Gå til innhold

Nå er snart julen her!

Anbefalte innlegg

Gjest Stina-Philippa
Skrevet

Snart er julen om hjørnet! Gleder meg masse :-)

Hva med dere, har dere begynt å hamstre gaver og ribbe ennå?

Tenke romantiske peiskvelder og masse god og fet mat :)

Nedtellingen starter i dag på jobben med kalender!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om tre måneder drar jeg julepynten fram :bolledeig:

Skrevet

Åh... Ja, i år tenkte jeg og muligens reise bort i jula. Slippe aaalt stress. Så joa, har nå begynt å tenke litt på det. Burde vel bestille billetter snart. :)

Gjest Melchizedek
Skrevet

Jeg skulle ønske at folk kunne vente til desember med og snakke om jul med og sette ut jule ting i butikken til 1 desember.

Man er jo dritt lei av jula lenge før den begynner.

Skrevet

Veldig enig med siste taler!!

Skrevet

Jeg gleder meg til jul også! Hadde det vært opp til meg hadde vi bare hatt jul og sommer!

Høre på julesanger, spise god mat, kjenne duften av pepperkaker, kakao og varme rundstykker/boller med brunost til kvelds ved kjøkkenbordet med tente lys og flott julepynt rundt seg. La julepynt, pynte pepperkakehus og se på julefilmer sammen med en diger skål julemarsipan!:) Sukk:) Elsker julen:)

Skrevet
Jeg skulle ønske at folk kunne vente til desember med og snakke om jul med og sette ut jule ting i butikken til 1 desember.

Signerer denne!

Skrevet

Jeg tenker generelt lite på jul i september. Muligens i november. Nå er alt for tidlig. Jeg aner ikke engang om jeg skal feire jul alene eller i sammen med familie. Den avgjørelsen tas mye senere

Skrevet

JA! Gleder meg til jul og høytid og for første gang på mange år en jul feiret sammen med små barn! Gleeeeeder meg!

Men først er det eksamen :(

Liker å tro at sommeren ikke er over før 1. oktober men dette regnværet får meg i høytidsstemning.

Skrevet

Ser frem til høsten og vinteren, men ikke julen. Det synes jeg bare er trist.

Skrevet
Snart er julen om hjørnet! Gleder meg masse :-)

Hva med dere, har dere begynt å hamstre gaver og ribbe ennå?

Tenke romantiske peiskvelder og masse god og fet mat :)

Nedtellingen starter i dag på jobben med kalender!

:overrasket:

Jeg har ikke begynt å hamstre ribbe, nei. På ingen måte.

Og ellers er det for meg sensommer enda, ikke "jul rett rundt hjørnet".

Skrevet

Jeg gleder meg masse til jul :hoppe:

Men ja, det er utrolig kjedelig når julebrusen, pepperkakene og alt det der kommer i oktober/november liksom.. Når jula endelig er her har jeg ikke noe stemning igjen nesten :glare:

Skrevet

Gleder meg til jul, men vil gjerne gjennom høsten først, fine årstiden :)

Da har jeg kanskje også tid til å få ferdig noen gaver :P

Skrevet

AMEN!!!!!!

Juleprati september gjør meg sånn: :frustrert::bond::scorpis::trampe:

Skrevet
AMEN!!!!!!

Juleprati september gjør meg sånn: :frustrert::bond::scorpis::trampe:

Samme her! Jeg fatter ikke hvorfor noen har behov for å gnåle om julen allerede. Jeg elsker julen, men når den skal vare i et halvt år er jo hele stasen borte. Julesaker begynner man med 1. desember, ikke før.

Skrevet

Litt vel tidlig for min del :)

Jeg liker julen,men september er en smule tidlig.

Kunne tenkt meg å ha reist til sydligere strøk egentlig,syns det å feire jul uten snø og med sol og varme er like koselig som julen her i Norge.

Skrevet

Men hvis man skal lage gaver selv bør man begynne nå.. Noen som er flink til det? Selv er jeg hårreisende dårlig på strikking, og vil helst ikke dytte "kunsten" min på noen, men er veldig imponert over kreative sjeler når de disker opp med kule og hjemmelagde gaver..

Det verste jeg vet er å finne gave til samboeren min, da.. mission impossible.

Skrevet

Ikke rart at folk ikke holder ut de tradisjonelle 28 dager advent og 13 dager med jul når de begynner julen før sommeren er over! :sjokk:

Det virker som om stadig fler har 150 dager advent, og to dager jul....

Jeg kan godt kjøpe julegaver i april hvis jeg kommer over noe fint, men jeg begynner ikke juleforberedelsene før adventstiden.

Gjest Stjernedryss
Skrevet
Jeg kan godt kjøpe julegaver i april hvis jeg kommer over noe fint, men jeg begynner ikke juleforberedelsene før adventstiden.

Okei, men du lar vel andre ha den gleden likevel? Jeg kommer nok til å begynne å forberede meg rundt oktober. Skader da ikke å planlegge og ordne litt tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...