Gå til innhold

Det er så skjedelig her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er det. Skjedelig. Kanskje ikke så rart heller når det er flest jenter her og jenter er jo skjedelige. Skjede-lig. Tok du'n?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, det er det. Skjedelig. Kanskje ikke så rart heller når det er flest jenter her og jenter er jo skjedelige. Skjede-lig. Tok du'n?

Jeg tok den, men den var elendig.

Skrevet

tell us something we dont know!

Skrevet
tell us something we dont know!

I am watching you!

Skrevet
Jeg tok den, men den var elendig.

Ikke væer så skjedelig da. Eller, muselig i ditt tilfelle :skratte:

Gjest Gestur
Skrevet

Det var det første jeg tenkte på da jeg så tittelen "skjedelig"

Skjedelig + kvinneforum = obvious skjede-referanse

håpløst

Gjest Mannsgris
Skrevet
Skjede-lig. Tok du'n?

Jepp, jeg tok skjeden. :wow:

Skrevet

Denne var så tørr at jeg må hente meg noe å drikke... :perebrus:

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet
Denne var så tørr at jeg må hente meg noe å drikke... :perebrus:

Hm.. lider du av tørr skjede, eller? :lur:

Skrevet

Skal vi kuppe denne tråden også?

Skrevet
Skal vi kuppe denne tråden også?

:tommelopp:

Skrevet

Spørsmål: Hvis man er en gjeng på 5-6 stk som opprinnelig har avtalt å ha filmkveld, men en foreslår kafé istedenfor, noe som er greit for alle unnatt én person, hvem bør gi seg: Denne ene personen, eller de andre som gikk vekk fra den opprinnelige planen?

Skrevet
Spørsmål: Hvis man er en gjeng på 5-6 stk som opprinnelig har avtalt å ha filmkveld, men en foreslår kafé istedenfor, noe som er greit for alle unnatt én person, hvem bør gi seg: Denne ene personen, eller de andre som gikk vekk fra den opprinnelige planen?

:vetikke: Har aldri vært oppe i den situasjonen før...

Skrevet
:vetikke: Har aldri vært oppe i den situasjonen før...

Jeg er oppe i den nå. Flere ganger har jeg og noen andre venninner prøvd å finne på noe med en venninne av oss. Hun er med, så lenge vi gjør det hun vil. Selv om flertallet er stemt for noe annet. Hvis planene blir endret, så er hun plutselig for trøtt til å være med oss. :snurt:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...