Gå til innhold

Nike Shox

Gjest Gjest_Hønepøne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet

Ja, som overskriften spør om - er det noen som har handla Nike Shox fra shoxman.com?

Noen som vet om skoene er ekte, om det er rederlig opplegg...? Er jo ikke ekstremt billig, men billigere enn i butikkene hjemme...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_sizzy_*
Skrevet

Hei!

Nei men har bestilt fra Nike-Shox.net, får de i posten om noen dager. Kostet bare 450 NOK, og de er ekte!

Var ikke akkurat dette du spurte om men... :gjeiper:

Skrevet

Jeg har dessverre bestilt derfra og de var ikke ekte... :(

Sålen var så hard at den ikke kan bøyes i det hele tatt og skoene ser bare billige ut.

Gjest Gjest_Thomas_*
Skrevet

Jeg bestilte først ett par, og ble veldig fornøyd med orderen jeg fikk. går fikk jeg 3 nye par, og er ekstremt fornøyd med jobben de har gjort. God kundeservice fikk jeg og, spurte nemlig om både orderen min og om jeg kunne vente med å betale til jeg fikk lønning. -Thomas

Skrevet
Hei!

Nei men har bestilt fra Nike-Shox.net, får de i posten om noen dager. Kostet bare 450 NOK, og de er ekte!

Var ikke akkurat dette du spurte om men... :gjeiper:

Nike-shox.net er ikke ekte det heller.. Det merker du og ser veldig godt!! Har selv bestilt derfra flere ganger..

Gjest Gjest_Hønepøne_*
Skrevet

Takk for svar, folkens! Glad jeg sjekka med dere før jeg bestemte meg:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Shoxman er svindel!

Har bestilt to par for 3 uker siden og det har ikke skjedd annet enn at pengene er trukket fra kontoen. Har sendt de mail hver dag i 2 uker, men ikke hørt ett ord.

HOLD DERE UNNA!!!

Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Det samme skjedde med meg da jeg bestilte skoene for ca en mnd siden. Jeg fikk sporingsnr på mail, og i følge sporingstjenesten på posten.no er dem ikke kommet lenger enn at de er sendt fra fabrikken, så det er nok dessverre leveringssystemet det er noe feil med og Shoxman har gjort jobben sin. Har også prøvd å sendt flere mailer uten å få noe svar, så jeg tror faktisk dem rett og slett har problemer med mailsystemet sitt siden det er flere som ikke får svar fra dem.

Hvis det derimot er bevisst fra deres side at dem ikke svarer oss når vi klager på at forsendelsene aldri kommer frem, så er det i så fall lurt at vi vurderer å ta kontakt med forbrukerombudet. Jeg bestilte 2 par sko, så det var over 1200 spenn rett i dass hvis de aldri blir levert, kjipe penger det.

Skrevet

Har hørt om ganske mange som ikke får skoene sine fra han nå.

Har og hørt om de som får dette.

Jeg ser godt at disse er fake.

Skrevet

Bestilte to par og fikk 1 par! i tillegg var det fake størrelse og de så latterlig fake ut.

Dette er svindel, ikke noe annet!

Skrevet

Jeg vet om mange som har bestilt, og som ikke har mottatt skoene..

Gjest Gjest_robban_*
Skrevet
Takk for svar, folkens! Glad jeg sjekka med dere før jeg bestemte meg:)
Skrevet

bestilte 2 par for 7 uker siden, fikk det ene for 3 uker siden, har sendt de ett par mailer, men de svarer ikke.. og de skoa jeg fikk ser latterlig billige ut.. kom med posten, men pakka som kom sto på thilandsk..regner ikke med jeg får det siste paret heller, så HOLD dere unna, dette er svindel!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bestilt sko derfra, og de er uten tvil fake. Esken er helt ulik den esken du får hvis du kjøper sko på en sportsbutikk i norge. I tillegg er sålen hard og støtdempingen fungerer ikke. Alt med skoen var bare dritt, og jeg angrer som en hund på at jeg kjøpte disse. De var også for små, og tok 4 uker å få. Derfor la jeg de ut for salg på finn.no. Jeg finn mail fra NIKE etter en dag eller to, der jeg ble bedt om å fjerne annonsen - ettersom skoene var fake (de kjente nok igjen bildenene, ettersom jeg brukte det bildet som lå på shoxman.com).

Styr unna, vær så snill!

Gjest emmeline
Skrevet

Jeg har bestilt Nike Shox fra http://efashionsport.com/. De kostet rundt 500 NOK. Jeg har ikke så peiling, så jeg vet jo ikke om de er ekte, men føles og ser iallefall sånn ut. Betalte via paypal uten problemer og fikk skoene kort tid etter. Veldig fornøyd.

• 5 uker senere...
Gjest Gjest_Incana_*
Skrevet

Søsteren min har bestilt derfra, og hun fikk dem. Men som Helen Rask blant annet skrev på bloggen sin, hadde hun snakket med eieren, og det hadde vært masse tull. Men alt ble sendt etterhvert.

Det er mulig de er fake, men de er like gode å gå i.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Marte_*
Skrevet

Jeg har også bestillt fra shoxman.com fikk skoene etter ca 9 dager og er kjempe fornøyd. Om de er ekete eller ikke kan jeg ikke si. Men de ser bra ut og virker som har god kvalitet. (man får jo tross alt 3 shoxman shox til samme prisen som 1 par shox i butikken i norge)

Jeg anbefaler hvertfall shoxman!

Gjest Gjest_ostepop_*
Skrevet
Jeg har også bestillt fra shoxman.com fikk skoene etter ca 9 dager og er kjempe fornøyd. Om de er ekete eller ikke kan jeg ikke si. Men de ser bra ut og virker som har god kvalitet. (man får jo tross alt 3 shoxman shox til samme prisen som 1 par shox i butikken i norge)

Jeg anbefaler hvertfall shoxman!

Mye juks der ute.

Kjøp Nike Shox av en Powerseller med over 99,8% gode tilbakemeldinger på ebay, og du får mest sannsynlig real stuff.

Det er ihvertfall min erfaring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...