Gjest asssprut Skrevet 10. november 2010 #1 Skrevet 10. november 2010 jeg lurer på hvor dere jenter liker at gutten spruter vil dere ha det inni dere eller på kroppen????? jeg liker å komme i ansiktet og munnen på jenta, men jeg digger å avslutte analt og bare sprute pumpe sæden in i rumpa på jenta det er bare helt digg...
Gjest stine85 Skrevet 10. november 2010 #2 Skrevet 10. november 2010 jeg lurer på hvor dere jenter liker at gutten spruter vil dere ha det inni dere eller på kroppen????? jeg liker å komme i ansiktet og munnen på jenta, men jeg digger å avslutte analt og bare sprute pumpe sæden in i rumpa på jenta det er bare helt digg... jeg liker at han kommer i rompa mi deilig å kjenne at søden pumpes inn føler meg litt dirty;-)
Gjest HunterLady Skrevet 10. november 2010 #3 Skrevet 10. november 2010 (endret) jeg lurer på hvor dere jenter liker at gutten spruter vil dere ha det inni dere eller på kroppen????? jeg liker å komme i ansiktet og munnen på jenta, men jeg digger å avslutte analt og bare sprute pumpe sæden in i rumpa på jenta det er bare helt digg... Jeg liker best å bli spruta dypt ned i halsen.. Deilig å bli pult i halsen av en tykk, hard kuk som spruter varm, feit sperm nedi halsen min... Ellers er d digg å bli spruta i stumpen, der og da. MEN IKKE ETTERPÅ! Er faktisk ikke så digge konsekvenser bestandig.. Men d orker jeg ikke å gå i detalj på.. Tror de fleste kvinner skjønner hva jeg mener.. :gjeiper: Liker også å bli spruta i ansiktet med munnen lukket. Deilig å få trynet spruta ned.. Endret 10. november 2010 av HunterLady
Lykkelitenen Skrevet 10. november 2010 #4 Skrevet 10. november 2010 Ikke i munnen, jeg liker ikke smaken og lukten Men alle andre steder er greit, gjerne på brystene, magen eller baken
Gjest sprut Skrevet 12. november 2010 #5 Skrevet 12. november 2010 Jeg liker best å bli spruta dypt ned i halsen.. Deilig å bli pult i halsen av en tykk, hard kuk som spruter varm, feit sperm nedi halsen min... Ellers er d digg å bli spruta i stumpen, der og da. MEN IKKE ETTERPÅ! Er faktisk ikke så digge konsekvenser bestandig.. Men d orker jeg ikke å gå i detalj på.. Tror de fleste kvinner skjønner hva jeg mener.. :gjeiper: Liker også å bli spruta i ansiktet med munnen lukket. Deilig å få trynet spruta ned.. jeg kunne tenke meg å sprute ned ansiktet ditt..............
Evalilja Skrevet 12. november 2010 #6 Skrevet 12. november 2010 Ahhh.. Jeg liker at han kommer på magen min. Bortsett fra det er det digg at han kommer inni meg. Å kjenne pulseringen gir meg ekstra orgasme
AnonymBruker Skrevet 12. november 2010 #7 Skrevet 12. november 2010 På underarmen, rett under albuen. 4
Lykkeli Skrevet 12. november 2010 #8 Skrevet 12. november 2010 (endret) Liker best å få spruten i ansiktet-helst over lippene! Men er også godt når han spruter meg i munnen,over puppene,fitta osv Endret 13. november 2010 av Lykkeli
Gjest Lykkeliky Skrevet 12. november 2010 #10 Skrevet 12. november 2010 Liker å bli spruta på puppene, blir skikkelig tent av det! Har jeg fast partner, som jeg er glad i kan han gjerne sprute meg i munnen og i ansiktet, men det gjør jeg ikke på en one-night-stand...... må ha litt klasse syntes jeg
Konghung Skrevet 15. november 2010 #11 Skrevet 15. november 2010 Yndlingsplassen min å sprute er mage, bryst og ansikt Elsker å sprute på jenta for jeg kommer utrolig mye(8-12 lange kraftige spruter)
HopelessFear Skrevet 15. november 2010 #12 Skrevet 15. november 2010 Jeg elsker å bli spruta ned. Samme om det er baken, brøsta eller magen, det er sinnsykt godt og triggende uansett.
Chiyo Skrevet 15. november 2010 #13 Skrevet 15. november 2010 Jeg vil ikke bli spruta i munnen eller ansiktet. Det liker jeg ikke i det hele tatt. Men må gjerne sprute på magen, fitta eller rumpa mi etter doggy.
Gjest Oslomann Skrevet 11. mars 2011 #14 Skrevet 11. mars 2011 Elsker jenter som vil bli spruta ned;) 1
rachel who Skrevet 11. mars 2011 #15 Skrevet 11. mars 2011 Ingen steder, takk Samma her. Tenkte det var greit å få en likevekt her i tråden. 2
Gjest Mann liker sprut Skrevet 11. mars 2011 #16 Skrevet 11. mars 2011 Dama og jeg deler på spruten til kompisen vår når vi har sex. Utrolig deilig, også når vi er inne i musen hennes samtidig, og han kommer, og du kjenner pulseringen og at det blir klissvått der nede. Angrer på at jeg ble først 30, før jeg oppdaget dette.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #17 Skrevet 11. mars 2011 Jeg liker best at han kommer i øret mitt. 1
smalls Skrevet 11. mars 2011 #18 Skrevet 11. mars 2011 Helst på puppene eller i fitta. Er ikke noe glad i å bli ned sprutet i ansiktet eller at han stikker pikken langt ned i halsen på meg og spruter. Grøss.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #19 Skrevet 11. mars 2011 alle steder bortsett fra munn og ansikt - når jeg er i et forhold. hadde blitt rimelig forbanna om noen hadde gjort tilsvarende på et ONS - men med kondom kan jo det heldigvis bli vanskelig.
Tullo Skrevet 12. mars 2011 #20 Skrevet 12. mars 2011 Er vel greit det fleste steder utpå kroppen men ikke ansiktet! Men pleier vel mest og være inni her i gården :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå