Gjest Bee Skrevet 23. september 2003 #1 Skrevet 23. september 2003 Har et ganske sykt spørsmål her.... sikker på at jeg får en del negativ kritikk for spørsmålet..men lurer alikevel. Har noen her hatt sex med en i familien- frivillig altså? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg selv gjorde det èn gang- med en i familien som jeg kjenner dårlig/ikke har noe spes. "nært" forhold til. Nok om det... Føler meg i grunn litt dårlig med tanken på hendelsen... Og ja- det er lov å være anonym.
Suzy Skrevet 23. september 2003 #2 Skrevet 23. september 2003 Det er en grunn til at det er tabu Bee.... Kjenner ei jente som har hatt sex med to av fetter'ne sine. Ikke særlig bra :fy: Suz 1
Barbie Skrevet 23. september 2003 #3 Skrevet 23. september 2003 Nei,det har jeg aldri hatt. Tanken har aldri fallt meg inn,og og ingen av mine familiemedlemmer "frister",for å si det sånn. Bare tanken på å ha sex med fettere/onkler osv byr meg helt imot!
monja Skrevet 23. september 2003 #4 Skrevet 23. september 2003 Må si meg enig med Suzy her Dessuten har jeg vel neppe noen i min familie som "faller i smak"
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #5 Skrevet 23. september 2003 Nei, har ikke det. Men ikke glem at det er lov å gifte seg med fettere og kusiner, da. Ikke alle har like tett forhold til disse gjennom oppveksten som jeg hadde til mine. Virker kanskje ikke så rart da.
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #6 Skrevet 23. september 2003 :o Hva ville fikk deg til å ha sex med en i din egen familie? Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si jeg for det er ikke noe jeg kunne forstille meg i min villeste fantasi en gang
Suzy Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Nei, har ikke det. Men ikke glem at det er lov å gifte seg med fettere og kusiner, da. Ikke alle har like tett forhold til disse gjennom oppveksten som jeg hadde til mine. Virker kanskje ikke så rart da. Er klar over det - men for meg er det fullstendig tabu. Har alltid hatt et tilnærmet søskendforhold til mine og det ville være helt feil :x Suz
Gjest Mae Skrevet 23. september 2003 #8 Skrevet 23. september 2003 Nei,det har jeg aldri hatt. Tanken har aldri fallt meg inn,og og ingen av mine familiemedlemmer "frister",for å si det sånn. Bare tanken på å ha sex med fettere/onkler osv byr meg helt imot! Slettet, unødvendig kommentar Remyline -Moderator- Mae
Suzy Skrevet 23. september 2003 #9 Skrevet 23. september 2003 Sitatet til Mae er slettet. Remyline -Moderator- Mae Fryktelig unødvendig kommentar fra ei som sjøl hevder å bli hetset... Skuffende Mae :-? Suz
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #10 Skrevet 23. september 2003 vel , jeg har hatt sex med min svigermor ved to anledninger, hun er singel, men ekstremt kåt. kanskje ikke familie, men nærme
Gjest Mae Skrevet 23. september 2003 #11 Skrevet 23. september 2003 Nåja! Erting er en ting, mobbing er noe helt annet. Mae
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #12 Skrevet 23. september 2003 Mae ikke ødlegg tråden med unødvedige kommentarer . Nå får du være i fred da viser du andre den samme respekten
Rapitap Skrevet 23. september 2003 #13 Skrevet 23. september 2003 Merkelig! Jeg oppdaget nå at jeg må jo være usedvanlig åpen og lite dømmende! Og hey og hå! =) Jeg er for at personer som er tiltrukket av hverandre kan ha sex, selv om de er kusiner/fettre. Synes ikke det er frasøtende eller ekkelt på noen som helst måte. lenge leve kjærligheten!! Men om det er søsken, ....*:klø:*....ok, why not. Om det er det de vil så go for it, men jeg selv kunne ikke ha gjort det....ikke med en bror...
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #14 Skrevet 23. september 2003 Har klina med tantebarnet mitt, og forbeholder meg retten til å være anonym. PS: vi er jevngamle, og ja...ikke så helt ulike faktisk )
Mathias Skrevet 23. september 2003 #15 Skrevet 23. september 2003 Er klar over det - men for meg er det fullstendig tabu. Har alltid hatt et tilnærmet søskendforhold til mine og det ville være helt feil :x Suz Nå var jo saken her å ha sex med noen man IKKE hadde nært forhold til.... Ser ikke noe problemer der jeg! Litt spes men ingen problemer...
Suzy Skrevet 23. september 2003 #16 Skrevet 23. september 2003 Nå var jo saken her å ha sex med noen man IKKE hadde nært forhold til.... Ser ikke noe problemer der jeg! Litt spes men ingen problemer... OK - jeg har nesten blitt sjekka opp av tremenningen min en gang, men da vi fant ut at vi var tremenninger var ingen av oss særlig intresserte i å fortsette. For meg er det tabu - selv om forholdet ikke er spesielt nært. Suz - litt prippen på dette :oops:
Mathias Skrevet 23. september 2003 #17 Skrevet 23. september 2003 Hvorfor? kan ikek ha tabuer i fred uten å måtte utdype hvorfor de finnes vet du.... Ubegunnede/ dårlig begrunnede tabuer er til for å rive dem ned...
Suzy Skrevet 23. september 2003 #18 Skrevet 23. september 2003 Hvorfor? kan ikek ha tabuer i fred uten å måtte utdype hvorfor de finnes vet du.... Ubegunnede/ dårlig begrunnede tabuer er til for å rive dem ned... Nå er ikke du fetter'n min, men er du villig til å late som så kan jeg late som - også kan vi se om du klarer å bryte ned meg.... Suz
Mathias Skrevet 23. september 2003 #19 Skrevet 23. september 2003 Teori før paksis min kjære.... Så.. HVORFOR er det et tabu for deg?....
Suzy Skrevet 23. september 2003 #20 Skrevet 23. september 2003 Det beste jeg kan svare med er at jeg har en tillært - altså preget - motforestilling mot å ha intime relasjoner med personer som jeg ser på som medlemmer av min egen "flokk"... Går ut fra at det har en sammenheng med at jeg ikke har søsken og at jeg derfor har et litt utvidet nær-familie følelse. En annen side av det er at jeg ikke kan unnå å se problemene og den mulige sorgen ved slike relasjoner - en graviditet der den inngifte onkelen, som du bare har truffet et par ganger, er faren, er vel ikke å anbefale... Var det litt bedre? Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå