Gå til innhold

Dere menn som skal pentrere en kvinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan føles det å stikke penishodet bort til kjedeinngangen å bare kjenne på det før du stikker den inn?

Og hvordan føles det når den er inne?

Er det godt og varmt og trangt eller?

Hilsen en jente som lurer :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer mest på om det er vondt for guttene første gangen jeg.

Skrevet

Det er litt vondt ved de første penetreringene hvis jenta er trang. Da blir forhuden trukket veldig stramt tilbake. Men dette er god type smerte.

Når man kjører kuken inn i ei fitte så er det først et veldig trangt parti, og når man er ca. halvveis så blir det litt romsligere. Dvs. at når man har kuken helt inni ei jente så er det trangest over nedre delen av kølla. Det er en helt vanvittig god følelse - nesten som å putte ei hånd i en hanske.

De fittene jeg har knullet har vært varme og våte, og jeg kan ikke tenke meg noen bedre plass for kuken min å være.

Skrevet

Men når dere gutter har fått penisen helt inn i jenta og dere bare ligger der uten å bevege dere, og kun kjenner etter hvordan det føles... Hvordan føles det?

Skrevet

Men når dere gutter har fått penisen helt inn i jenta og dere bare ligger der uten å bevege dere, og kun kjenner etter hvordan det føles... Hvordan føles det?

Det gir en vanvittig god følelse i hele kroppen. Når man kjører kuken helt inn i ei jente og gjerne presser kuken litt til inn, slik at nedre delen av magen presses mot hennes klitoris, så stråler det ut i hele underlivet (De såkalte "PC-musklene" aktiveres).

Skrevet

Det gir en vanvittig god følelse i hele kroppen. Når man kjører kuken helt inn i ei jente og gjerne presser kuken litt til inn, slik at nedre delen av magen presses mot hennes klitoris, så stråler det ut i hele underlivet (De såkalte "PC-musklene" aktiveres).

Hva er PC-muskler?

Skrevet

Flere enn meg som fikk lyst på kuk her? :fnise:

• Liker 23
Skrevet

Hva er PC-muskler?

PC er forkortelse for "Pubococcygeus muscle". Det er underlivsmuskulatur som er med på å styre sammentrekningene som skjer under orgasme.

Skrevet

Ja takk, begge deler :)

Gjest Jentehumor
Skrevet

Tror ikke du er den eneste etter å ha lest på svara TS fikk...;) :gjeiper:

Skrevet

For en gangs skyld en morsom og ny vinkling på dette temaet. Kjempefint, ts! Dette liker vi damene (rent faglig sett selvfølgelig, hihi)å høre om fra den andre sidens STÅpunkt. ;)

• Liker 3
Skrevet

Sånn jeg føler det ved første penetrering i et samleie:

Når tuppen på kukhodet såvidt er innom kjønnslippene kjennes det farlig varmt ut. Viss jeg presser kukhodet såvidt inn kjenner jeg en intens varme som brer seg i hele kuken, for så å fortsette å spre seg til resten av kroppen når jeg presser kuken helt inn.

Når jeg ligger i ro helt inni henne kan jeg kjenne at kuken pulserer.

Er en ubeskrivelig god følelse!

Skrevet

Mmmmmmmm......... Hadde overfalt mannen etterpå hvis jeg ikke hadde hatt mensen :(

• Liker 1
Skrevet

Mmmmmmmm......... Hadde overfalt mannen etterpå hvis jeg ikke hadde hatt mensen :(

Samme her! :( P-piller next...

Skrevet

Samme her! :( P-piller next...

Ja, ikke sant!! Det gjør ingenting sier mannen min. Jeg kan jo bare suge han!!! :kjefte:

Gjest HunterLady
Skrevet

Ja, ikke sant!! Det gjør ingenting sier mannen min. Jeg kan jo bare suge han!!! :kjefte:

:ler: :ler:

Skrevet

Er det flere menn som vil beskrive deres opplevelse av å penetrere noen?

Var spennende å lese hva gjest-M27 og AB føler ... ble nesten litt varm og kåt selv :rødme:

Skrevet

Sånn jeg føler det ved første penetrering i et samleie:

Når tuppen på kukhodet såvidt er innom kjønnslippene kjennes det farlig varmt ut. Viss jeg presser kukhodet såvidt inn kjenner jeg en intens varme som brer seg i hele kuken, for så å fortsette å spre seg til resten av kroppen når jeg presser kuken helt inn.

Når jeg ligger i ro helt inni henne kan jeg kjenne at kuken pulserer.

Er en ubeskrivelig god følelse!

Hva er denne varme følelsen?

Skrevet

For en gangs skyld en morsom og ny vinkling på dette temaet. Kjempefint, ts! Dette liker vi damene (rent faglig sett selvfølgelig, hihi)å høre om fra den andre sidens STÅpunkt. ;)

:ler: TS

Skrevet

Å penetrere dama er fyrverkeri!

Først å gni kuken mot fitta for å gjøre kuken våt og klar.

Så presser jeg meg forsiktig inn. Da kjennes det skikkelig deilig ut!

Kjenner det strammer godt rundt kukhodet i det jeg presser meg inn, og når hele hodet er inne slår varmen til!!

Etterhvert som kuken presses lenger inn blir det varmere og våtere, og når jeg er helt inne har jeg lyst til å komme enda lengre inn i henne.

Er ekstra godt når hun strammer musklaturen og klemmer kuken min. Da skal det ikke mye bevegelse til før jeg kjenner at spruten kommer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...