Ambriel Skrevet 1. august 2009 #1 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hei! Ved min forrige menstruasjon skulle jeg sette inn p-ring. Jeg gikk og ventet på mensen, da jeg plutselig 1 uke før jeg skulle fått den fikk bittesmå blødninger, så små at jeg omtrent ikke vil kalle det blødninger, så under tvil satte jeg inn ringen og håpet på at jeg hadde gjort det riktig. Puppene mine begynte å bli nokså ømme så jeg mistenkte derfor også at mensen var på vei, men den kom aldri ordentlig igang og jeg hadde småblødninger i ca 1 uke. For å si det på denne måten, det var lite nok blod til at jeg kunne brukt 1 tampong iløpet av hele uka, og jeg har aldri blødd så lite før! Etter 1 ukes tid begynte jeg å få symptomer som trøtthet, humørssvingninger deluxe, puppene fortsatte å være veldig ømme og virka nesten større osv.. jeg tenkte at dette var bivirkninger på p-ringen men hadde likevel en gnagende følelse i meg som sa at jeg muligens kunne være gravid. Etter 2 uker med ringen tok jeg den ut da jeg rett og slett ikke taklet humørsvingninge da dette minnet meg veldig om hvor langt nede jeg var da jeg hadde p-stav ifjor. I en uke nå har jeg hatt følelsen av at mensen skulle komme, begynte med litt småblødninger for et par dager siden, med brunaktig blod. Og inatt våknet jeg av at jeg måtte tisse, gikk på do og så at mensen var satt igang for fullt. Fikk skikkelig, skikkelig vonde mens-smerter så lå på baderomsgulvet i fosterstilling på det verste. Da jeg stod opp i dag morges for å skifte tampong var det en hinne sak på den. Litt tykk, rosafarget hinne, med en mørk rødfarget/sort hinne inni der igjen. 2 slike "hinner" var det. Så jeg lurer på, om dette kan være et egg som har blitt befruktet, og som ikke har fått feste seg pga p-ringen? Spontanabort? eller er det noen som har peiling på hva dette evt kan være? Litt sånn småbekymret her jeg sitter! Må bare få sagt at jeg ikke har ømme bryster lengre og formen min virker generellt litt bedre, men nå har jeg jo som sagt fått ut ringen også, så alt hjelper vel :/ Håper det er noen som kan hjelpe meg! Endret 1. august 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2009 #2 Del Skrevet 1. august 2009 Høres ut som en abort, med utstøtt fostermateriale, de hinnene kan være deler av fostersekken som fosteret skal utvikle seg inni, med mindre det bare er blodkar du har sett? Kan ha vært en bligted ovum, dvs det har ikke utviklet seg noe foster, bare en morkake. Jeg ville bedt om en ultralyd for å forvisse meg om at det ikke er rester igjen inni livmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. august 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Tror ikke det var blodkar, for da hadde det vel bare vært rødt og ikke så store? For hver av disse hinnene var litt større enn en 20-krone, og nokså tykke og lysrosa-aktig i fargen. Jeg måtte jo selvfølgelig ta på dem og studere Endret 1. august 2009 av Ambriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå