Gå til innhold

Hudpleie/ frisør anbefalinger i Haugesund el. Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet

God kveld!

Trenger råd/ anbefalinger til

- tannlege

- hudpleier

- frisør

I HAUGESUND / STORD eller i STAVANGER området..

Vi skal nemlig flytte dit og jeg skulle så gjerne vært innom til både tannlege, hupleie og en frisør som ser hvilken frisyre jeg kunne kledd og som kommer med gode tips og råd i nærmeste fremtid..

Håper det er noen snille sjeler her inne som kunne komt med noen anbefalinger til meg..

MVH

Lillian

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet

Haugesund hudpleieklinikk

tango frisør som ligger på senteret Oasen (mot karmøy)

tannlege er jeg redd for så der kan jeg ikke hjelpe deg ;)

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet
Haugesund hudpleieklinikk

tango frisør som ligger på senteret Oasen (mot karmøy)

tannlege er jeg redd for så der kan jeg ikke hjelpe deg ;)

Tusen takk for svar, setter pris på det! :)

LIker i grunn ikke å gå til tannlege jeg heller, men er på tide nå, så jeg får bare ta meg selv i nakken å få det gjort! :(:)

Var faktisk inne på hjemmesiden til Haugesund hudpleieklinikk, virket veldig greit der da?

Skrevet

Heisann!

Jeg har vært hos Haugesund hudpleieklinikk, jeg vil ikke anbefale dem. Om du finner noen andre, bør du dra dit istedet :jepp:

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

^ Å? hva var det som var dårlig der? jeg har ikke vert der selv, men en veninne av meg skryter :P

Versågod ts :)

jeg har sikkert testet alle frisører i området (blir jo aldri fornøyd jo!)

Så jeg kan ihvertfall si at Tango på oasen har mange flinke frisører, jeg husker ikke helt hvem som klippet meg sist, tror hun het Monica eller noe lignende.. :)

Endret av Sandbekken
Skrevet

*Følger med på denne da jeg kunne trengt noen anbefalinger selv..

Skrevet

^ Å? hva var det som var dårlig der? jeg har ikke vert der selv, men en veninne av meg skryter :P

Det meste, vil jeg si. Kanskje det kommer an på hvem man får behandling av? Jeg vil ikke si navnene på dem jeg fikk hjelp hos her på forumet, men man kan jo si det sånn at jeg aldri vil dra tilbake dit.

Fordi jeg har det problemet at hver minste lille kvise blir til synlige røde arr, spurte jeg om det var sjanse for å utvikle flere kviser etter behandlingen(e), det var de ikke. Dumme meg trodde på dem når de sa at huden bare ville bli bedre.

Jeg fikk behandling, og kunne dra hjem og se hvordan huden ble verre og verre. Jeg kontaktet dem og spurte om det, men de trodde ikke på meg! Etter noen uker reiste jeg tilbake, og viste dem resultatet. Svaret deres var å selge meg en dyr hudpleieserie til 3000 kr måneden (som ville få urenhetene ut av huden iløpet av en måned, så ville huden bli bedre og bedre, en det forutsatte at jeg brukte akkurat disse produktene) De mente også at jeg skulle ta en dyr behandling til 3000 kr hver måned, men det er en tøff behandling for huden, så det er bare tull. Huff, jeg trodde dem igjen. Nå er det seks måneder siden første behandling, og huden min er ennå ikke bra.

Så nei, jeg anbefaler dem ikke.

Også irriterer det meg at jeg trodde dem gang på gang når de sa huden kun ville bli bedre, at det ikke var sjanse for at den ble dårligere :kjefte:

Skrevet

Jeg kan anbefale Gemini Frisør på Amandasenteret i Haugesund. Hun jeg klippet meg hos sist var utrolig flink og visste hva jeg ville ha (og hva som ville kle meg) nesten før jeg tenkte det selv engang.

Ellers har de hudpleieklinikk på Oasen Storsenter i Haugesund:

Oasen Hud- & Fotpleie Institutt. Jeg har ikke noe erfaring om behandlingene, men hun som hjalp meg å velge mineralpudder (I.D. :hjerte: ) var veldig flink. Ikke at det sier noe om hvordan behandlingene er da... :fnise: Men da har du ihvertfall et alternativ.

Gjest Sandbekken
Skrevet
Det meste, vil jeg si. Kanskje det kommer an på hvem man får behandling av? Jeg vil ikke si navnene på dem jeg fikk hjelp hos her på forumet, men man kan jo si det sånn at jeg aldri vil dra tilbake dit.

Fordi jeg har det problemet at hver minste lille kvise blir til synlige røde arr, spurte jeg om det var sjanse for å utvikle flere kviser etter behandlingen(e), det var de ikke. Dumme meg trodde på dem når de sa at huden bare ville bli bedre.

Jeg fikk behandling, og kunne dra hjem og se hvordan huden ble verre og verre. Jeg kontaktet dem og spurte om det, men de trodde ikke på meg! Etter noen uker reiste jeg tilbake, og viste dem resultatet. Svaret deres var å selge meg en dyr hudpleieserie til 3000 kr måneden (som ville få urenhetene ut av huden iløpet av en måned, så ville huden bli bedre og bedre, en det forutsatte at jeg brukte akkurat disse produktene) De mente også at jeg skulle ta en dyr behandling til 3000 kr hver måned, men det er en tøff behandling for huden, så det er bare tull. Huff, jeg trodde dem igjen. Nå er det seks måneder siden første behandling, og huden min er ennå ikke bra.

Så nei, jeg anbefaler dem ikke.

Også irriterer det meg at jeg trodde dem gang på gang når de sa huden kun ville bli bedre, at det ikke var sjanse for at den ble dårligere :kjefte:

Oi! Shit så dårlig av de! det virker jo som om de bare ville tjene penger på deg jo! uff jeg synes synn på deg altså! Har du gått til noen andre etter dette? :tristbla:

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet
Jeg kan anbefale Gemini Frisør på Amandasenteret i Haugesund. Hun jeg klippet meg hos sist var utrolig flink og visste hva jeg ville ha (og hva som ville kle meg) nesten før jeg tenkte det selv engang.

Ellers har de hudpleieklinikk på Oasen Storsenter i Haugesund:

Oasen Hud- & Fotpleie Institutt. Jeg har ikke noe erfaring om behandlingene, men hun som hjalp meg å velge mineralpudder (I.D. :hjerte: ) var veldig flink. Ikke at det sier noe om hvordan behandlingene er da... :fnise: Men da har du ihvertfall et alternativ.

Tusen takk for svar!! :klemmer:

Greit å ha noen alternativ å velge mellom..

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet

Kan ikke si at det frister å ringe til den hudpleieklinikken å bestille time etter din erfaring..

Håper det går bedre med deg nå?

Ikke noe kjekt å erfare noe slikt, for bør jo kunne stole på hudpleierene..

Skrevet

Tannlege: Norheim tannklinikk! Ligger på Oasen-senteret. Ingen over, ingen ved siden. Helt fantastisk. Niks mer tannlegeskrekk.

Frisør: Sliter skikkelig med å finne frisør selv, men vet i hvert fall at jeg ikke unner min verste fiende å gå på Ladies & Gentlemen i Haugesund. Har aldri blitt så dårlig behandlet i mitt liv, kan med hånden på hjertet ikke love at jeg ikke kommer til å si noe svært stygt til den frisøren om jeg skulle møte vedkommende igjen.

Jeg går mye heller til tannlegen enn frisør i disse dager. Lykke til :)

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet
Tannlege: Norheim tannklinikk! Ligger på Oasen-senteret. Ingen over, ingen ved siden. Helt fantastisk. Niks mer tannlegeskrekk.

Frisør: Sliter skikkelig med å finne frisør selv, men vet i hvert fall at jeg ikke unner min verste fiende å gå på Ladies & Gentlemen i Haugesund. Har aldri blitt så dårlig behandlet i mitt liv, kan med hånden på hjertet ikke love at jeg ikke kommer til å si noe svært stygt til den frisøren om jeg skulle møte vedkommende igjen.

Jeg går mye heller til tannlegen enn frisør i disse dager. Lykke til :)

Tusen takk for svar!!

Greit å vite hvor en ikke bør gå også! :)

Har disse tannlegene en hjemmeside, vet du det?

Har du noen hudpleiere å anbefale også?

Skrevet

Nei kan ikke huske å ha sett noen hjemmeside dessverre. Hudpleie har jeg av en eller annen grunn ikke vært til når jeg tenker meg om. Og kom på at jeg hadde min faste frisør i noen år hos Grønnestad Hårdesign i Strandgaten. Flinke der! Men noen mener det er litt dyrt da.

Skrevet

BALSAM u i Haraldsgaten har både frisør/hudpleier og fotpleier. og parfymelle.

Skrevet

Stavanger, frisør : modern design

Tannlege og hudpleier, veldig langt sør på karmøy, men anbefaler dem allikevel.

Hudpleie: face&body, Åkrehamn

Tannlege, Odenes, Skudeneshavn

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen!! :)

Skrevet

Josefine hudpleie! Kjempebra service og meget hyggelige mennesker!

Norheim tannlegeklinikk!

Toppen frisør eller Top Line!

Gjest Gjest_Lillian_*
Skrevet
Josefine hudpleie! Kjempebra service og meget hyggelige mennesker!

Norheim tannlegeklinikk!

Toppen frisør eller Top Line!

Takk for svar! :)

Hvor ligger Josefine hudpleie, har de en hjemmeside?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...