Gjest Shock Skrevet 5. desember 2009 #1 Skrevet 5. desember 2009 Så nettopp reklame på en vibrerende mascara. Noen som har prøvd den? Er den bra? Ser egentlig for meg at den ikke er så bra, for min vibrerende barberhøvvel er dårligere enn en-gangs-høvlene mine liksom
SouthernStar Skrevet 5. desember 2009 #2 Skrevet 5. desember 2009 Jeg syns den er.... Spesiell Meninga er vel at den skal gjøre påføring lettere, og gjøre vippene mer fra hverandre, og generellt sett gjøre underverker? Var hos venninna mi tidligere og så at hun hadde en slik, fikk prøve den litt. Syns den buzzet litt rart, kan man si. Den spredde ikke vippene, måtte heeeeelt inntil speilet og nesten holde pusten for å påføre skikkelig konsentrert. Jeg er vanligvis ikke såå klønete med å påføre mascara Og når jeg tok mer mascara på børsten, så sprutet det litt mascara rundt øynene mine når børsten kom borti i vippene, så litt spesielt ut Nei, denne er ikke helt min stil, men kan jo hende du får den bedre til
Jade Skrevet 5. desember 2009 #3 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har vanskelig nok for å treffe kun vippene når kosten står i ro. Ser for meg en ufrivillig "smokey" look med denne her.... :O
Gjest Heidie Skrevet 5. desember 2009 #4 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har vanskelig nok for å treffe kun vippene når kosten står i ro. Ser for meg en ufrivillig "smokey" look med denne her.... :O hehe :D
Perledrøm Skrevet 5. desember 2009 #5 Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ikke prøvd, og kan ikke uttale meg, men jeg lurer på: hva i alle dager skal være bra med en vibrerende mascara??
Gjest Heidie Skrevet 6. desember 2009 #6 Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ikke prøvd, og kan ikke uttale meg, men jeg lurer på: hva i alle dager skal være bra med en vibrerende mascara?? Nei det skjønner ikke jeg heller. Jeg syns det er greit med en maskara som holder seg i ro jeg :D Tror ikke jeg kommer til å prøve denne
Gjest Shock Skrevet 6. desember 2009 #7 Skrevet 6. desember 2009 Hvem vet hva det skulle være godt for, men kunne jo være at den virkelig funket. Er på utkikk etter en ny mascara, så kunne være denne var verdens mest geniale og beste mascara Men jeg dropper det
Gjest Heidie Skrevet 6. desember 2009 #8 Skrevet 6. desember 2009 Jeg leste nettopp en omtale av denne, den var visst god, hvis du ikke hadde på vibreringen hehe :D
Nuith Skrevet 6. desember 2009 #9 Skrevet 6. desember 2009 Bra for folk som er skjelvne på hendene uansett? Hånden vibrerer en vei og mascaraen vibrerer den andre veien, så det ser ut som om alt er i ro. 1
Lisama Skrevet 6. desember 2009 #10 Skrevet 6. desember 2009 Fikk vareprøve av maybelline sin, regner med det er denne vi snakker om Synes selv den var veldig god. Kilte litt når jeg tok på, men resultatet ble veldig bra, ingen klumper eller ufrivillige merker rundt øynene. God maskara til en ok pris synes jeg hvertfall. Tror jeg vil prøve Estée lauders vibrerende sak også
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Har prøvd maybelline sin og likte denne godt. Kosten er samme som på deres define-a-lash (grønn og rosa maskara), i gummi, og gir en gjevn påføring uten å klumpe seg. Vibreringen gjør at en slipper sikksakkbevegelsen og skal gi volum, samtidig som den gir fin bøy. Vibreringen kiler litt i begynnelsen, men den er ikke ubehagelig eller vanskelig å bruke. Du kjenner det vibrerer, men ser det ikke på kosten. Synes denne gir godt med volum og gir også flott bly. MIne vipper er ganske rette, men med denne kanjeg fint droppe vippetang! Når jeg påfører holder jeg kosten mot vipperoten i ca 3 sek, før jeg sakte drar kosten ut til tuppene, der holder jeg den også i noen sekunder. Da får jeg volum, lengde og fin bøy. Kjøper nok garantert denne igjen!
Gjest Heidie Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 Kanskje den ikke er så dum. Nå fikk jeg litt lyst til å prøve den egentlig :D
Jade Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 Problemer med "dårlige" mascaraer er ofte påføringsteknikken. Så hvis man lærer seg trikset, så tror jeg man kan få til flotte resultater med hva det skulle være. (kosten og sverten har selvsagt noe å si også)
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2009 #14 Skrevet 8. desember 2009 (endret) Problemer med "dårlige" mascaraer er ofte påføringsteknikken. Så hvis man lærer seg trikset, så tror jeg man kan få til flotte resultater med hva det skulle være. (kosten og sverten har selvsagt noe å si også) Kunne ikke sagt det bedre Så klart, noen koster er håpløse (klassiske billigkoster med for vidt spredte børstehår) og noen formulaer er mindre holdbare enn andre, men alt i alt, så kommer det på teknikken. Og MANGE kan ikke påføre maskara! Har hatt mange sure kunder som klager på at maskaraen ikke gir perfekt resultat, og når man så ser nermere på vippene deres, så ser man tydlig at de f.eks bare påfører maskara på tuppene. Og å påføre maskara på tuppene gir verken volum, bøy eller særlig lengde Så synes du maskaraen din suger balle? Ta et kjapt søk på youtube og se hvordan en maskara bør påføres og prøv det du ser der. Om den fortsatt gir et dårlig resultat, vell, da kan du si at den er dårlig... Endret 8. desember 2009 av Lykkelitenen
Lisama Skrevet 9. desember 2009 #15 Skrevet 9. desember 2009 trekker tilbake min anbefaling av Maybelline sin vibrerende maskara. Har nå brukt den i et par dager, og er blitt enormt sår rundt øynene. Er øm og rød, og gjør vondt å fjerne maskaraen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå