Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #1 Skrevet 23. april 2010 Til dere gutter.. Hvor mange sexpartnere har dere hatt? Sleng gjerne på alderen deres. Er jo nokså relativt. Hva er mange sexpartnere? Dersom man er 30 år og har hatt 15 sexparnere. Er det mye/passe?
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #2 Skrevet 23. april 2010 Døtter på denne Litt nyskjerrig..
Inx Skrevet 23. april 2010 #3 Skrevet 23. april 2010 Jeg har hatt så mange damer at jeg kunne skrevet bok om det... 1
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2010 #5 Skrevet 23. april 2010 Ta deg ett søk,her har vært spurt side opp og side ned om emnet.
Facepainter Skrevet 23. april 2010 #6 Skrevet 23. april 2010 Til dere gutter.. Hvor mange sexpartnere har dere hatt? Sleng gjerne på alderen deres. Er jo nokså relativt. Hva er mange sexpartnere? Dersom man er 30 år og har hatt 15 sexparnere. Er det mye/passe? 30 år og 15 forskjellige er nok bittelitt over snittet for en mann, men ikke mye. Jeg er sånn cirka der, på begge tallene.
Yogamann Skrevet 23. april 2010 #7 Skrevet 23. april 2010 Husker ikke hva faktisk snitt er, men en undersøkelse viste at menn i snitt ØNSKET at de skulle ha 25 partnere i løpet av et liv, mens kvinner ønsket seg 7.
kristian82 Skrevet 23. april 2010 #8 Skrevet 23. april 2010 Husker ikke hva faktisk snitt er, men en undersøkelse viste at menn i snitt ØNSKET at de skulle ha 25 partnere i løpet av et liv, mens kvinner ønsket seg 7. Snittet i løpet av livet på menn var 12 og på kvinner 9 mener jeg at jeg leste i en undersøkelse. Finner ikke den berømte linken.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #10 Skrevet 23. april 2010 Har hatt 9 og tenker det i utgangspunktet er for mange. 29 år.
Gjest brutal_mann Skrevet 23. april 2010 #11 Skrevet 23. april 2010 Mange nok uten å hatt mange nok. Ergo, jeg mangler hun som vil ha førsteprisen, meg til evig tid
filantropen Skrevet 23. april 2010 #12 Skrevet 23. april 2010 24 og har hatt 17. Siste 12 mnd så forbedret mine skills med damer seg betraktlig, og eg fikk endel nye hærlige erfaringer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. april 2010 #13 Skrevet 23. april 2010 27 år gammel, og har hatt 0 (null ja, ikke noe skrivefeil).
Gjest J Skrevet 23. april 2010 #14 Skrevet 23. april 2010 Er 20 år gammel, og er på mellom 30-35.. Hatt sex med 5 forskjellige denne måneden bare.. Litt rart å tenke over egentlig.. Men jeg erke sånn som har sex med en og aldri igjen, liker å holde kontakt sex-messig.. Så kunne sikkert vært mange fler.. OG jeg knuller ikke hva som helst! Råder ikke andre gutter til å gjøre som meg, ser utrolig bra ut, bra kropp, og har et veldig godt indre.. MEN damene vil helst ikke bli sammen med en som har knulla nesten alle vennindene hennes! Så litt kjedelig når det gjelder den biten.. Og mann får egentlig ingenting ut av det, har bestemt meg for å kun ronke fremover... Den beste sexen man har, er når man har sex med en kvinne man virkelig elsker... Derfor savner jeg exen min noe jævlig....
Nikken Skrevet 24. april 2010 #15 Skrevet 24. april 2010 Er 20 år gammel, og er på mellom 30-35.. Hatt sex med 5 forskjellige denne måneden bare.. Litt rart å tenke over egentlig.. Men jeg erke sånn som har sex med en og aldri igjen, liker å holde kontakt sex-messig.. Så kunne sikkert vært mange fler.. OG jeg knuller ikke hva som helst! Råder ikke andre gutter til å gjøre som meg, ser utrolig bra ut, bra kropp, og har et veldig godt indre.. MEN damene vil helst ikke bli sammen med en som har knulla nesten alle vennindene hennes! Så litt kjedelig når det gjelder den biten.. Og mann får egentlig ingenting ut av det, har bestemt meg for å kun ronke fremover... Den beste sexen man har, er når man har sex med en kvinne man virkelig elsker... Derfor savner jeg exen min noe jævlig.... Kan skrive under på denne. Samme alder, litt høyere antall. Er dog på vei inn i et forhold med ei som vet alt om min fortid. Flaks kalles det
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #16 Skrevet 24. april 2010 Er 20 år gammel, og er på mellom 30-35.. Hatt sex med 5 forskjellige denne måneden bare.. Litt rart å tenke over egentlig.. Men jeg erke sånn som har sex med en og aldri igjen, liker å holde kontakt sex-messig.. Så kunne sikkert vært mange fler.. OG jeg knuller ikke hva som helst! Råder ikke andre gutter til å gjøre som meg, ser utrolig bra ut, bra kropp, og har et veldig godt indre.. MEN damene vil helst ikke bli sammen med en som har knulla nesten alle vennindene hennes! Så litt kjedelig når det gjelder den biten.. Og mann får egentlig ingenting ut av det, har bestemt meg for å kun ronke fremover... Den beste sexen man har, er når man har sex med en kvinne man virkelig elsker... Derfor savner jeg exen min noe jævlig.... hehe, du skal ikke undervurdere høyrehånda. Personlig har jeg valgt runking over one-night-stands og stortrives med det. Mye tilfeldig sex gjør noe (negativt?) med topplokket til både menn og kvinner. Men for all del, folk må knulle rundt akkurat så mye de vil, jeg velger bare et litt annen angrepsvinkel.
Gjest Trajan Skrevet 24. april 2010 #17 Skrevet 24. april 2010 (endret) Ikke så mange bare mellom 20 og 30 et sted er 9730 dager gammel Endret 24. april 2010 av Trajan
filantropen Skrevet 24. april 2010 #18 Skrevet 24. april 2010 Kan skrive under på denne. Samme alder, litt høyere antall. Er dog på vei inn i et forhold med ei som vet alt om min fortid. Flaks kalles det Det er ganske greit å ha komt til den følelsen egentlig. Da veit du når du virkelig har funne noke bra. Det er jo også nøye med riktig kjemi og en fin mix begjær og følelser for at ting skal vere topp. Da er det viktig å vite kva en liker og ikkje liker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. april 2010 #19 Skrevet 24. april 2010 Ikke så mange bare mellom 20 og 30 et sted er 9730 dager gammel Synes det er endel jeg :gjeiper:
Gjest Kv Skrevet 25. april 2010 #20 Skrevet 25. april 2010 Snittet i løpet av livet på menn var 12 og på kvinner 9 mener jeg at jeg leste i en undersøkelse. Finner ikke den berømte linken. Hmm... Hvordan går det ann? Burde det ikke være like mange?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå