Gå til innhold

Er stygge damer bedre enn vakre kvinner i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har alltid lurt litt på dette... Vakre kvinner (8'ere, 9'ere og 10'ere) kan ha jo sex når som som helst med hvilken mann som helst, mens stygge jenter må jobbe litt ekstra for å få sex. Jeg antar at de også derfor vil være mer desperate etter å tilfredsstille mannen når de først får tak i en. Eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt klart.

Dette er en veldig troverdig teori.

:ironi:

• Liker 1
Gjest Nabojenta
Skrevet

Har alltid lurt litt på dette... Vakre kvinner (8'ere, 9'ere og 10'ere) kan ha jo sex når som som helst med hvilken mann som helst, mens stygge jenter må jobbe litt ekstra for å få sex. Jeg antar at de også derfor vil være mer desperate etter å tilfredsstille mannen når de først får tak i en. Eller hva sier dere?

Haha tviler på den du. Dessuten får damer seg lettere napp enn mannfolk, uansett om de er stygge.

• Liker 4
Gjest HunterLady
Skrevet

Tror overhodet ikke det stemmer. De som er mest glad i sex er som regel flinkest i senga. Vakker eller ei.

Et eksempel: Angelina Jolie. Tviler på at hun er dårlig i senga... :gjeiper:

Skrevet

Men ifølge teorien din, så får de mindre pene damer mindre øvd, så selv om hvor desperat de prøver å tilfredstille mannen, kan de se veldig patetisk ut med så lite erfaring. Men dette bare for å argumentere litt mot, med utgangspunktet i teorien din.

Selv synes jeg at hvis mannen er god i senga, så får han jenta til å ville mer og mer og mer. Når mannen er dårlig/dårlig utstyrt, så forsvinner snart sexgleden.

Og selv om undersøkelser viser at 50% kvinner bryr seg ikke om dårlig sex, så er det fremdeles de som ikke kan leve uten god sex. Jeg tipper at det er de mindre pene som ikke bryr seg om sex'en er god, siden de er så desperate etter å få en mann. Mens de mer pene vil både ha god sex og gi god sex, så lenge mannen er god nok:)

Skrevet

Men om du vrir det igjen er det mange pene damer som gjør sitt beste for å se bra ut til enhver tid, noe som betyr en mer anspent person i senga.

Helt individuelt fra menneske til menneske, ts..

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Det stemmer nok. Da jeg var ung og pen, var jeg dritdårlig i senga. Nå som jeg er gammal, stygg og sliten, er jeg dødsgod :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er de bedre. De knuller som om hvert knull er deres siste. De vet jo ikke hvor lenge de må vente til neste gang.

Skrevet

En kompis av meg var sammen med en jente som er veeldig populær blant guttene. Så ble det slutt og han hadde sex med en jente som han kalte feit, men jeg vil heller si litt rund. Og han sa det var mye bedre å ha sex me hun som var rund. For den pene jenta bare lå der og tok i mot, mens den runde jenta var helt vill, i følge ham.

Meen dette varierer nok fra person til person ;)

Skrevet

En kompis av meg var sammen med en jente som er veeldig populær blant guttene. Så ble det slutt og han hadde sex med en jente som han kalte feit, men jeg vil heller si litt rund. Og han sa det var mye bedre å ha sex me hun som var rund. For den pene jenta bare lå der og tok i mot, mens den runde jenta var helt vill, i følge ham.

Meen dette varierer nok fra person til person ;)

Jeg skjønner ikke hvordan enkelte menn klarer å ha sex med runde kjerringer. Har de ingen selvrespekt? Det finnes jo så mange vakre jenter der ute...

Skrevet

Det finnes ikke stygge damer.

Det finnes bare ikke nok brennevin.

Boris Jeltsin.

• Liker 4
Skrevet

Det finnes ikke stygge damer.

Det finnes bare ikke nok brennevin.

Boris Jeltsin.

Boris is the man!

Skrevet

Jeg har vel to burugler på samvittigheten, og de var faktisk meget ivrige. Nå er ikke det representativt da de, mer eller mindre brutalt, sjekket meg opp når jeg var sveiseblind-drita :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har vel to burugler på samvittigheten, og de var faktisk meget ivrige. Nå er ikke det representativt da de, mer eller mindre brutalt, sjekket meg opp når jeg var sveiseblind-drita :)

Stakkar...

Skrevet

Stakkar...

Nesjda, de var jo koselige jenter. Fikk frokost og alt av hun ene :)

Skrevet

Det stemmer nok. Da jeg var ung og pen, var jeg dritdårlig i senga. Nå som jeg er gammal, stygg og sliten, er jeg dødsgod :nigo:

:skratte:

Skrevet

Du følte deg ikke voldtatt eller no'? Det ville jeg gjort.

Skrevet

Utseende har absolutt ingenting å si med egenskaper under sex

Er som å si at folk med fregner er flinkere til å gå på stylter.

• Liker 2
Skrevet

Uff nei, den teorien holder ikke mål.

Hva er ei pen jente og hva er ei stygg jente forresten? Det er jo inviduelt. Umulig å lage ei seriøs problemstilling når spørsmålet blir så inviduelt og generelt.

Skrevet

8'ere, 9'ere og 10'ere? :klø:

Er dette en slags universell skala som dømmer jenters utseende..?

Gud, så tafatt......

Men for å svare på spørsmålet ditt: Vet ikke. Jeg er nemlig en 10'er...

:tunge1:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...