Gjest skorpio Skrevet 20. juli 2009 #1 Del Skrevet 20. juli 2009 jeg kunne egentlig tenke meg å bli personlig assistent, gjerne for en kjendis. noen som vet hvordan man kan bli det? man finner vel ikke akkurat utlysninger fra kjendisene selv på nettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 21. juli 2009 #2 Del Skrevet 21. juli 2009 ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twink Skrevet 21. juli 2009 #3 Del Skrevet 21. juli 2009 Det vil nok være veldig vanskelig. Men har du først fått et ben innenfor, vil det nok gå lettere. Det er ikke en lett jobb, her er et intervju med ei norsk jente som jobber som assistent i Monaco. Studiet hun gikk på var dette. Om det er noe du virkelig vil, hadde jeg nok satset på en slik skole, da de kan hjelpe til med å bygge opp et nettverk. Har ikke satt meg så godt inn i dette, men finnes muligens andre slike skoler rundt om i verden om du leter litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå