Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de beste kjøpene dere har gjort innen kosmetikk? Hvilke produkter blir kjøpt om igjen og om igjen?

Og hva er de verste bomkjøpene dere har gjort oppigjennom? Kanskje vi kan lære litt av hverandres feil ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Beste: Md Formulations Face and Body scrub

Verste: hm. Her er det så mange at jeg tror ikke jeg klarer å velge. Clerasil ansiktsrens kanskje? :)

Gjest Gjest_Elise84_*
Skrevet

Beste: YSL Faux Cils mascara, elsker den.

Verste: Clinique 3-step rens, fikk bare mer urenheter og toneren sved som bare det.

Skrevet

Beste: Hårproduktene fra John Masters Organics (og helsedeodoranten)

Verste: YSL tryllepennen (har aldri sett maken til utslett, og det var VONDT) og Biotherm rens (samme grunn)!

Skrevet

Mascaraen fra L'oreal, husker ikke hva den heter. Hvit "mascara" i den ene enden og sort i den andre. Drysser ikke, renner ikke. Går kun av ved varmt vann! Den kommer jeg alltid til å bruke!

YSL tryllepenn er jeg også fan av :)

Skrevet

Beste: MAC-børster og Too Faced Shadow Insurance

Verste: Fruktis Garnier shampoo (eller noe sånt)

Gjest lolita___
Skrevet

beste max factor 2 in 1 lipgloss elllsssssssker den

verste nyeste lancome maskara med vibrering 300 kr makan til søppel.

Drysser av blir klumpete av 2 lag og i tilegg smitter den av på øyelokket,umulig å få pent resultat

Skrevet
beste max factor 2 in 1 lipgloss elllsssssssker den

verste nyeste lancome maskara med vibrering 300 kr makan til søppel.

Drysser av blir klumpete av 2 lag og i tilegg smitter den av på øyelokket,umulig å få pent resultat

max factor produktet, er det "leppestift" som sitter i mange timer, som det følger med gloss??

Skrevet (endret)

Værste: Hypnose mascara lancome og gullmascaren til ysl. Hypnose drysser og ysl sin ga meg edderkoppvipper. Mineralsminken til loreal.

Beste: Loreal sin filt eyeliner og glam glossen til loreal.

Endret av Vinnie
Skrevet

Beste sminkekjøp må være Too faced chocolate soleil bronzing powder!

Værste sminkekjøp tror jeg er en primer fra clarins fordi den ikke fungerer på meg i det hele tatt.

Beste hudpleiekjøp er Jan Marini bioglycolic rens og MD dagkrem med spf 20

Værste hudpleiekjøp er Decleor clay and herbal mask som ikke gjør noe for huden min og Decleor ylang ylang night balm som tørket ut huden min til et katastrofeområde.

Skrevet

Best: Jojobaolje. Kanskje ikke kosmetikk i den forstand, men kan jo brukes til nærmest alt.

Værst: En gelevask mot kviser fra Yves Rocher må utnevnes til den mest horrible tingen som har vært nært huden min. Og en krem fra Garnier, gul krukke.

Takk gud for at jeg begynte å bry meg om huden.. Av sminke har jeg ikke gjort noen bomkjøp som jeg kommer på. Er ganske flink til å lese mye om tingene, evt teste før de kjøpes.

Gjest dalieo
Skrevet (endret)

Beste kjøp:

Nars Orgasm Blush. Passer til alt og varer evig!

Clinique High Impact mascara. Går alltid tilbake til den.

MAC Studio Fix Fluid foundation. Først trodde jeg det var et bomkjøp, men nå kan jeg ikke leve uten den, nærmest :fnise:

Dårligste kjøp:

I.d. bare minerals foundation. Reagerte på den, fikk veldig tydelige porer og ansiktet så litt ut som en diskokule.

Lancome Teint Idole foundation. Fargen ble helt feil i naturlig lys og den ble skikkelig tørr på huden.

Endret av dalieo
Skrevet
Best: Jojobaolje. Kanskje ikke kosmetikk i den forstand, men kan jo brukes til nærmest alt.

Værst: En gelevask mot kviser fra Yves Rocher må utnevnes til den mest horrible tingen som har vært nært huden min. Og en krem fra Garnier, gul krukke.

Takk gud for at jeg begynte å bry meg om huden.. Av sminke har jeg ikke gjort noen bomkjøp som jeg kommer på. Er ganske flink til å lese mye om tingene, evt teste før de kjøpes.

Hva bruker du jojoba oljen til? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Verste: Decleor ansiktsprodukter for tørr hudtype. Fekk eit utslett som eg sliter med den dag idag, sjølv om det er tre år sidan...

Beste: Lavera shampoo utan sls.

Gjest loveli
Skrevet

Beste; Mandelolje og hudpleieserien for ung hud fra Cliniderm. :)

Værste; i.d.Minerals foundation. Makan til dritt!

Skrevet

Det beste må være Dermalogica-produktene. Jeg har brukt ulike produkter derfra on-off i over ti år, og jeg har sjelden blitt skuffet.

Verst? :vetikke: Det forsøker jeg febrilsk å fortrenge.

Skrevet

Må slenge på Id-sminken her også, jeg er veldig fornøyd med foundationen deres :)Smelter inn i huden, og synes ikke :)

Gjest lolita___
Skrevet

enig med dere at i.d er dritt.Hadde uren hud da jeg prøvede det dekket ingen ting porene ble kjmepe store pluss at det var shimmer i det så kjempe stygt ut.

forresten hva bruker dere jojobaolje til

• Liker 1
Skrevet
Hva bruker du jojoba oljen til? :)

- En dæsj i balsamen (størrelse med en enkroning) hver gang jeg dusjer. 50% av gangene har jeg et par dråper i sjampoen også.

- 2-3 ganger i måneden bruker jeg 70/30 Jojobaolje og lakserolje og en god slump sjampo.

- I OCM (the oil cleansing method) 1-2 ganger i uka.

- De dagene jeg føler huden er strippet for oljer bruker jeg 1-2 dråper før jeg påfører serum og hudkrem (1-3 ganger i uka).

- Smører over hele kroppen etter dusjen om jeg har skrubbet huden.

- Etter barbering.

- Som massasjeolje.

Bruker den til samme formål på mannen min også.

Det er det jeg kommer på nå :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...