^me^ Skrevet 20. september 2010 #1 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) jeg og min samboer har ønsket oss barn en stund nå og har ville ventet til jeg har fått meg fast jobb. jeg hadde mensen sist uke og ventet da på svar på en fast stilling jeg har søkt på der jeg jobber nå. siden jeg ikke fikk noe svar innen den tiden jeg skulle begynne på nytt brett, begynte jeg på nytt p-pille brett på fredag. nå i dag fikk jeg vite at jeg hadde fått jobben. kan jeg slutte på det nylig startede p-pille brettet nå, eller bør jeg vente til neste mens men tanke på tull med syklusen? Endret 20. september 2010 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 21. september 2010 #2 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg slutta midt i en syklus, det gikk helt fint det. Slutta på 4-årsdagen til meg og samboeren min, han hadde undersøkt om det var trygt og greier :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 21. september 2010 #3 Del Skrevet 21. september 2010 Det er jo større sannsynlighet for kluss i syklusen, men det er ikke skadelig å slutte midt i et brett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2010 #4 Del Skrevet 21. september 2010 Det du burde vente med er baby. Til du er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 21. september 2010 #5 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg tror jeg ville fullført brettet. Det sist du ønsker å starte prøveperioden med er kluss i syklusen. Og det kan fort ta litt tid å få P-pillene ut av kroppen (eller å bli gravid uansett for den saks skyld), så jeg ville forsøkt å ikke fokusere på en måned fra eller til slik i første omgang. Ellers kan jeg bare ønske riktig lykke til med babylagingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 21. september 2010 #6 Del Skrevet 21. september 2010 når jeg sluttet på p-piller rådet legen meg til å fullføre det brettet jeg var på, og heller ikke starte på nytt da. men det var ikke farlig å slutte mitt i, bare støre sjanse for å få lengre og mere sykluskluss. Lykke til med prøvingen hvertfall, og gratulerer med jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 21. september 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 21. september 2010 kanskje litt dumt spørsmål men here it goes.. hvis jeg slutter i dag, kommer jeg til og få mensen igjen da med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 21. september 2010 #8 Del Skrevet 21. september 2010 Større sjanse for å få irriterende småblødninger om du stopper midt i et brett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 22. september 2010 #9 Del Skrevet 22. september 2010 kanskje litt dumt spørsmål men here it goes.. hvis jeg slutter i dag, kommer jeg til og få mensen igjen da med en gang? ikke nødvendigvis, det kan ta ganske lang tid før du får ordetnlig mens igjen etter p-pille slutt, mens andre får regelmessig med engang. du får først en sånn kunstig blødning som du får når du tar pillene, men det kan som sagt ta ganske lang tid før du får ordentlig mens. hos meg tok det noen mnd. før det ble regelmessig igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå