Gå til innhold

Brudekjole..Med ermer!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Altså... Jeg vet at det finnes trender,men jeg kan bare ikke gå for stropper eller bare skuldre. Jeg vil ha ermer. Gjerne trekvart eller hele, ikke kortere. Jeg fant denne fra San Patrick (Eufrates) som var veldig fin, men fortsatt ikke helt riktig.

http://www.bestbridalprices.com/san-patric...&neckline=5

Jeg tenker at jeg egentlig er ute etter en litt mer retro kjole, fra før i tiden da det ble ansett som "uanstendig" å ha bare skuldre. Gjerne rett kjole, uten a-form i skjørtet.

Sukh. Jeg vurderer skredder.Har noen av dere erfaringer å dele med jakten på "den perfekte kjolen"? Hvordan har dere opplevd møtet mellom brudesalongenes utvalg og den forestilte drømmekjolen? Foreløpig har jeg ikke funnet den, men jakten fortsetter!

Endret av LillePetrine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant min drømmekjole på eBay, og den er omtrent som du beskriver. Den har lange ermer, perlebroderier øverst og er ganske rett.

Jeg har ikke link dessverre, og kjolen ser ikke ut til å få kjøpt lenger. Det var ryddesalg hos en brudesalong i USA.

Det irriterte meg at moten ser ut til å bestemme at alle bruder skal ha stroppeløse kjoler; det var aldri et alternativ for meg så jeg måtte lete en god stund før jeg endelig fant drømmekjolen min.

Skrevet
Linken fungerer ikke :klø:

Funker nå :)

Skrevet
Jeg fant min drømmekjole på eBay, og den er omtrent som du beskriver. Den har lange ermer, perlebroderier øverst og er ganske rett.

Jeg har ikke link dessverre, og kjolen ser ikke ut til å få kjøpt lenger. Det var ryddesalg hos en brudesalong i USA.

Det irriterte meg at moten ser ut til å bestemme at alle bruder skal ha stroppeløse kjoler; det var aldri et alternativ for meg så jeg måtte lete en god stund før jeg endelig fant drømmekjolen min.

Det er nettopp dette som irriterer meg grenseløst. Jeg vet at trendbildet er slik og slik, men alle profesjonelle råder oss å finne kjolen som passer til fasongen, og da står man der. Jeg syns 2009 var helt gyselig på akkurat stroppeløse kjoler, 2010-kolleksjonene virker noe litt bedre, men fortsatt er ikke drømmekjolen i sikte.

Skrevet

Du kan jo prøve å lete etter "Mette Marit"-kjole? Den var med ermer og rett i stilen. :)

Skrevet

Haha, jeg har vurdert Mette-Marit sin..Men jeg tror jeg må droppe slepet altså. :fnise:

Tusen takk for hjelpen forresten!

Skrevet

Bare å søke etter modest wedding dress finner du mer tildekte, da mange med ermer. :)

Skrevet
Altså... Jeg vet at det finnes trender,men jeg kan bare ikke gå for stropper eller bare skuldre. Jeg vil ha ermer. Gjerne trekvart eller hele, ikke kortere. Jeg fant denne fra San Patrick (Eufrates) som var veldig fin, men fortsatt ikke helt riktig.

http://www.bestbridalprices.com/san-patric...&neckline=5

Jeg tenker at jeg egentlig er ute etter en litt mer retro kjole, fra før i tiden da det ble ansett som "uanstendig" å ha bare skuldre. Gjerne rett kjole, uten a-form i skjørtet.

Sukh. Jeg vurderer skredder.Har noen av dere erfaringer å dele med jakten på "den perfekte kjolen"? Hvordan har dere opplevd møtet mellom brudesalongenes utvalg og den forestilte drømmekjolen? Foreløpig har jeg ikke funnet den, men jakten fortsetter!

De har noen kjolemodeller med lange ermer på Eden Brud i Oslo, ellers kan du sjekke ut "Garbo"-kjolen fra Jenny Packham, den er nydelig! www.jennypackham.com (du finner bilde under "Campaign" og "Classics"

• 1 måned senere...
Skrevet

Finn kode: 21792344

Jeg kjøpte en med ermer. eller så kan du jo ha bolero.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...