Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg


iingvild

Anbefalte innlegg

Innhold:

Generell dagbok: 1 - 80

Graviditets dagbok: 81 - 139

http://forum.kvinneg...c=45722&st=1600 -

Mamma for lille ii: Side 140 - 167

http://forum.kvinneg...c=45722&st=2780

Lillebror i magen: 168 -

http://forum.kvinneg...c=45722&st=3340

pr 31.10.2012 :)

----

Nå har jeg lyst til å skrive litt dagbok jeg også!! :) Lenge siden jeg skrev dagbok, og da var det mest for mine egne øyne, så dette blir nok litt uvant!

Jeg har nettopp flyttet og startet på ny skole, så hele verden er ny uansett, så hvorfor ikke!

Litt info om meg: 22 år, bor nå i Trondheim, studerer bioteknologi.

Mer info finnes på hjemmesiden min!

Håper alle som titter innom har en flott dag! :ler::ler:

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sann! :ler:

Fin side du har.

Litt zkummelt å begynne på ny skole, tenker jeg?

Men Trondheim er en fin by, da!

dorian :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nah, :) Det var nok ikke så skumelt, litt kjedlig første dagen, da man ikke kjente noen! Men nå er det mye bedre! :)

I går var det pizza-møte med lærere ved instituttet, veldig spennende, ikke minst bra med gratis pizza! SUPERT!!!

Rio Grande fra Peppes må være peppes favoritten min!

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

:) Påtide å skrive en liten hilsen her, eller skal jeg skrive kjære dagbok? (Kjære de som gidder lese dette her!!!)

Denne uka er blitt litt forstart på jul. Etter å ha overvært UKA-03 revyen på Samfunnet, ble det en 1/2 julebrus på meg, det smakte likt som jula for 10 måneder siden. I dag under teknologi ledelse timen ble det spist en pepperkake, den ble fordelt utover hele den siste timen. Hvorfor? 1. for å ha noe å gjøre. 2. For å ha smaken i munnen hele tiden 3. For å finne på litt skøy.

Ellers under UKA har jeg vært på konsert med Briskeby, Paperboys og Cardigans (torsdag for ei uke siden) og var i går på Bokbadet hvor LS Christensen, Ari Behn og Åsne S var. Det var morro, bort sett fra at det var så fult at jeg + venner måtte stå hele "forestillinga". Are Kalvø var "oppvarmer" og like morsom som alltid.

Nå er det øving med Taphel og Toddy (lurer du på hva det er så lett etter det på hjemmesiden min, eller på nett!)

Snart SMASH, skal vist være gøy, *glede seg*.

Have fun! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

I dag har vært en virkelig :o dag! Først tidlig opp fra senga til typen (siden jeg overnatta der) for å rekke første time. Greit nok, men etter noen timer sniker hodepinen seg dunkende på. Det er ikke moro når du skal være på skolen i mange timer til.

Etter 1 time, stakk jeg hjem, for først å gå i butikken. Det ikke morro småkvalm og hodebankende. Så da jeg kom hjem var all ibux spist opp av lille meg. KJIPT! Ringte så kjæresten og hørte om ikke han kunne plukke opp noen for meg! Dette gikk takk og lov bra! :)

Dagen ble heldigvis bedre!

*Gleder meg til påske, og ferie i Oslo sammen med familien!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) I morgen er det bare 2 uker igjen til jeg reiser hjem på besøk til familien! Gleder meg masse, masse masse!!

:D

Prøver å si til meg selv at det ennå er en stund til og at det er mye skoleareid som skal gjøres før den tid. Men men..... Det er lov til å glede seg!

Tommy og Tiger'n ble kjøpt i dag! *glede seg* til å :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Tiny! :) Koslig med besøk her! Har jo ikke vært så stor aktivitet her ennå, men kommer sikkert til å skrive litt nå og da!

Snakka med mamma på telefon i dag, og hun spurte om jeg hadde hjemlengsel, jeg har sendt rinelig mange mail hjem den siste uka, så hun hadde skjønt det! :)

Hun kunne også fortelle at "Finding Nemo" hadde kommet til meg i posten. Forhåndsbestilte den, og trodde den kom til å komme i påska, men nå har jeg noe å glede meg til når jeg kommer hjem da!

I morra skal jeg lære meg glukosens metabolisme. Så spennende! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Oppdaget dagboka di nå, jeg! Takk for besøket i min!

Deilig å ha tilbakelagt en eksamen, kan jeg tenke meg! Når har du den siste da? Jeg har siste litt uti juni, så det er ganske sent, men egentlig godt å ha såpass med tid til å lese på!

Ha en fin lørdag, da, iingvild :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hilsen! :)

Jeg har siste eksamen 4. juni, så jeg har flybilett ned til Oslo den 6. juni. Akkurat et par dager før bursdagen min! :) Så da blir det både bursdagsfeiring og barnedåp til min kusines datter.

:) Har fått fikset sommerjobb også, jobber på Ullevål sykehus på DNA labben i tillegg til noen få uker på Folkehelseinstituttet som jeg jobbet i fjor. Håper det blir greie uker, og at det blir deilig vær til å spise middag ute i hagen når jeg kommer hjem igjen.

Skal nå ni lese medisinsk toksikologi til fredag for å ha forhåpninger om å stå på den. :hoho::)

I kveld er det første middag med hele familen til kjæresten min, huff of gru. Selv om det sikkert bare blir koslig, så er det litt skummelt. Har møtt foreldrene hans før (flere ganger) men ikke brødrene hans. :) Men skal bli deilig med annet enn rask hybelmat!

Skal nyte helga! (Ehh.. lese mener jeg......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I går var det akkurat 2 uker til flyet ikke går, men flyr til Oslo. Mine foreldre var på besøk i helga for å ta med seg litt saker og ting sørover. Det eneste de glemte var å ta med seg de to søte plantene mine, som jeg ikke kan la være i Trondheim hele 2 måneder alene. Men men... da blir det flytur på de også da..... :wink:

:) Var flink og tørket litt støv i går, og pakket ting jeg ikke trenger før til høsten. Skrev i dag også under på avtale om rom i sentrum av Trondheim for neste år. Greit å ha i boks.

I dag har jeg i tillegg kjøpt biletter til Harry Potter filmen den 11/6 og bestilt biletter til Annie i oktober. Gleder meg mest til Harry Potter, men skal ha med datra til kusina mi + veninne og hennes lillesøster på Annie. Husker jeg så den i 1991. Det er faktisk gangske lenge siden!!!!

Håper ikke denne uka går fort, for da er det bare en uke igjen til biokjemi eksamen, og det er ikke gøy!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

:)

nå er eksamen overstått og har hatt en koslig bursdagsfeiring.

Tikka inn masse sms på jobb i spisepausen. Det var koslig.

Så i dag også datra til kusina mi for første gang! SUPER SØT!

Nå får jeg sove for å ha litt overskudd :roll: på jobb i morgen!

I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingvild! Liten hilsen fra en smugleser. Gratulerer med vel overstått eksamen, nå kan du nyte sommeren! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med overstått bursdag og eksamen! :gratulerer:

Er det ikke en deilig følelse å være ferdig med semesteret, og ha ferie med god samvittighet? I dag har jeg kjøpt meg et ukeblad, og slang meg i sofaen og leste "tull" mens jeg kjente roen bre seg i kroppen! Så deilig å føle at fritid er ordentlig fritid!

Nyt sommeren i Oslo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for bursdags hilsen Labella. Hei til deg også Arkana.

Nå har jeg snart vært hjemme i ei uke og jeg har faktisk jobbet i 5 dager. Har i dag fått tatt en opprydding i skapene på rommet mitt så jeg kunne ha litt klær der. Bor på det gamle rommet mitt hvor jeg egentlig ikke har noen klær, og der jeg har klærene i dette huset er hele skapet fult av klær jeg ikke bruker. Litt kjipt, men sånn er det. Er ikke akkurat noen shoppoman, så er ikke ille på den måten, men klarer liksom ikke bli kvitt noe på den ene eller andre måten.

I morgen er det dåpen til datra til kusina mi. Virket som det meste var i boks da jeg titta innom nabohuset (der besteforeldrene bor) i sta'. Blir spennende å se om lille dåpsbarnet gir noe lyd fra seg eller ikke. En skjønn liten jente er hun i alle fall.

Gleder meg til å komme på jobb igjen på mandag også. De jeg jobber med der er super greie og gjør stedet et supert sted å være. Skulle nesten ønske jeg kunne jobbet der når jeg er ferdig med å studere, men det vil tiden vise. Tipper det er (nesten) like koslig andre steder.

God lørdagskveld..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnedåpen gikk supert! Jenta gråt mest når hun fikk litt sol i øynene under fotograferingen. Ellers tok hun hele selskapet med fullstendig ro, og sov det meste av dagen. Resten av selskapet, der i blandt meg fikk masse god mat og gode kaker.

Sola som var med dåpsbarnet på søndag har nå stukket sin kos, og overlatt oss til typisk "sommervær. I dag har jeg sett sol, regn, vind, haggel og regnbuen. Kjæresten mente jeg skulle plukke opp skatten i enden av regnbuen, men svaret var da bare: "Det er litt for langt å gå!!" :)

Mye fotball på tv nå! Overkommelig!

Ringte til netcom i dag får å få pin2 nr til mobilen min. Fikk en kode med to siffer, og da jeg skulle taste den inn krevde den 4. Så kjedlig. Nå må jeg vente helt til i morgen med å fikse telefonen min! :( Kjedlig, kjedlig kjedlig. Det var jo ikke nok at hele telefonboka mi ble slettet, men får ikke lagt inn nye nr heller.

Håper å få samlet inn mobil nr til nye ( i løpet av året i Trondheim) innen kort tid, hint hint.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble da nok en samtale med netcoms kundebehandler (eller hva det kalles). Det endte med det lykkelige resultatet at han skulle poste et nytt simkort til deg! :) Hjippi! Da blir nok det problemet ute av verden. Men savner ennå noen nr, bla ditt Tiny, hvis du hører på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...