AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg er sånn som syntes det er ekkelt med biter av frukt og bær i yoghurt (og rosiner i boller for den saks skyld ). Har vært veldig glad i den Mild og Lett med blåbær, men nå er det pinadø blitt biter i den også. Elsker yoghurt med bærsmak, så finnes det noen andre yoghurter uten biter i? Foreløpig går det mest i litago, og der er det vel en god del sukker? Hjelp hjelp, noen youghurteksperter her som har prøvd litt forskjellig?
Brunhilde Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Jeg spiser bare vaniljeyoghurt, og den er rimelig fri for klumper`, men kanskje ikke "fruktig" nok?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Jeg spiser bare vaniljeyoghurt, og den er rimelig fri for klumper`, men kanskje ikke "fruktig" nok? Nei, vaniljeyoghurt er ikke mye fruktig, er ikke noe glad i den Liker skogsbær, jordbær, bringebær, blåbær best når det gjelder smak. TS
Independent_ Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Lag din egen yoghurt, det gjør jeg Bruker bare vanlig yoghurt naturell (den er helt uten klumper) og har den i mix-mastern sammen med de smakene jeg vil ha. Frossne blåbær fra fyseren eller sjokolade med karamell. Alt etter hva du føler for. Da vet i tillegg hva som faktisk er i yoghurten :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå