Gå til innhold

SILIKON PUPPER!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Heisann!

Jeg er ei jente på 18 år. Veier 53 kg og er 170 cm.

Bruker til vanlig 70 C men vil opp til en 70 DD/E.

Tenkt til å ta operasjon på fornebu klinikken eller Drammen privatesykehus.

Har spart opp 17 000 kr innen 25 januar 2010 siden jeg jobber.

men hvordan finansierer jeg resten?

Hvor kan jeg evt få lånt resten?

Og hva koster det å gå oppfra C til E? og hvor mang gram er det?

Håper på mange gode svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Hei!

Jeg er 19 år, veier 52 kg og er 167 cm høy! Tok silikon for akkurat en uke siden. Er kjempe fornøyd :)

Jeg vet ikke helt hvordan du skal få finansiert resten, men du kan jo kanskje ta opp et forbrukslån, eller låne av noen bekjente??

Det er samme pris for silikon, uansett hvor mye du skal ha ;) Er usikker på hvor mange gram du må ha, det må hu høre med kirurgen om.. Kanskje 400 gram??

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hva svarte helvete skal du ødelegge helt friske fine perfekte pupper for? Finn deg en psykolog heller.

Skrevet
Hva svarte helvete skal du ødelegge helt friske fine perfekte pupper for? Finn deg en psykolog heller.

Enig. Ung og dum, vet du.

Skrevet

53 kilo 170 høy og silikon i størrelse E? Det blir lækkert du.. not. Er Jordan ditt store idol?

Bruk penga på fet bil istedet. Det drar garantert flere mannfolk enn plastkuler på brøstkassa!

*AMCar dame* :lur:

Skrevet

Hørte om en jente som er litt løs, at hun fikk kraftig rabatt på puppene hos legen.

Gjest brutal_mann
Skrevet
53 kilo 170 høy og silikon i størrelse E? Det blir lækkert du.. not. Er Jordan ditt store idol?

Bruk penga på fet bil istedet. Det drar garantert flere mannfolk enn plastkuler på brøstkassa!

Dette er, absurd nok, helt riktig.

Skrevet

Tror dere at folk tar silikon for å skaffe seg mannfolk? Mange gjør det som siste løsning for å føle seg vel med sin egen kropp.. Er enig med at en E cup på ei så lita jente kan være i det meste laget, men noen synes vel at det er fint. Men det er få kirurger som gidder å gjøre slike operasjoner...

Skrevet

hmm - spar opp mer?

og det er blir ganske mye silikon!;S

om du har tenkt at det skal se naturlig ut, så funker det dårlig...:P

Skrevet

Jeg har ikke noe annet og si enn at du kommer til å få fryktelig vondt i ryggen etter en stund.

Skrevet

Det kan høres mye ut ja, spørs på kroppen. Selv er jeg 160cm og veier vel 58kg. Fikk silikonbryster for nesten ett år siden, og ingen tror jeg har den størrelsen som jeg har.

Mine bryster ser nå ut som en stor B-cup med vanlig bh, mens bh-størrelsen sier 70E.

I vanlige klær med vanlig bh ser de ikke svære ut, faktisk ikke større enn før operasjonen når jeg brukte b-cup push-up-bh.

Husk at 70E = 75D = 80C = 85B osv

Man skal ikke være så rask å dømme folk etter tall, men hvis man er veldig tynn, så vil såpass mye silikon muligens ikke se bra ut.

Jeg ville spart opp resten av pengen først, for da slipper du dyre renter og du har lenger betenkningstid. Du er veldig ung og burde ikke forhaste deg med slike ting. Brystene kan godt vokse ihvertfall til du runder tyve år.

Mine ble større i en alder av 23 år og det uten noe særlig vektøkning.

Som de andre sier, så koster det akkurat det samme uansett hvor store innlegg det er snakk om (med mindre det er spesialtilpasset megainnlegg som ikke finnes i Norge)

Gjest strykebrett
Skrevet

Puppene mine har vokst ganske mye etter jeg fylte 18 år så jeg er enig med gjesten over her. Ta litt tid og tenk deg om ,i alle fall til du har greid å spare opp pengene selv.

Når det gjelder hva som blir fint og ikke tror jeg man får ganske bra hjelp gjennom konsultasjon hos kirurgen. Det er jo ikke sånn at de opererer med en gang liksom, det er jo konsultasjon først der man snakker om hva som blir nest, kiurgen gir sine anbefalninger og så videre.

Skrevet

Riktig som gjesten over sier, de flinke kirurgene legger ikke inn mer enn det som passer til kroppen. Det er både fordi det skal se bra ut, og at det er mindre sjanse for komplikasjoner i ettertid.

Det er veldig mye rart som kan skje i ettertid, selv om alvorlige ting er svært sjeldent.

Det er vel oftest snakk om det estetiske som hard kapsel, ripling eller at implantatet faller nedenfor brystet (kalt double bubble)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Tror dere at folk tar silikon for å skaffe seg mannfolk? Mange gjør det som siste løsning for å føle seg vel med sin egen kropp.. Er enig med at en E cup på ei så lita jente kan være i det meste laget, men noen synes vel at det er fint. Men det er få kirurger som gidder å gjøre slike operasjoner...

Det er ingen utfordring å finne en kirurg som er forvaklet nok til å begå et slikt overgrep.

Og når en er 70C så har en store issues om en vil forstørre puppene. Psykolog ville vert en bedre investering.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det skremmer meg at noen overhode kan være positive til denne galskapen TS foreslår.

Gjest WildRider
Skrevet
Heisann!

Det skulle vært en psykisk evaluering av folk før de fikk lov til å ta silikon, spesielt på ei med dine forutsetninger. Hva i all verden skal du med så store mugger? Hvis du syns de du har fra før av ikke er store nok, så lurer jeg på hva du egentlig ser og ønsker deg, for jeg lover deg at morroa er forbi når du begynner å merke ubehaglighetene med dette for det vil du. Blir en morsom prossess med å ta ut innleggene igjen etterhvert tenker jeg, med operasjoner, flere arr og enda mer styr enn det var for å få dem inn, tror du ikke? Det som høres ut som en god ide i dag, er det neppe om et år eller to. Du er 18 år gammel, bruk tiden du trenger på å spare opp resten av pengene til å tenke deg om!

Skrevet
Og når en er 70C så har en store issues om en vil forstørre puppene. Psykolog ville vert en bedre investering.

Enig. Og når man i tillegg er såpass tynn som ts er, vil det se direkte stygt ut med store mugger. Jeg blir litt flau av å være dame jeg, når jeg leser ts sitt innlegg...

Skrevet
Heisann!

Du kan regne 150-200ml (gr) for hver økning i størrelse, f eks fra b til c.

Prisen vil nok være lik uansett størrelse (det du betaler, er hovedsakelig for operasjonen).

Du kan ta opp et forbrukslån. Veldig mange unge jenter finansierer sine operasjoner med slike lån. Du må selvsagt være sikker på at du vil klare å betjene lånet.

F eks, vil det koste deg ca kr 1000,- pr måned i 5 år å låne kr 40.000,- hos GE Money Bank

http://www.gemoney.no/Forbrukslan/Lanekalkulator/

Send meg gjerne en PM hvis du lurer på noe mer ;)

Charlotte

Gjest brutal_mann
Skrevet

Charlotte, du er syk syk syk i dine råd. Oppfordre noen til å ta opp forbrukslån for å ødelegge sin helt sunne og flotte kropp? Hvor kvalmende overfladisk går det ann å bli? Hvor uendelig lite går det an å bry seg om konsekvenser?

Det TS legger opp til her er å ødelegge seg selv for verdier som er forkastelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...