LineGourmet Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg må bare sjekke ut. Jeg får negative tester, men mensen vil ikke komme. 3 dager på overtid nå og vanligvis veldig stødig syklus.. Kan legge til at jeg testet positivt på el og fikk bekreftet at el hadde vært med temping. Noen som testet positivt sent? Eller tidlig? Takknemlig for alle svar og eventuelle teorier
LineGourmet Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2010 Ingen som har vært gravide og tatt test?
Spatula Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde siste mens 14 november, testet ikke positivt før 1 nyttårsdag og med clear blue digital 5.januar Jeg var 5-6 uker på vei når jeg testet positivt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Testet positivt med Clearblue digital 4 døgn før forventet mens, 11 dager etter antatt befruktning.
LineGourmet Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde siste mens 14 november, testet ikke positivt før 1 nyttårsdag og med clear blue digital 5.januar Jeg var 5-6 uker på vei når jeg testet positivt. OJ! Så hvor mange negative tester måtte du igjennom før du endelig fikk den positive? Hvordan taklet du dette da - å ikke vite? Hadde du symtomer av noe slag? Takk for svar og gratulerer
Spatula Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg startet med å teste rundt midten av desember, jeg hadde symptomber fra starten av desember, men ventet med å teste til jeg forventet mens som var 14-17 desember, men disse var negative, testet 20 desember, 24 desember, 26 desember og da gav jeg litt opp, men skjønte på en måte at det ikke var noe som stemte da jeg hadde ømme bryst, var kvalm og hadde mensmurringer, men ingen mens som kom, googlet symptomer som en gal, men fikk frem at det også bare kunne være PMS så vel som graviditet Så hadde jeg en test igjen en first signal som jeg tok morgenen 1.januar der kom det en strek gitt, men jeg turte ikke helt å tro på den. Symptomene forble og mannen måtte til slutt kjøpe en clearblue digital til meg, etter et minutt lyste den gravid. Selv om jeg visste at noe var i gjerde, var det et lite sjokk, jeg trodde jo tanta skulle komme pga murringene. :rødme: Konklusjonen til legen er at jeg produserer hcg veldig seint, men når jeg var til kontroll i uke 11, var det ingenting galt med hcg nivået - så det tyder på at stigningen er fin nå
Britt Banditt Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Fikk positiv test én dag før jeg forventet mens
DDuck Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Positiv test to dager etter forventet mens Men jeg hadde ikke tatt noen tester før da, så jeg vet ikke om de også ville gjort utslag om jeg tok de
FantasDick Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Testet positivt når jeg var 1 1/2 - 2 uker på vei. Hadde hatt mistanke i et par dager, men tok kun denne testen.
Britt Banditt Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 Testet positivt når jeg var 1 1/2 - 2 uker på vei. Hadde hatt mistanke i et par dager, men tok kun denne testen. Regner med du var 3,5 - 4 uker på vei (man regner ukene fra første dag i siste mens ), ellers hadde du testa positivt før eller akkurat rundt eggløsning
FantasDick Skrevet 11. mars 2010 #13 Skrevet 11. mars 2010 Regner med du var 3,5 - 4 uker på vei (man regner ukene fra første dag i siste mens ), ellers hadde du testa positivt før eller akkurat rundt eggløsning Gynekologen fastslo 3-4 uker på vei under andre UL, som fant sted 14 dager etter positiv test, så jeg vet ikke helt jeg?
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #14 Skrevet 11. mars 2010 Gynekologen fastslo 3-4 uker på vei under andre UL, som fant sted 14 dager etter positiv test, så jeg vet ikke helt jeg? Så rart. Man går ut i fra mors uker og ikke barnet.. Og regner ut i fra første dag i siste mens. Og 3-4 uker gravid kan man jo ikke se på ul...
Britt Banditt Skrevet 11. mars 2010 #15 Skrevet 11. mars 2010 Så rart. Man går ut i fra mors uker og ikke barnet.. Og regner ut i fra første dag i siste mens. Og 3-4 uker gravid kan man jo ikke se på ul... Jepp, man kan ikke se noe på UL så tidlig, men fosteret kan ha vært 3-4 uker gammelt, men du var nok 5-6 uker på vei da.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2010 #16 Skrevet 11. mars 2010 Da jeg var gravid for noen år siden testet jeg først negativt, da jeg var et par dager på overtid. Slappet av, trodde jeg fikk mensen, men blødningen varte kort. Testet igjen, ca tre dager senere (dvs 5 dager etter forventet mens), og da var testen positiv. Alt var bra, tok innvendig ultralyd i uke 9.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå