i hestestørrelse. 2
Gjest J22 Skrevet 13. januar 2011 #19 Skrevet 13. januar 2011 Jeg skal prøve å svare saklig og rett og slett svare på spørsmålet ditt. Ja, det er mulig å ha bra selvtillit uten å ha en penis i hestestørrelse. Hvordan vet du det? Har du vært med noen med god selvtillit og liten snopp?
Gjest Airi Skrevet 13. januar 2011 #20 Skrevet 13. januar 2011 Hvordan vet du det? Har du vært med noen med god selvtillit og liten snopp? Jeg har hatt sex med en med ganske grei størrelse på utstyret, men med null selvtillit, men det teller kanskje ikke? Jeg flyr ikke rundt med linjal altså. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå