Gå til innhold

Jenter og analsex...

Fremhevede innlegg

Gjest Christian
Skrevet

De fleste menn liker analsex med jenter, av den enkle grunn at rumpa er trangere enn fitta ( husk masse glidemiddel ), og at det er litt "forbudt". Gjennomsnittshøyden for menn ( i Norge ), er 179 cm, og lengden på penis 15 cm. Jeg er 172 cm høy, og har en penis på 13-14 cm, altså er størrelsesforholdet riktig. Av den enkle grunn at jeg er litt mindre enn snittet, har jeg enkelt kunne ta kvinner analt, uten at det var vondt for dem. Faktisk har de elsket det, og en samboer jeg hadde for 9 år siden, forlangte faktisk at jeg skulle pule henne analt i hundestillingen.Hver uke. Slå den.

Jeg vil påstå at det er ikke alltid en fordel å være så stor, eller hva mener dere jenter ?

Og til sist, hvor mange av dere liker analsex, og hvor mange av dere aksepterer analsex ( for å være snill mot mannens ønsker ) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke fristende ut.

Gjest drømmedame ;)
Skrevet

Joda, jeg liker det og aksepterer det. Og du har rett, ikke alltid en fordel å være av de største! ;)

Min ex var litt for stor, og det resulterte i at vi sikkert ikke hadde analsex så ofte som han skulle ønske. Men vi gjorde det noen ganger, og han var flink og forsiktig så det ble ok for meg også. Men i hans tilfelle ble det mest fordi jeg ønsket at han skulle ha det bra, ikke fordi jeg oppnådde noe nytelse ved det.

Med et par andre partnere jeg har hatt som har vært mindre, har analt vært en større nytelse for meg og noe jeg ønsket å gjøre oftere.

Gjest Christian
Skrevet

[quote name=drømmedame ;)' date='24 august 2010 - 15:09' timestamp='1282655399' post='8336412]

Joda, jeg liker det og aksepterer det. Og du har rett, ikke alltid en fordel å være av de største! ;)

Min ex var litt for stor, og det resulterte i at vi sikkert ikke hadde analsex så ofte som han skulle ønske. Men vi gjorde det noen ganger, og han var flink og forsiktig så det ble ok for meg også. Men i hans tilfelle ble det mest fordi jeg ønsket at han skulle ha det bra, ikke fordi jeg oppnådde noe nytelse ved det.

Med et par andre partnere jeg har hatt som har vært mindre, har analt vært en større nytelse for meg og noe jeg ønsket å gjøre oftere.

Skrevet

Gjort det en gang. Ikke igjen. Uff..

Skrevet

Tross alt, det handler om å være avslappa og trygg. Jeg har mang en gang gjennomgodt store prøvelser på toalettet, så jeg vet jeg nok kan få inn noe på lik størrelse. Det samme med små peniser, er man ikke avslappet nok trekker det seg sammen og selv en finger kan gjøre litt vont.

Jeg har nå ikke behov for analsex jeg da, jeg er trang nok for de jeg har hatt til at de blir like såre vaginalt som analt der nede :P

Jeg har ikke noe imot analsex, men jeg hyler ikke etter det, å jeg er glad ingen har mast etter det heller :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er en myte at årsaken til at man liker analsex er at det er så trangt. Det er tross alt slik at vi alle er begrenset av fysikken, og hvis det blir for trangt så blir bevegelsen og stimulansen begrenset. En mer realistisk årsak til at man liker analsex er det litt "tabu" ved det, samt at hvis man har en kraftig rumpefetish (akkurat som enkelte har puppefetish) så er det ikke så langt fra det til å like å gjøre mer enn bare å kose med en kvinnerumpe.

Skrevet

De fleste menn liker analsex med jenter, av den enkle grunn at rumpa er trangere enn fitta ( husk masse glidemiddel ), og at det er litt "forbudt". Gjennomsnittshøyden for menn ( i Norge ), er 179 cm, og lengden på penis 15 cm. Jeg er 172 cm høy, og har en penis på 13-14 cm, altså er størrelsesforholdet riktig. Av den enkle grunn at jeg er litt mindre enn snittet, har jeg enkelt kunne ta kvinner analt, uten at det var vondt for dem. Faktisk har de elsket det, og en samboer jeg hadde for 9 år siden, forlangte faktisk at jeg skulle pule henne analt i hundestillingen.Hver uke. Slå den.

Jeg vil påstå at det er ikke alltid en fordel å være så stor, eller hva mener dere jenter ?

Og til sist, hvor mange av dere liker analsex, og hvor mange av dere aksepterer analsex ( for å være snill mot mannens ønsker ) ?

Vel.... Jeg kan slå den jeg!:)

Som jente, elsker jeg analsex, har også fått orgasme av det.. Min kjære er 19-20 cm, og jeg er egentlig litt tøyse, men dog grinete om vi ikke har analsex annahver gang vi har sex.. hehe, jeg klager hele tida til han at jeg ikke har noen sære fetisjer-- og er egentlig litt skuffet over det.. ( ihvertfall etter å lese kvinneguiden daglig) hvorpå han svarte; "Joa, du har en fetish, du vil jo bare bli tatt i rompa du!" hihi

Og det syntes vi begge er topp, men han mener jeg ikke er noen gjennomsnittdame når det kommer til å like det kanskje. Før noen kommer med en velkjent kommentar her, jo jeg er trang nok og vi har full nytelse av vaginal samleie og!!.. Men jeg sier gjerne ja takk til begge hull samtidig jeg da ;)

Stor eller liten stake, tror det dreier seg om tillit jeg. Har hatt analsex med mindre menn som har vært helt greie opplevelser. Tror det handler om en sterk sexuell kjemi også:) Men jeg har venninner som liker det, og de som sier det er helt greit engang i blant, og de gjør det nok for å please mannen sin. Men er det egentlig galt? Så sant det ikke tråkker over egne grenser og føles ufrivelig. Jeg tvinger min kjære til å klø meg på ryggen til jeg sovner noen ganger. Han syntes det sikkert ikke er like stas, siden jeg sovner veeeeldig treigt-- men han gjør det fordet!! ( Med tanke på så mye analsex han får, er vel dette en god deal?!;))

Skrevet (endret)

Jeg har hatt analsex med alle mine ekser, og de har vært normale i størrelsen. Det har gått helt supert, men jeg er enig i at blir det for stort, frister det ikke noe særlig. Jeg liker å kunne ta litt av, og da er det mer enn nok med en normal for meg. Jeg digger alt som har med rumpe å gjøre (min rumpe) og jeg savner det, for kjæresten jeg har i dag, har aldri prøvd noe annet en vaginal sex... :tristbla:

Endret av Sophie-Ann
Skrevet

Jeg har analsex med alle mine ekser, og de har vært normale i størrelsen. Det har gått helt supert, men jeg er enig i at blir det for stort, frister det ikke noe særlig. Jeg liker å kunne ta litt av, og da er det mer enn nok med en normal for meg. Jeg digger alt som har med rumpe å gjøre (min rumpe) og jeg savner det, for kjæresten jeg har i dag, har aldri prøvd noe annet en vaginal sex... :tristbla:

Har du snakket med han om det?

Skrevet

Jeg har forsøkt det en 3-4 gsnger - for å være snill mot mannen (da jeg egentlig ikke helt ser poenget) - og selv om vi brukte glidemiddel gjorde det veldig vondt.

Jeg ønsker ikk eå holde på med analsex og får null glede av det, selv om mannen var forsiktig og tok det sakte og alt etter oppskriften.

Nei, jeg så ikke poenget før, under eller etter.

Skrevet

Høres ikke fristende ut.

Enig. Vet det sikkert er mange jenter her som elsker det og innleggene vil sikkert strømme på om hvor deilig enkelte jenter her synes det er .

Men selv har jeg ingen, ingen glede av analsex og synes det bare er fjernt.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve det, men er nok litt feig tror jeg. Har hørt så mange skrekkhistorier om muskler som slapper for masse av rett etterpå, og ting som kommer rennende ut osv :snurt: Dessuten er jeg litt redd for smerten, stoler ikke helt på at fyren klarer å gjøre det rett.

Skrevet

Man må da tømme seg helt før man begynner med analsex. Er du dritetrengt lar du ikke typen stikke kjeppen i brunøyet.

Skrevet

Har du snakket med han om det?

Joda, han er klar han, men jeg er liksom ikke vant til å være den dominante, og har rett og slett problemer med å be han om å gjøre noe med rumpen min. Er vant til at gutter prøver og ser hvilken respons de får, eller at vi snakker om det og at de da gjør det.

Skrevet

Menn kan få veldig forskjellig respons om de bare prøver. Å snakke om det vil jeg se på som naturlig. Eneste mulighet er at du da tar det opp med han. Evt. kan du jo leke litt med baken din selv, så han kanskje skjønner at du er i det humøret.

Skrevet

agreed. dama vikke ha analsex med meg, fordi jeg er for stor... hvor kjipern er ikke det.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg har prøvd det, men fikk ikke noen glede ut av det selv. Det var ikke vondt eller ubehagelig, men jeg fikk rett og slett ikke et kick/seksuell tenning av det.

Derfor har jeg heller ingen planer om å gjøre det igjen - ikke for å glede mannen engang.

Jeg ser ikke poenget i å ha analsex kun for å glede mannen, forresten. For at noe skal klaffe seksuelt må begge parter nyte det. Det samme er det med suging. Det gir jo ikke meg noen orgasme, men jeg tenner på det og blir kåt av å suge ham, så derfor gjør jeg det. Hadde jeg ikke blitt tent ville jeg ikke sugd ham utelukkende for hans nytelse, det blir feil i mine øyne. Sex i alle former må være på begges premisser, og aktivitetene man gjør bør være avspeila i at begge blir tente av det.

Skrevet

har hatt det 3-4 ganger, synes ikke det er så deilig for typen min er veldig stor. Men liker at han beføler og "støter" meg på utsiden av åpningen med både fingre og pikk.

Skrevet

Jeg har prøvd det, men fikk ikke noen glede ut av det selv. Det var ikke vondt eller ubehagelig, men jeg fikk rett og slett ikke et kick/seksuell tenning av det.

Derfor har jeg heller ingen planer om å gjøre det igjen - ikke for å glede mannen engang.

Jeg ser ikke poenget i å ha analsex kun for å glede mannen, forresten. For at noe skal klaffe seksuelt må begge parter nyte det. Det samme er det med suging. Det gir jo ikke meg noen orgasme, men jeg tenner på det og blir kåt av å suge ham, så derfor gjør jeg det. Hadde jeg ikke blitt tent ville jeg ikke sugd ham utelukkende for hans nytelse, det blir feil i mine øyne. Sex i alle former må være på begges premisser, og aktivitetene man gjør bør være avspeila i at begge blir tente av det.

Her er jeg litt uengig med deg. Selv om man ikke tenner direkte på noe, så kan man vel strekke seg litt for å gi partneren nytelse? Jeg mener ikke at man skal gjøre noe om man syntes det er direkte kvalmt, men om man selv godtar noe uten å tenne spesielt mye på det, så kan man jo glede partneren?

For eksempel, selv tenner jeg hverken på rimming eller analsex i seg selv, men jeg har heller ikke noe spesielle motforestillinger, så derfor gjør jeg det for hennes del, fordi jeg ser hvor mye ekstra nytelse det gir henne og hvor tent det gjør henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...