Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Er det tilfeldig at det er så mange dyrenick her? For ikke å snakke om avatarer? Her er rever og sauer og katter og kuer og hunder og mus (ja, altså, her mener jeg...nåja :oops: ) og i det hele tatt; er det noe i ryktene om at Forum For Fåreskaller er flyttet hit fra gamle Norsk Mad? ::drar på dyrejakt::
Silfen Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 *dukker unna dyrekategorien* Men si meg, er det ikke bedre å være ett dyr enn en, ehm, vekst?
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 si meg' date=' er det ikke bedre å være ett dyr enn en, ehm, vekst?[/quote'] Trakassering, trakassering! JEg smaker i hvert fall bedre enn deg!
Silfen Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Og hva vet DU egentlig om det? Stjernefisken---->smaker supertastisk!
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Bare for å trakassere litt til: Avataren din gir meg assosiasjoner til Laban seigmenn! Og jeg vet jo ikke hvordan vi smaker, men dette er internett og da er det lov å lyve litt...
Silfen Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Ynnskyld mig, altså. Men ser jeg ut som en laban, er det hvertfall en seigdame!
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #8 Skrevet 9. september 2003 ::Vurderer å ta selvkritikk:: Men...nei!
Silfen Skrevet 9. september 2003 #11 Skrevet 9. september 2003 Det måtte i så fall vært bestikkelser, de perlene.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #12 Skrevet 9. september 2003 Man skal ikke kaste perler for svin. Det viser seg nemlig at svinene har lett for å snuble i perlene, falle og slå seg. *hever seg over Labans trakassering*
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #14 Skrevet 9. september 2003 *tømmer ut stjernefiskens vann*
Silfen Skrevet 9. september 2003 #15 Skrevet 9. september 2003 Gjester har dessverre ikke kompetanse til slike vanskelige prosedyrer. Samt, jeg har overlevningsdrakt og sånn.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #16 Skrevet 9. september 2003 *tømmer ut stjernefiskens vann* Det var meg, men jeg har jo heller ikke særlig kompetanse akkurat på dette... Skal vi være venner, kjære søte snille undervannsdelikatesse? *smiskemodus*
Gjest Kira Skrevet 9. september 2003 #17 Skrevet 9. september 2003 Jeg er ikke noe dyr, vel. :rygger unna:
Silfen Skrevet 9. september 2003 #18 Skrevet 9. september 2003 *faller fullstendig for trøffelens utspekulerte sjarm som det lettlurte kvinnefjolset jeg er. *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå