AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #1 Skrevet 27. november 2010 Jeg vet det høres ut som et veldig tåplig spørsmål, men la gå. Jeg er vant til å dusje en gang om dagen, og hvis jeg av forskjellige grunner er svett og føler jeg begynner å lukte tar jeg en ekstra dusj. Samboeren min dusjer hver 3-4 dag. Han har en fysisk krevende jobb så han lukter stramt allerede en halv dag. Han lukter innimellom så vondt at jeg ikke klarer å være i nærheten. Jeg har prøvd å spørre pent, skyve han i dusjen, lure han i dusjen (kos og sex), forklare at det er viktig å dusje. Og føler jeg ikke nåe frem. TIPR OG RÅD?!?
Troilltøva Skrevet 27. november 2010 #2 Skrevet 27. november 2010 Nå vet jeg ikke hvor trygge dere er på hverandre i forholdet, men hadde det vært meg hadde jeg sagt noe som "uuuh du stinker, gå og ta deg en dusj" 3
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #3 Skrevet 27. november 2010 Hadde jeg involvert meg såpass at jeg hadde blitt samboer med noen, så kan man forvente at man kan prate åpent om ting. Du må si det rett ut til han. Menn må få høre det direkte. Jeg hadde iallfall ikke orket å være i nærheten av en stinkende mann, og jeg hadde nektet han å sove i sengen til han var ren og pen. HERREGUD, hva slags mannfolk er det dere finner dere egentlig? Og hvorfor er det ingen som tør å si ifra når de har gått inn i et forhold? Jeg hadde aldri involvert meg med noen, før jeg var trygg nok på at vi kunne prate om alt, og at vi kunne si ifra om alt. Det dummesten man gjør er å ikke sette grenser med en gang i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2010 #4 Skrevet 27. november 2010 Jeg har sakt direkte fra flere ganger. Men han gidder ikke dusje når han dusjet i går og likende svar. Men det jeg mente var at jeg føler at jeg har prøvd å si fra på alle måter.....
2a1m Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Jeg syns at d hele høres veldig rart ut! Hvis du har sagt d rett ut og han ennå ikke gidder å høre på deg syns jeg at du skal gjøre som anonym 2 sier å nekte han å komme på soverommet/sengen før han har tatt seg en dusj! Men ærligtalt...har du VIRKELIG fortalt han at han lukter vondt etter en halv dag?? Du må ikke pakke d inn, men si d som d er! Lykke til
Becka Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Jeg har vært sammen med en sånn en. Ikke like ille kanskje, men han hadde en jobb som krevde dusj etterpå. Men han ble ofte sittende i flere timer slik. Husker jeg orket snaut kysse ham! Maste også på at han måtte komme seg i dusjen, men det var bare " jadda jadda ". Ofte kom han seg jo aldri i dusjen,for da var det jo ikke noe vits da det var så sent. Ble lite sofakos for å si det sånn. Forholdet varte ikke veldig lenge... ( av andre grunner også selvsagt, men når en mann ikke gidder å vaske seg... veeel.. ) Si i fra! Ikke mas, men si i enkelt og greit i fra.
chui Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 Kjæresten min har også en slik jobb, og han pleier riktignok å dusje, men han drøyer det i mange timer. Ganske plagsomt, og jeg har også mast på han, men han syns det er tiltak. Men ærlig talt, 3-4 dager?? Jeg slenger meg på de andre og sier at sengen er forbudt område før han har vasket seg. Vær streng! Si at du syns det er ekkelt. Gåkke an:P
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Det var sånn oldemødrene mine og bestemødrene mine sa til mennene sine om de ikke gadd å vaske seg. Det ble ingen tilgang til sengen og ingen mat på bordet før man hadde vasket seg. Hilsen AB nr.2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå