GladeMarianne Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Hei Er det noen som vet om andre selskapslokaler i Sarpsborg, Skjeberg, Sponvika - enn disse: - Festiviteten - Roald Amundsen - Wegnerbrakka - SOL hytta - Sarpsborg roklubb - Sarpsborg seilhytte - Kafe bukten (feriehjemmet) - Rorbua på Høysand - Quality Hotel Grålum ?????? Håper på flere svar og eventuelle kommentarer rundt steder
Gjest Eurodice Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Hei Er det noen som vet om andre selskapslokaler i Sarpsborg, Skjeberg, Sponvika - enn disse: - Festiviteten - Roald Amundsen - Wegnerbrakka - SOL hytta - Sarpsborg roklubb - Sarpsborg seilhytte - Kafe bukten (feriehjemmet) - Rorbua på Høysand - Quality Hotel Grålum ?????? Håper på flere svar og eventuelle kommentarer rundt steder Jeg finner disse i telefonkatalogen: Folkets hus Greåker Høk kro og motell, Skjeberg Navestad idrettsforening, utleie, Borgenhaugen Odd Fellow selskapslokale og catering Sarpsborg vandrerhjem Tuneheimen Storedal kultursenter, Skjeberg Utne camping AS, Greåker Vi har Rica hotell midt i byen også, da.
GladeMarianne Skrevet 12. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2010 Jeg finner disse i telefonkatalogen: Folkets hus Greåker Høk kro og motell, Skjeberg Navestad idrettsforening, utleie, Borgenhaugen Odd Fellow selskapslokale og catering Sarpsborg vandrerhjem Tuneheimen Storedal kultursenter, Skjeberg Utne camping AS, Greåker Vi har Rica hotell midt i byen også, da. Jeg glemte å skrive opp disse på listen jeg skrev - alle disse er også uaktuelle desverre
Devilina Skrevet 1. september 2010 #4 Skrevet 1. september 2010 Fjellheim Navestad hytta Yven hytta SIL hytta Husker ikke flere i forbifarten... Det er et lokale til oppe ved Skjeberg folkehøyskole, gult bygg.. men husker ikke hva dette heter Spørs jo hva du skal ha lokalene til og da
Gjest Eurodice Skrevet 1. september 2010 #5 Skrevet 1. september 2010 Fjellheim Navestad hytta Yven hytta SIL hytta Husker ikke flere i forbifarten... Det er et lokale til oppe ved Skjeberg folkehøyskole, gult bygg.. men husker ikke hva dette heter Spørs jo hva du skal ha lokalene til og da Det lurer jeg også på. Her har hun fått forslag i massevis, og ingenting passer. Nå har kanskje selskapet gått av stabelen.
GladeMarianne Skrevet 6. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2010 Takk for mange gode forlsag. Grunnen til at mange er uaktuelle er at mange av stedene allerede var booket til den datoen vi skulle ha, samt at nesten flertallet av stedene sa nei til å ha bryllupsselskap til 60-70 gjester. Derfor virket jeg kanskje veldig kravstor. Takk for all hjelp.
Devilina Skrevet 6. september 2010 #7 Skrevet 6. september 2010 Aha, sånn og forstå Kom forresten på hva det lokalet heter som jeg ikke husker også Alfheim. Det leies ut av S.Ø.L, sjeberg Øl lag. Om det fortsatt er aktuelt da. Nyopppusset og de kan ta opp til 60-70 gjester. De står også for brus og øl som de kan skaffe fra Borg, betaler bare for det som har blitt tatt etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå