Gå til innhold

Gjennomsnittalder på kvinneguiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det gjort noen undersøkelser i forhold til hva som er gjennomsnittsalder på alle brukere på kvinneguiden?

Er litt nysgjerrig på dette fordi det virker som det er så veldig mange unge mennesker her.

Denne meningen er basert på hva jeg kaller umodenhet i forhold til mange innlegg og svar, men jeg kan jo ta feil. Det har jeg gjort før og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_BB_*
Skrevet
5 år er Gjennomsnittalderen på kvinneguiden

Hmmm...umodenhet var det visst!

Vet ikke om du er fornærma jeg...eller om du mener at det er gjennomsnittet?

Skrevet
Hmmm...umodenhet var det visst!

Vet ikke om du er fornærma jeg...eller om du mener at det er gjennomsnittet?

Det er det jeg mener gjennomsnittet er.

Skrevet
Det er det jeg mener gjennomsnittet er.

Ok... ikke meninga å være ufin. :) Ble bare litt usikker.

Det er i grunnen min erfaring også, kansje ikke helt 5, men det ER ganske mye fjortishormoner her etter min mening.

Jeg så bare at det var laget en sånn type undersøkelse på diskusjon.no en gang og det hadde vært ok å visst dette her også. Men det kanskje ingen som tør å innrømme at de er eldre? Enn 14?

Skrevet

No har eg laga en poll, så kanskje vi får eit svar på det :fnise:

Her

Skrevet

Her

Å, så fint. :)

Kan hvem som helst gjøre det?

Skrevet

Eg trur ikkje gjestar kan lage poll... Men er ikkje heilt sikker altså?

Det er eit alternativ når ein skriv eit vanleg innlegg som heiter "undersøkelsesvalg" rett under emnetittel og emnebeskrivelse.

Skrevet
Er det gjort noen undersøkelser i forhold til hva som er gjennomsnittsalder på alle brukere på kvinneguiden?

Er litt nysgjerrig på dette fordi det virker som det er så veldig mange unge mennesker her.

Denne meningen er basert på hva jeg kaller umodenhet i forhold til mange innlegg og svar, men jeg kan jo ta feil. Det har jeg gjort før og kommer helt sikkert til å gjøre det igjen!

Vet du, mangel på modenhet kan ha ekstremt lite å gjøre med alder.

Skrevet
Vet du, mangel på modenhet kan ha ekstremt lite å gjøre med alder.

:)

Jada, jeg vet jo det.

Var mest for å slippe å komme med en lang avhandling om emnet.

Og det kan vel se ut til at den er høyere enn jeg trodde den vi lle være faktisk.

Eller kanskje det rett og slett er sånn at man er mer umoden i 20 års alderen i dag, enn man var når jeg var 20+... for sånn ca 20 år siden.

Skrevet

Det er jo litt synd at gjester ikke kan stemme. Da blir det nok kanskje litt misvisende.

Går det ikke an å lage en hvor gjester kan være med og stemme da?

Skrevet

Blir vel meir misvisande viss gjestar kan svare, sidan då kan samme gjesten svare X antall gongar ;)

Greit nok at det ikkje blir heilt riktig utan gjestar, men ein sånn poll vil aldri vere heilt riktig sjølvsagt. Og det er vel ikkje heilt usannsynleg at gjestar representerar omlag samme aldersgruppene som faste brukarar?

Skrevet
Blir vel meir misvisande viss gjestar kan svare, sidan då kan samme gjesten svare X antall gongar ;)

Sant nok. Det tenkte jeg i grunnen ikke på.

Skrevet

Her

Kjempe bra! Men jeg var under gjennomsnittet :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...