AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2010 #1 Skrevet 1. oktober 2010 tenk gjennom alle du har hatt sex med. fra hvilke land var disse mennene/kvinnene? jeg har hatt sex med nordmenn, dansker, finner og franskmenn.
Hinata Skrevet 1. oktober 2010 #2 Skrevet 1. oktober 2010 Nordmenn, en engelskmann, og en mix :gjeiper:
Gjest Consensio Skrevet 1. oktober 2010 #3 Skrevet 1. oktober 2010 Norge, Sverige, Brasil, Irland, Australia, Frankrike, Amerikansk.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #8 Skrevet 1. oktober 2010 Norsk, svensk, dansk, engelsk, tysk, hollandsk, fransk, italiensk, spansk, portugisisk, gresk, tyrkisk, pakistansk, irakisk, egyptisk, palestinsk, syrisk, marokkansk, somalisk, kenyansk, sørafrikansk, nigeriansk ... det jeg kom på i farten.
Becka Skrevet 1. oktober 2010 #10 Skrevet 1. oktober 2010 Norske, greske og en fransk. Og den beste opplevelsen var med en norsk....
Pingting Skrevet 1. oktober 2010 #11 Skrevet 1. oktober 2010 Nordmenn, og en engelskmann. Og en vestlending med helt uforståelig dialekt.
Gjest Bella_ Skrevet 1. oktober 2010 #13 Skrevet 1. oktober 2010 Norsk, svensk, dansk, engelsk, tysk, hollandsk, fransk, italiensk, spansk, portugisisk, gresk, tyrkisk, pakistansk, irakisk, egyptisk, palestinsk, syrisk, marokkansk, somalisk, kenyansk, sørafrikansk, nigeriansk ... det jeg kom på i farten. Du har prøvd det meste for ås i det slik:)
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2010 #14 Skrevet 1. oktober 2010 norsk, svensk, dansk, engelsk, tysk, polsk.
Sequax Skrevet 1. oktober 2010 #15 Skrevet 1. oktober 2010 Disse nasjonalitetene "har jeg hatt sex med": Norge, England, Sør-Afrika, Finland, Sverige og Island
Gjest Xelle Skrevet 1. oktober 2010 #16 Skrevet 1. oktober 2010 en norsk, en russisk og en amerikansk. amerikaneren var best =p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå