Gå til innhold

Jeg skyr damer som pesten

Gjest Gjest_tommy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_tommy_*

Har en god del erfaring med damer,så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. Har nå holdt meg unna damer de siste seks årene.

Grunnen er at jeg har erfart at damer kan være utrolig onde,manipulerende,egoistiske,falske,kyniske. I tillegg utrolig kompliserte. I tillegg lukter dem som oftest vondt. Hårspray,sminke og dårlig hygiene. Min siste kjæreste var utrolig grisete. Grøsser ved tanken.

Flere menn her som har sånne erfaringer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_tommy_*
Må være hardt for deg å være inne på Kvinneguiden når du føler det slik.. :roll:

Går bra det. Lukter ikke..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tommy_*
Nei, men like fullt "onde,manipulerende,egoistiske,falske,kyniske" - eller?

Stemmer. Leste du ikke innlegg nr.1..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest menn...

Og jeg har gitt opp menn, da de aller fleste av dere er fullstendig emosjonelt tilbakestående. :) Heldig jeg da, som forelsker meg og blir tiltrukket av jenter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jokke_*

Synes damer er gode jeg, så smaker de godt og er rimelig rene og pene :-)

så tror du må revurdere og du er hetro :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_tøtta_*
Har en god del erfaring med damer,så jeg tror jeg vet hva jeg snakker om. Har nå holdt meg unna damer de siste seks årene.

Grunnen er at jeg har erfart at damer kan være utrolig onde,manipulerende,egoistiske,falske,kyniske. I tillegg utrolig kompliserte. I tillegg lukter dem som oftest vondt. Hårspray,sminke og dårlig hygiene. Min siste kjæreste var utrolig grisete. Grøsser ved tanken.

Man tiltrekkes kanskje av de man ligner på......

Du må vel på en eller annen måte ha blitt tiltrukket av disse jentene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? :ler:

Men du kjenner vel det på første date og kan styre unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tine_*

Mitt inntrykk er at det må være noe feil med dømmekraften din, dersom du til nå bare har datet trashy damer.

Eller er problemet at du ikke har draget på de som er litt mer classy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden du har ligget rundt med heti og pleti, så har du nok erfaring nok til å kunne snakk om damer generellt!! (at du ikke har falt for, eller hatt draget på, damer som vasker seg, og at alle du treffer er skitne og ekle.. at det eneste som er fellesnevneren er skitt og deg.. sier selvsagt mer om alle damer en det gjør om deg!! *nikker overbevisende selv om jeg tror du har overbevist deg selv for lenge siden*)

Damer er fæle, jeg er selvsagt fryktelig glad for at jeg er hetro, så jeg bare kan kose meg med det eneste kjønnet som er noe dugandes, der ALLE faktisk er snille, omsorgsfulle, omtenksomme, smarte, meget opptatt av personlig hygiene og deilige!! Og siden jeg tydeligvis er untaket som bekrefter regelen (siden jeg dusjer hver dag og behandler mennene rundt meg med både vennskapelighet, omtanke og humor mener jeg), så går det fint det. :)

Men du, siden kvinner er så grusomme, hvorfor har du rotet deg inn på KVINNEguiden?

også for å spør MENN ett spørsmål, TROR du faktisk at det er flerparten menn her inne? eller skriver du kanske bare for å provosere, lite troll kanskje? :jepp:

Må være untaket av menn du da, som ikke forstår at om du hater kvinner og er ute etter å treffe likesinnede menn, så er ikke kvinneguiden stedet, men det er klart, siden det finnes rene kvinner, så må det jo finnes mindre oppegående menn også. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har helt rett :sukk:

jeg er også en jente som dusjer meg hver dag.

det finnes mange jenter som FAKTISK dusjer hverdag da, men det må jo være en grunn fr at du bare er sammen med "shitne" jenter!

har du kanksje tenkt at det kan være deg da!

Og hvorfor er du på kvinneguiden vis du avskyr jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på deg TS, du må ha fått en del riktige nesestyvere hvis du hater ALLE kvinner på grunnlag av en håndfull (eller ti) med bunnslam.

Men det finnes håp, la hele dame-greia ligge en stund, og konsentrer deg om å være deg selv, så dukker det nok opp en dame som passer til deg en vakker dag. (Med forbehold om at du er en normalt oppegående og renslig kar som bare er inne i en dårlig periode.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig kompliserte.

Grøsser ved tanken.

Jeg må innrømme at noen av de er ganske kompliserte. Av og til må jeg virkelig vrenge hjernen for å forstå.

Jeg kan dog ikke si at jeg grøsser ved tanker på kvinner, det er heller motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Kim_*

Ta deg en dusj selv du Tommy, så skal du nå se at du finner de jentene som faktisk også tar seg en dusj engang iblandt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...