Gjest brede Skrevet 20. august 2009 #1 Del Skrevet 20. august 2009 Dama mi sa for noen dager siden at hun hadde lest et sted at det var sunt for forholdet at vi viste hverandre tidligere sexpartnere. Noen som har erfaringer på det området? Blir man mer åpen i forholdet? Eller var hun bare nysgjerrig på hvem jeg har ligget med eller ville gjøre meg sjalu med å vise de hun hadde ligget med...? hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 20. august 2009 #2 Del Skrevet 20. august 2009 ai ai ai... dont go there.... Jeg hadde en kjæreste som spurte og grov... tilslutt gav jeg etter og svarte... Vi er ikke kjærester nå for å si det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann40_* Skrevet 20. august 2009 #3 Del Skrevet 20. august 2009 Hold tidligere sex-partnere unna forholdet! Da kan det begynne å rulle en snøball som er vanskelig å stoppe igjen. Sjalusi kan dukke opp, og hun begynner å spørre om sexen du hadde med dem. Fortell henne at dette er et tilbkelagt kapittel som du har glemt for lenge siden, og at det kun er henne som betyr noe for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brede Skrevet 20. august 2009 #4 Del Skrevet 20. august 2009 Ser den.. Men tingen er at det faktisk hun som har ligget med 7 stk, og jeg 2 inkl henne. Jeg føler ikke at jeg blir sjalu av dette og tror ikke hun er typen til å oppsøke dette igjen. Det var kanskje kun for nysgjerrighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #5 Del Skrevet 20. august 2009 Enig med mann 38. Det er alltid de som er nyskjerrige og vil vite...men de takler sjelden å høre svaret. Vet ikke om tilfeller der det har blitt slutt pga. dette, men at svaret vil bli brukt mot deg i lang tid etterpå, er ganske så sikkert. Med mindre svaret er bedre enn hun håpet på da.. Men det kan også være verre, eller at dine tidligere partnere er noen hun kjenner eller noen hun synes er "finere" enn hun selv, mer sexy, større bryster osv... Da er helvete løs! I litt sjeldnere tilfeller kan det hende at dama di tenner på dette, at det piffer opp sexen fra hennes side, ved at hun skal overgå "de andre", eller rett og slett bare fantaserer om deg og "de andre". Usikker på om du skal si det til henne. Det er jo ingen grunn til å holde lsike ting hemmelig heller, hvis det er så viktig for henne å vite det. Men la hun fortelle om sine først, så kan du etterpå bestemme hvor mye av ditt som er verdt å si.. Men kan godt hende du ikke takler hennes svar heller, menn liker vel ofte å ikke vite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 20. august 2009 #6 Del Skrevet 20. august 2009 Ser egentlig ikke helt problemet. Hvis forholdet deres blir ødelagt av noe så teit som at dere er klar over hverandres tidligere sexpartnere var dere neppe meant to be uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 20. august 2009 #7 Del Skrevet 20. august 2009 Av og er det greit å være lykkelig uvitende. Noen takler jo ikke at partneren har hatt så lite som 10 partnere engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 20. august 2009 #8 Del Skrevet 20. august 2009 Av og er det greit å være lykkelig uvitende. Noen takler jo ikke at partneren har hatt så lite som 10 partnere engang. Klok av skade holder nu allefall jeg kjeft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 20. august 2009 #9 Del Skrevet 20. august 2009 aj aj aj..dont go there...! Jeg vet hvor mange,og hvem samboeren min har hatt sex med. Og samme vet han om meg. Vi trodde det skulle hjelpe oss å bli tryggere på hverandre, men den gang ei.. dette har vært kilde til mange krangler!! Man har ikke godt av å vite sånt, det er ikke godt for noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #10 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg hadde en kjæreste som likte å høre om mine tidligere sexpartnere med detaljer om hav vi gjorde etc. Kunne ligge i senga på formiddagen og snakke om dette. Hun spurte og jeg svarte. Hun ble veldig pirret av dette og det endte alltid i ekstra bra sex. Jeg hadde ikke taklet å høre om hennes tidligere sexpartnere sånn i detalj, men ville nok ikke hatt noe for eller i mot å vite hvem de var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #11 Del Skrevet 20. august 2009 Her har vi hatt full åpenhet om dette, både hvem og hva, uten at det har vært noe problem!! For meg var det mer betryggende å vite det, enn å gå å lure hvis det logget seg på ei jente på msn'n hans, eller vi møtte noen ute på byn... Da visste jeg, så da var det ike no vits å bruke energi på å la det surre i hue mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. august 2009 #12 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg skjønner igrunnen ikke hva slike opplysninger skal være godt for jeg.. Hvorfor trenger noen av dere å få pekt ut den andres tidligere sexpartner? Nei, skygg unna dette og si at du har nok med den hun er nå og ikke er interessert i å høre om hvem hun var før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trygg kone Skrevet 20. august 2009 #13 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg vet ikke om alle de som mannen min har hatt sex med jeg og ikke har jeg behov for å vite det heller. Skulle vi møte en dame som virker veldig kjent med han så holder det at han forteller at han har vært sammen med henne en gang, og da ligger det jo ofte i kortene at de har hatt sex. Og mer trenger jeg ikke vite, og føler meg trygg nok på han uten å vite detaljer om hvem, hvor og hvordan osv. når det gjelder hans tidligere sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #14 Del Skrevet 20. august 2009 Dama mi sa for noen dager siden at hun hadde lest et sted at det var sunt for forholdet at vi viste hverandre tidligere sexpartnere. Noen som har erfaringer på det området? Blir man mer åpen i forholdet? Eller var hun bare nysgjerrig på hvem jeg har ligget med eller ville gjøre meg sjalu med å vise de hun hadde ligget med...? hmm.. Jeg har aldri hatt noe interesse av/opplevd at kjærester har hatt noe interesse av navn, detaljer og at man skal vise bilde av tidligere partnere, men FOR MIN DEL er det helt naturlig å vite antallet til kjærestene. Men antallet vet du allerede, så da er det vel greiest å legge den saken død - kanskje. Naturlignok helt uaktuelt å bygge opp en nær relasjon med en dame om man ikke vet om hun har 4, 48, 84 tidligere sexpartnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #15 Del Skrevet 20. august 2009 aj aj aj..dont go there...! Jeg vet hvor mange,og hvem samboeren min har hatt sex med. Og samme vet han om meg. Vi trodde det skulle hjelpe oss å bli tryggere på hverandre, men den gang ei.. dette har vært kilde til mange krangler!! Man har ikke godt av å vite sånt, det er ikke godt for noe.. Har helt andre erfaringer enn deg på det punktet - så det som er riktig for et par trenger IKKE være riktig for et annet par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 20. august 2009 #16 Del Skrevet 20. august 2009 Kristian82: Hvor mange er èn ting å vite, det går bra. Men HVEM er noe verken jeg eller min samboer takler særlig bra. Spesielt siden vi støter på dem iblandt på matbutikken osv. At det funker for andre par å vite dette har du sikkert helt rett i. Men jeg snakket av egen erfaring, og mente ikke at det er noe som er feil å vite for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 20. august 2009 #17 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Kristian82: Hvor mange er èn ting å vite, det går bra. Men HVEM er noe verken jeg eller min samboer takler særlig bra. Spesielt siden vi støter på dem iblandt på matbutikken osv. At det funker for andre par å vite dette har du sikkert helt rett i. Men jeg snakket av egen erfaring, og mente ikke at det er noe som er feil å vite for alle. Ja, var antallet jeg snakket om. (sorry for at jeg skrev uklart). Hvem (og hvor osv.) har jeg heller aldri vært interessert i å vite/snakket med partneren noe spes om nei. Men for noen er også det naturlig å vite. Endret 20. august 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cullen Skrevet 20. august 2009 #18 Del Skrevet 20. august 2009 Vi hadde snakken om eks partnere vi også, det gikk på hvor mange og ikke hvem. Jeg er fortsatt sikker på at gubben løy på seg fler, men er nok sikkert fordi jeg hadde fler enn han. Han var sammen med ungdomsskole kjæresten frem til litt før vi traff hverandre, mens jeg hadde et par uheldige jeg fortsatt blir flau av å tenke på Å vite antallet gjør absolutt ingenting, bortsett fra at det minner oss på at "faen det skjedde faktisk det der ja..". Angsten min var mer på mine minner om ting jeg hadde prøvd å glemme enn på antallet hans og hva han syntes om mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LitaPia Skrevet 20. august 2009 #19 Del Skrevet 20. august 2009 hvem og hvor mener jeg iallefall kan være ødeleggende å vite. Eksempel: Jeg hadde sex med eksen min i en avkjørsel i en tunell man må igjennom før man kommer til huset til foreldrene mine. Dette vet sambo, og stemningen er bestandig litt anstrengt når vi kommer hjem til dem siden vi må gjennom tunellen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 20. august 2009 #20 Del Skrevet 20. august 2009 I 9 av 10 tilfeller er det dumt å fortelle om fortiden. De tror de vil vite, men så er ikke svaret akkurat slik de hadde tenkt, og så har du det gående. Dere vet hverandres antall, og det er evig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå