AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1 Skrevet 23. november 2010 flere som har sett serien Bones og sett at det sensureres( lages uklart) når de viser likene som undersøkes? hvorfor, er det for sterk kost for norske tv-seere eller? kan ikke skjønne det heller, når man tenker på alt som sendes på tv..
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #2 Skrevet 23. november 2010 flere som har sett serien Bones og sett at det sensureres( lages uklart) når de viser likene som undersøkes? hvorfor, er det for sterk kost for norske tv-seere eller? kan ikke skjønne det heller, når man tenker på alt som sendes på tv.. Jeg har bare sett at de gjør det i episodene som sendes kl 1830 på kvelden, og da kan jeg på en måte forstå det ettersom det kan være unger som ser på.
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #3 Skrevet 23. november 2010 aha, det er helt sikkert derfor ja, er jo absolutt ingen serie for barn, egentlig rart at den sendes så tidlig, men det er slik de løser det da
Wonders Skrevet 24. november 2010 #4 Skrevet 24. november 2010 har aldri sett på det jeg. Minner for mye om csi, og ingen klarer å få sitt show like kult. Sendetiden bør jo klart endres, for det er nok ment på et elder publikum 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #5 Skrevet 24. november 2010 Har lagt merke til at kropper blir sensurert der pupper og kjønnsorganer er. Synes det er rimelig teit.
Britt Banditt Skrevet 24. november 2010 #6 Skrevet 24. november 2010 har aldri sett på det jeg. Minner for mye om csi, og ingen klarer å få sitt show like kult. Jeg syns Bones er mye kulere enn CSI jeg da Uansett; har også reagert på at de sensurerer, er nok pga sendetiden, siden det sendes før 21? Er vel uansett reprisene som sendes 18.30, vanlig sendetid er vel fortsatt 21.30. 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2010 #7 Skrevet 24. november 2010 har aldri sett på det jeg. Minner for mye om csi, og ingen klarer å få sitt show like kult. Sendetiden bør jo klart endres, for det er nok ment på et elder publikum csi kult? nja, man liker ulike ting. Synes karakterne i csi er rimelig flate, dr. brennan i bones er en mer interessant og kompleks karakter sammenlignet med mange andre amerikanske tv-serier. Man liker som sagt ulike ting
Spoven Skrevet 24. november 2010 #8 Skrevet 24. november 2010 Vi så Bones som begynte 00.00 i natt, og det var sladdet da også.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 27. november 2010 #10 Skrevet 27. november 2010 Kanskje det er ekte lik, tehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå