Phineas Skrevet 3. september 2009 #1 Skrevet 3. september 2009 Jah, spørsmålet står vel egentlig i overskriften.. Hehe.. Saken er at jeg vet ikke om jeg har hjerte til å selge kjolen min, den var så fiiiin, og litt spesiell Men hva skal jeg ha den for da? Skapfyll? Hadde jo vært litt trist og solgt den oxo vel.. Huff, greier ikke bestemme meg jeg.. Hehe.. Greier dere å selge kjolene deres, uten at det gjør "vondt"?
Mazilla Skrevet 3. september 2009 #2 Skrevet 3. september 2009 Jeg har tenkt akkurat som deg, men kommet frem til at jeg skal gjøre et forsøk på å selge den. Kommer til å legge den ut på finn.no, men innerst inne håpe at ingen slår til.. Sånn at jeg kan fortelle meg selv at jeg ihvertfall har prøvd! Og hvis den blir solgt, så greit nok, da får noen andre glede av den.. Jeg kommer jo ihvertfall ikke til å bruke den igjen!
Concertina Skrevet 3. september 2009 #3 Skrevet 3. september 2009 Skal forsøke å selge den når den er ferdig på rens. Det stikker i hjertet, men jeg kommer jo ikke til å bruke den igjen og den egner seg ikke til å sy om (synes det er litt råflott å sy om en kjole til den prisen og jeg...), og som skapfyll gleder den jo ingen.
Phineas Skrevet 3. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2009 Skal forsøke å selge den når den er ferdig på rens. Det stikker i hjertet, men jeg kommer jo ikke til å bruke den igjen og den egner seg ikke til å sy om (synes det er litt råflott å sy om en kjole til den prisen og jeg...), og som skapfyll gleder den jo ingen. Nei, det er jo sant... Gjør jo ingen nytte for seg i skapet... Hehe... Meeeen... Huff, må vel vente noen måneder før jeg får motet meg opp til å legge den ut for salg.. Hehe..
Thomas Andrè Skrevet 3. september 2009 #5 Skrevet 3. september 2009 Her henger kjolen i skapet, datteren vår insisterer på at den skal fortsette å henge der til hun er gifteklar
mross Skrevet 3. september 2009 #6 Skrevet 3. september 2009 Det har jeg også tenkt på. Jeg skal ha en veldig enkel kjole som ikke tar mer plass en annen selskapskjole og jeg har tre døtre... Så sjansen er jo stor for at en av de kanskje ønsker å bruke den. Ikke lett det der, det er jo en kjole med en spesiell betydning.
Solstrålejenta Skrevet 4. september 2009 #7 Skrevet 4. september 2009 Uff, jeg sliter med akkurat det samme. Vi har overhode ikke plass til kjolen hjemme hos oss ettersom vi allerede har begrenset med plass, men ønsker heller ikke å kvitte meg med den. Den har jo en ganske stor emosjonell verdi. Akkurat om jeg får tilbake penger eller ikke tenker jeg ikke så mye på, for kjolen er liksom verdt prisen det kostet for meg, men tenker mer på at den bare skal henge i skapet og støve bort... Føles litt trist det også på en måte... Tror jeg må tenke på det noen måneder jeg også, før jeg klarer å bestemme meg...
Gjest Emera Skrevet 4. september 2009 #8 Skrevet 4. september 2009 Nei, det er jo sant... Gjør jo ingen nytte for seg i skapet... Hehe... Meeeen... Huff, må vel vente noen måneder før jeg får motet meg opp til å legge den ut for salg.. Hehe.. Jeg tror nok det handler mye om dette med tid, og at du tenker riktig når du venter med å selge. Klart det kjennes trasig å skulle se kjolen forsvinne når du har vært gift i knappe to måneder. Kjolen må jo ikke selges ennå, man kan vente en god stund med det.
Branna Skrevet 4. september 2009 #9 Skrevet 4. september 2009 Jeg kommer aldri til å selge min... Selv om jeg kanskje aldri vil bruke den igjen, så betyr den så mye for meg. Og det er jo en ørliten sjanse for at en eventuell datter eller svigerdatter vil bruke den en dag.
Anglofil Skrevet 5. september 2009 #10 Skrevet 5. september 2009 Min mor lagde dåpskjole til meg av sin brudekjole, og jeg kunne kanskje tenkt meg å sy den om til noe annet. Jeg vet ikke om jeg har hjerte til å selge den rett og slett. Mvh Yvonne
Sunshine Skrevet 5. september 2009 #11 Skrevet 5. september 2009 Hvis jeg ender opp med den jeg tror jeg gjør beholder jeg den, eller syr den om og farger den. Slepet kan taes av, oghvis jeg syr jeg inn skjørtet og fager den kan det bli en pen kjole jeg kan bruke i mange anledninger.
Gjest *Mim* Skrevet 5. september 2009 #12 Skrevet 5. september 2009 Jeg har egentlig tenkt til å selge den, men har ikke akkurat anstrengt meg ennå. Foreløpig henger den på soverommet.
mross Skrevet 6. september 2009 #13 Skrevet 6. september 2009 Jeg svarte tidligere i tråden, men må bare få legge til hva min eldste datter på 11 sa igår: Å, mamma den vil jeg bruke når jeg gifter meg, vær så snill og ikke selg den... Så da beholder vi den
Wonders Skrevet 6. september 2009 #14 Skrevet 6. september 2009 Min mor lagde dåpskjole til meg av sin brudekjole mamma oxo gjorde dette, veldig glad for det. Glad hun ikke trodde jeg ville ha den til å gifte meg i gitt...ikke når de ble skilt i hvert fall...
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2009 #15 Skrevet 6. september 2009 Jeg vil ikke selge kjolen min men tviler sterk på om jeg får en datter en gang at hun vil bruke den, moten forandrer seg hele tiden og jeg ville ikke akuratt gifte meg i min mors brudekjole som det oser 80 tallet av Men å sy den om til dåpskjole var ingen dum idè.
Makin' it big Skrevet 6. september 2009 #16 Skrevet 6. september 2009 Min skal også bli dåpskjole I løpet av en måneds tid faktisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå