AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #1 Skrevet 7. august 2010 Min mann, som har en god formue og en veldig godt betalt jobb gir meg utrolig mange gaver. han gir meg blomster ofte, gullringer med all verdens av stener, klær, spa-timer, ja listen er lang. jeg syns det er litt pinling til tider. har ikke på langt nær så god råd som han, og ting jeg gir han blir heller smått og kanskje kjedelig+ noen flere som har det som meg? føler dere det som meg når dere får ting "hele tiden"? hva gir dere tilbake?
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #2 Skrevet 7. august 2010 Nå er ikke jeg kvinne da, men svaret er jo åpenbart for envher: SEX! Hva ellers?
CeeCee Skrevet 8. august 2010 #3 Skrevet 8. august 2010 Du har et luxusproblem. Hvorfor tror du han forventer noe tilbake, utenom det han over meg nevner? Menn er enkle...
Gjest gjestdeluxe Skrevet 8. august 2010 #4 Skrevet 8. august 2010 Min mann, som har en god formue og en veldig godt betalt jobb gir meg utrolig mange gaver. han gir meg blomster ofte, gullringer med all verdens av stener, klær, spa-timer, ja listen er lang. jeg syns det er litt pinling til tider. har ikke på langt nær så god råd som han, og ting jeg gir han blir heller smått og kanskje kjedelig+ noen flere som har det som meg? føler dere det som meg når dere får ting "hele tiden"? hva gir dere tilbake? Det høres jo bare kjekt ut! Du kan gi tilbake ved å stille opp til sex når han ønsker.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #5 Skrevet 8. august 2010 hva gir dere tilbake? Sex. Må jobbe for gavene vet du.
Nuith Skrevet 8. august 2010 #6 Skrevet 8. august 2010 Å "betale tilbake" med sex får det til å høres ut som hun er en slags luksusprostituert... Jeg ville gitt gaver mer fra hjertet isteden; relativt billige ting som du vet han kommer til å like, hjemmelagde gaver, opplevelser etc. Og hvis jeg følte meg uvel av alle gavene, ville jeg rett og slett bedt ham om å begrense seg. Det er grenser for hvor mange smykker man trenger.
Gjest Bond Skrevet 8. august 2010 #7 Skrevet 8. august 2010 Man gir jo ikke gaver for å få noe tilbake? Man gir gaver fordi man vil. Dermed har du ingen plikt å gi noe tilbake - verken sex eller andre gaver. Å "stille opp for sex" fordi du får gaver er litt sånn.. tja byttehandel for min del, ikke så langt i fra andre mer 'profesjonelle folk' som får noe materielt for sex, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #8 Skrevet 8. august 2010 Nå er ikke jeg kvinne da, men svaret er jo åpenbart for envher: SEX! Hva ellers? Jeg ønsker seriøse svar. Du har et luxusproblem. Hvorfor tror du han forventer noe tilbake, utenom det han over meg nevner? Menn er enkle... Luksusproblem? Jeg spør om en ting, luksus eller ikke, så hvis noen er i samme båt, hva gir dere til deres menn som har alt? Det høres jo bare kjekt ut! Du kan gi tilbake ved å stille opp til sex når han ønsker. Igjen sier jeg: seriøse svar. Sex. Må jobbe for gavene vet du. Eh, nei. Maken til måte folk svarer her på. Er det virkelig det dere ville gjort? Å "betale tilbake" med sex får det til å høres ut som hun er en slags luksusprostituert... Jeg ville gitt gaver mer fra hjertet isteden; relativt billige ting som du vet han kommer til å like, hjemmelagde gaver, opplevelser etc. Og hvis jeg følte meg uvel av alle gavene, ville jeg rett og slett bedt ham om å begrense seg. Det er grenser for hvor mange smykker man trenger. Jepp. Og det er jeg ikke. Syns svarene blir passe lavmål. Har tenkt på det du sier, men sliter litt med kreativiteten. Men kan lage et slags album (scrapbook) av oss to eller lignende? Jeg HAR bedt han begrense seg. Jeg har sagt jeg føler meg uvel og. Allikevel så er dette veldig naturlig for han, har jeg innsett. Man gir jo ikke gaver for å få noe tilbake? Man gir gaver fordi man vil. Dermed har du ingen plikt å gi noe tilbake - verken sex eller andre gaver. Å "stille opp for sex" fordi du får gaver er litt sånn.. tja byttehandel for min del, ikke så langt i fra andre mer 'profesjonelle folk' som får noe materielt for sex, for å si det sånn. Nei da, men jeg vil gi noe tilbake da vet du. Og lurer på hva. Jeg stiller overhode ikke opp med sex, for å få gaver, selvom flertallet i denne tråden ville gjort det. Sex er noe jeg har med han, fordi jeg elsker han og vil ha sex med han.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #9 Skrevet 8. august 2010 Til opplysning så er scrapbooking ganske dyrt, men man kan være heldig å finne ting på salg som gjør det litt billigere. Holder selv på med et album i fbm. en konfirmasjon og har allerede brukt ca 1500 kr på mønstersakser, album, ark, alfabeter, noe pynt, bånd etc. Jeg har ikke fremkalt bildene ennå!
Frk Snasen Skrevet 8. august 2010 #10 Skrevet 8. august 2010 For noen svar du får. Det sier jammen meg litt om hva som foregård i hodene til folkene her. Jeg ville og gitt noe personlig, som ikke kostet for mye. Eller hva med å ta med han på spa? Det burde ikke koste for mye? Eller en slags par-massasje? Min mann er også sånn, men jeg sliter ikke med økonomien, så kan fint gi han noe tilbake. Allikevel så gir man ikke for å få, og det er jo din (og min) mann et levende eksempel på.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #11 Skrevet 8. august 2010 Å "betale tilbake" med sex får det til å høres ut som hun er en slags luksusprostituert... De fleste kvinner er på en måte prostituerte, i hvert fall i perioder. Men slik fungerer jo verden, ettersom de fleste kvinner heller ikke kan ta vare på seg selv.
lille-lure Skrevet 8. august 2010 #12 Skrevet 8. august 2010 Gi tilbake med kjærlighet. Ikke føl deg som en luksushore eller noe slik. Så lenge han ikke forventer at du skal gi tilbake så er det jo koselig å få. Men alt med måte ville jeg tenkt. Hva med å skrive et lite dikt, brev eller en fotoalbum av dere to? Ta han med ut på middag er jo veldig koselig
Gjest Bond Skrevet 8. august 2010 #13 Skrevet 8. august 2010 Eller ta ham ut til et romantisk sted med picnic-kurv.. billigere enn middag ute, og mye mer romantisk!
Kosemose Skrevet 8. august 2010 #14 Skrevet 8. august 2010 Sånn er jo rammene rundt deres forhold og det er dere begge klar over. Han er velstående, du er det ikke. Jeg skal vedde på det gir ham en god følelse å kunne overøse kvinnen i sitt liv med flotte gaver, og jeg skal vedde på at han ikke tenker over at han ikke får flotte gaver tilbake. Han kjøper seg vel selv alt han trenger og ønsker seg, så hvis jeg var deg tror jeg jeg ville "resignert" litt når det gjaldt gaver til ham, og gått for et fint kort der jeg skrev noe pent og personlig, sammen med kinobilletter, en cd med musikk du vet han liker, en god bok, et par hansker, eller lignende. Altså noe ordinært og greit sammen med et fint og personlig kort. Jeg tror ikke du får noe igjen for å overanstrenge deg uansett, og han blir glad uansett, fordi han er glad i deg
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #15 Skrevet 8. august 2010 Veien til mannens hjerte er gjennom magen sies det. Nå har du "fanget" mannens hjerte, men han og alle andre menn (og kvinner) setter stor pris på god mat da! Overrask han med nye, gode, spennende matretter til middag, kveldskos i helgene og gjærbakst er jo også fantastisk godt! Det er utallige mat-sider på nett, det er bare å google.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #16 Skrevet 8. august 2010 For noen svar du får. Det sier jammen meg litt om hva som foregård i hodene til folkene her. Jeg ville og gitt noe personlig, som ikke kostet for mye. Eller hva med å ta med han på spa? Det burde ikke koste for mye? Eller en slags par-massasje? Min mann er også sånn, men jeg sliter ikke med økonomien, så kan fint gi han noe tilbake. Allikevel så gir man ikke for å få, og det er jo din (og min) mann et levende eksempel på. Ja, nettopp. Nei, men dette gir jo han meg en del, men allikevel er det tanken som tells. De fleste kvinner er på en måte prostituerte, i hvert fall i perioder. Men slik fungerer jo verden, ettersom de fleste kvinner heller ikke kan ta vare på seg selv. Huff, for en tankegang. Er du slik? Jeg klarer fint å ta vare på meg selv jeg, men å ta vare på han, med hans standarder, som er mye høyere enn mine, nei, og det er nok ganske normalt vil jeg si. Er absolutt ikke en person med dårlig økonomi, men å toppe hans ville ikke jeg klart i allefall. Gi tilbake med kjærlighet. Ikke føl deg som en luksushore eller noe slik. Så lenge han ikke forventer at du skal gi tilbake så er det jo koselig å få. Men alt med måte ville jeg tenkt. Hva med å skrive et lite dikt, brev eller en fotoalbum av dere to? Ta han med ut på middag er jo veldig koselig Hehe, nei føler meg overhode ikke som det, selvom flere i tråden her forbinder dette med å være en luksushore. Ja, tenker på dette med scrapbooking, selvm det er dyrt er det og gøy å holde på med. Noe jeg kan drive på med en stund, som jeg har lagt sjel i. Takker for tips! Eller ta ham ut til et romantisk sted med picnic-kurv.. billigere enn middag ute, og mye mer romantisk! Ja, god ide :D Sånn er jo rammene rundt deres forhold og det er dere begge klar over. Han er velstående, du er det ikke. Jeg skal vedde på det gir ham en god følelse å kunne overøse kvinnen i sitt liv med flotte gaver, og jeg skal vedde på at han ikke tenker over at han ikke får flotte gaver tilbake. Han kjøper seg vel selv alt han trenger og ønsker seg, så hvis jeg var deg tror jeg jeg ville "resignert" litt når det gjaldt gaver til ham, og gått for et fint kort der jeg skrev noe pent og personlig, sammen med kinobilletter, en cd med musikk du vet han liker, en god bok, et par hansker, eller lignende. Altså noe ordinært og greit sammen med et fint og personlig kort. Jeg tror ikke du får noe igjen for å overanstrenge deg uansett, og han blir glad uansett, fordi han er glad i deg Ja, jeg tror og det. Og jeg vet det skal litt til å toppe hans gaver, og han forventer ikke at jeg skal det heller, men det er heller meg som ville gi han et liten oppmerksomhet. CD er et veldig godt forslag. Eller en dvd han liker kanskje. Veien til mannens hjerte er gjennom magen sies det. Nå har du "fanget" mannens hjerte, men han og alle andre menn (og kvinner) setter stor pris på god mat da! Overrask han med nye, gode, spennende matretter til middag, kveldskos i helgene og gjærbakst er jo også fantastisk godt! Det er utallige mat-sider på nett, det er bare å google. Det tror jeg alt om, dessverre er jeg elendig på kjøkkenet Får bestille en kokk da. Ellers er forslaget veldig godt, og jeg takker for seriøse svar.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #17 Skrevet 8. august 2010 kker igjen for mange gode tips. Har tenkt ut å lage en scrapbook, som jeg håper å få laget ferdig innen bursdagen hans, også kan jeg kjøpe ved en cd/dvd av favorittmusikk eller favorittserie. Det er noen mnd til, så min økonomi burde klare det. Samtidig tar jeg han med på en picnick tur, tror jeg. Dette tror jeg kan bli bra.
Gjest gjest Skrevet 8. august 2010 #18 Skrevet 8. august 2010 De fleste kvinner er på en måte prostituerte, i hvert fall i perioder. Men slik fungerer jo verden, ettersom de fleste kvinner heller ikke kan ta vare på seg selv. Troll. Men hvis du faktisk tror det er normalt å prostituere seg i perioder for å forsørge seg så har du i beste fall en syk virkelighetsforståelse.
minienthe Skrevet 8. august 2010 #19 Skrevet 8. august 2010 Min mann, som har en god formue og en veldig godt betalt jobb gir meg utrolig mange gaver. han gir meg blomster ofte, gullringer med all verdens av stener, klær, spa-timer, ja listen er lang. jeg syns det er litt pinling til tider. har ikke på langt nær så god råd som han, og ting jeg gir han blir heller smått og kanskje kjedelig+ noen flere som har det som meg? føler dere det som meg når dere får ting "hele tiden"? hva gir dere tilbake? velkommen til min verden. jeg er en ganske...hm... selvstendig person for å si det pent og jeg var redd for å havne i "gavegjeldsfella" når han startet med dette i starten av forholdet. for all del, jeg tjener så jeg klarer meg men han tjener vesentlig mer og er en så til de grader gavmild person at jeg må begrense han innimellom. Eller ta ham ut til et romantisk sted med picnic-kurv.. billigere enn middag ute, og mye mer romantisk! dette er en genial ide. hvis din er som min, en skikkelig skapromantiker som ikke hadde skjønt et hint om det så ble klistret i pannen hans så er denne type overraskelser geniale. Veien til mannens hjerte er gjennom magen sies det. Nå har du "fanget" mannens hjerte, men han og alle andre menn (og kvinner) setter stor pris på god mat da! Overrask han med nye, gode, spennende matretter til middag, kveldskos i helgene og gjærbakst er jo også fantastisk godt! Det er utallige mat-sider på nett, det er bare å google. og jeg må innrømme... jeg begynner å bli en djevel på kjøkkenet
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2010 #20 Skrevet 8. august 2010 Man gir jo ikke gaver for å få noe tilbake? Man gir gaver fordi man vil. Dermed har du ingen plikt å gi noe tilbake - verken sex eller andre gaver. Å "stille opp for sex" fordi du får gaver er litt sånn.. tja byttehandel for min del, ikke så langt i fra andre mer 'profesjonelle folk' som får noe materielt for sex, for å si det sånn. Om du stiller opp med sex som gjenytelse, vil mannens gaver være å oppfatte som sexkjøp i henhold til loven. Dette er en kriminell handling. Dersom mannen forventer sex etter å ha gitt en gave, er dette straffbart og må anmeldes til politiet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå