Gjest Gjest_asle_* Skrevet 15. juli 2009 #1 Skrevet 15. juli 2009 Frykter at samboeren min er utro mot meg! Har ikke turt og ta det opp med henne engang fordi jeg er redd for at jeg tar feil. Hun går ofte lange turer på flere timer, hun kan gå ut rett etter jobb og komme hjem sent på kvelden eller natten. Når jeg spør henne hvor hun har vært, svarer hun som regel med et smil at hun har gått rundt i byen for å samle tankene og slappe av. For noen uker siden hadde jeg sex med henne når hun kom hjem etter en av sine spaserturer, til vanlig avviser hun meg etter turene men denne gangen endte det altså i sex. Vanligvis må jeg bruke litt tid på å få hele penis inn i henne, men denne gangen føltes det som om penis falt lett inn i vaginaen hennes uten noen motstand i det heletatt. Det føltes VELDIG forskjellig fra normalt, og penisen min falt konstant ut av henne selv om jeg hadde helt hard ereksjon. Det virket som om hun merket det også, og da forandret hun seg fra å være kåt, til å trekke dynen over hodet frem til sexen var slutt (jeg måtte faktisk avslutte med hånden min p.g.a. for lite friksjon fra vaginaen hennes - hun er normalt veldig trang.) Senere på natten våknet jeg av at hun gråt, spurte henne hva det gjaldt og hun sa at det var pga. noe annet, men jeg tenkte jo mitt. uten å si noe. Etter denne dagen får jeg aldri sex med henne hvis hun har vært på tur den samme dagen. Alt virker merkelig og mistenksomt. Vet noen av kvinnene/damene her om dette er tegn på at en kvinne er utro???
Gjest Gjest_p_* Skrevet 15. juli 2009 #2 Skrevet 15. juli 2009 Frykter at samboeren min er utro mot meg! Har ikke turt og ta det opp med henne engang fordi jeg er redd for at jeg tar feil. Hun går ofte lange turer på flere timer, hun kan gå ut rett etter jobb og komme hjem sent på kvelden eller natten. Når jeg spør henne hvor hun har vært, svarer hun som regel med et smil at hun har gått rundt i byen for å samle tankene og slappe av. For noen uker siden hadde jeg sex med henne når hun kom hjem etter en av sine spaserturer, til vanlig avviser hun meg etter turene men denne gangen endte det altså i sex. Vanligvis må jeg bruke litt tid på å få hele penis inn i henne, men denne gangen føltes det som om penis falt lett inn i vaginaen hennes uten noen motstand i det heletatt. Det føltes VELDIG forskjellig fra normalt, og penisen min falt konstant ut av henne selv om jeg hadde helt hard ereksjon. Det virket som om hun merket det også, og da forandret hun seg fra å være kåt, til å trekke dynen over hodet frem til sexen var slutt (jeg måtte faktisk avslutte med hånden min p.g.a. for lite friksjon fra vaginaen hennes - hun er normalt veldig trang.) Senere på natten våknet jeg av at hun gråt, spurte henne hva det gjaldt og hun sa at det var pga. noe annet, men jeg tenkte jo mitt. uten å si noe. Etter denne dagen får jeg aldri sex med henne hvis hun har vært på tur den samme dagen. Alt virker merkelig og mistenksomt. Vet noen av kvinnene/damene her om dette er tegn på at en kvinne er utro??? Nei det tror jeg ikke. Kanskje hun gråt fordi hun ikke kunne tilfredsstille deg og fikk dårlig selvtillit.
Gjest Maxtor Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 Magefølelsen er ofte riktig. Litt sår ting å ta opp, dog..
Lalle Skrevet 15. juli 2009 #4 Skrevet 15. juli 2009 Det er bare og spørre henne. For her får du bare gjetninger fra alle. Svaret har hun.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #5 Skrevet 15. juli 2009 Frykter at samboeren min er utro mot meg! Har ikke turt og ta det opp med henne engang fordi jeg er redd for at jeg tar feil. Hun går ofte lange turer på flere timer, hun kan gå ut rett etter jobb og komme hjem sent på kvelden eller natten. Når jeg spør henne hvor hun har vært, svarer hun som regel med et smil at hun har gått rundt i byen for å samle tankene og slappe av. For noen uker siden hadde jeg sex med henne når hun kom hjem etter en av sine spaserturer, til vanlig avviser hun meg etter turene men denne gangen endte det altså i sex. Vanligvis må jeg bruke litt tid på å få hele penis inn i henne, men denne gangen føltes det som om penis falt lett inn i vaginaen hennes uten noen motstand i det heletatt. Det føltes VELDIG forskjellig fra normalt, og penisen min falt konstant ut av henne selv om jeg hadde helt hard ereksjon. Det virket som om hun merket det også, og da forandret hun seg fra å være kåt, til å trekke dynen over hodet frem til sexen var slutt (jeg måtte faktisk avslutte med hånden min p.g.a. for lite friksjon fra vaginaen hennes - hun er normalt veldig trang.) Senere på natten våknet jeg av at hun gråt, spurte henne hva det gjaldt og hun sa at det var pga. noe annet, men jeg tenkte jo mitt. uten å si noe. Etter denne dagen får jeg aldri sex med henne hvis hun har vært på tur den samme dagen. Alt virker merkelig og mistenksomt. Vet noen av kvinnene/damene her om dette er tegn på at en kvinne er utro??? Jeg tror du vet svaret selv, og vil bare ha bekreftelse, siden du antagelig frykter konfrontasjonen, og følgene av en sådan. Hvilken dame trenger å gå tur flere timer hver kveld, etter jobb, for å samle tankene sine, uten sin samboer? Og det at du ikke så lett får henne vid og våt normalt, sier jo også litt om hvor mye hun tenner på deg. Beklager å måtte si det.. Men når hun kommer hjem etter en av disse turene, så er hun altså helt åpen. En kan jo aldri være skråsikker, men her virker det ene svaret (bekreftende) langt, langt mer sannsynlig enn det andre svaret (avkreftende). Hun har funnet en elsker, hun tenner vilt på han, samtidig har hun moral og god oppdragelse, og vet ikke sin arme råd. Derfor gråter hun.
Kamikatze Skrevet 15. juli 2009 #6 Skrevet 15. juli 2009 Du kjenner om det lukter gummi, du kjenner når det lukter sperm. At dama er ute å går aleine, tyder på at hun enten vil i bedre form (kvinnespråk for å ta av noen imaginære kilo), eller hun "flykter" hjemmefra fordi hun ikke takler ditt selskap. Hvis det er den første grunnen, er det vel ikke uvanlig at hun kan ha gått og tenkt seg glatt. Bevares mann! Du merker vel forskjell på om du sklir i hennes slim, eller om det er rester etter elskeren! Mest trolig ville ei dame aldri sluppet deg til like etter en elsker, uansett (med meget få eksepsjonelt egoistiske og hodeføkka unntak). At hun kan være ekstra glatt og avslappet etter fysiske utskeielser, kombinasjonen kåt og fysisk sliten, virker troverdig. Tutet hun, er det nok fordi hun merket at du reagerte negativt. Eller i tilfelle to, at hun fikk en bekreftelse på hvor umulig du er å omgås. Plager disse tankene deg, får du spandere noen kroner på en privat etterforsker. Hun har jo en forutsigbar fast rutine, så et slik oppdrag kan forhåndsplanlegges og gjennomføres i løpet av to-fire ettermiddager. Men det billigste er å gi henne en omgang oralsex. Det er selvsagt like slemt som å snike i PC-loggen hennes og i telefonloggen, men det spørs om ikke forholdet blir bedre hvis du kan gi deg selv litt indre ro, for det vil hun sannsynligvis nyte mer godt av enn at du går rundt og skjuler og mistenker utroskap, når hva tøtta di mest sannsynlig gjør, er å fjonge seg opp for å gjøre seg mer attraktiv for deg.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #7 Skrevet 15. juli 2009 Det er selvsagt like slemt som å snike i PC-loggen hennes og i telefonloggen, men det spørs om ikke forholdet blir bedre hvis du kan gi deg selv litt indre ro, for det vil hun sannsynligvis nyte mer godt av enn at du går rundt og skjuler og mistenker utroskap, når hva tøtta di mest sannsynlig gjør, er å fjonge seg opp for å gjøre seg mer attraktiv for deg. Kamikatze, nå var du i overkant snill! Men, jeg håper virkelig du har rett - det ville være fantastisk!
Antoinette Skrevet 15. juli 2009 #8 Skrevet 15. juli 2009 Hjelpe meg, nok en kvinner-blir-utvidet-av-mye-sex tråd, denne gangen med en utroskapstwist.
Gjest Gjest_mino_* Skrevet 15. juli 2009 #9 Skrevet 15. juli 2009 Jeg synes du bør spør henne med å vise henne dette innlegget, så vet hun at du ikke mener noe vondt med det. hvis du spør henne rett ut kan det være hun føler seg veldig angrepet og at du ikke stoler på henne ;-) Lykke til!!
Gjest rare Skrevet 15. juli 2009 #10 Skrevet 15. juli 2009 det eneste som er sikkert er at det er noe som gjør at hun blir distansert, og hun har det ikke helt bra. det kan være en hel del ting som er årsaken til dette, og utroskap kan selvfølgelig være en mulighet som alt annet. men jeg ville ikke lagt så veldig vekt på fysiske forandringer - men heller at hun trekker seg unna. dropp alt det med å sjekke pc/mobil osv - og spør henne rett ut hva det er som skjer med henne. jeg kan selv bruke et par timer om ettermiddagen etter jobb på trening, eller andre aktiviteter, men samboeren min vet sånn ca hvor jeg er og om mine dagligdagse mønstre akkurat som jeg vet om hans. det kan godt hende hun bare går rundt for å samle tankene slik som hun sier - men lurer du ikke på hva hun har behov for å samle tankene rundt? det burde jo falle deg inn at hun har det vondt på et eller annet vis - og at mistanke om utroskap er den eneste grunnen som får deg til å reagere er jo kanskje noe av problemet her?
Mercury Skrevet 15. juli 2009 #11 Skrevet 15. juli 2009 Jeg må ærlig talt få si min mening, selv om den kan virke brutal: spør dama di, og finn ut! Hvis du ikke tør, er dere ikke helt trygg på hverandre; og da passer dere kanskje ikke sammen? :S Uansett: spør henne!
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #12 Skrevet 15. juli 2009 Jeg syns også du burde spørre henne. Det høres jo veldig rart ut, men tenk om det er en annen grunn til at hun er avvisende osv. Tenk om hun sliter med noe, som hun kunne trengt din hjelp til å håndtere, bare at hun ikke klarer å si det? Men enig i at det høres mistenkelig ut, men det KAN skyldes andre ting enn utroskap, får virkelig håpe på det! Hvordan er hun ellers? Med mobiltlf osv? (om hun vokter den med livet )
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #13 Skrevet 15. juli 2009 Hjelpe meg, nok en kvinner-blir-utvidet-av-mye-sex tråd, denne gangen med en utroskapstwist. Jeg tror det vi er inne på er at kvinner er utvidet i tiden etter heftig sex, eller mens de fremdeles er opphisset etter heftig sex.. Selvsagt trekker vagina seg etterhvert sammen igjen, men det er en *grunn* til at det finnes et uttrykk som heter "sloppy seconds" - som er det han som overtar etter forrige mann opplever, nemlig en ganske sloppy vagina.. (løs i strikken, utvidet).
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #14 Skrevet 15. juli 2009 Som dame vil jeg påstå at det at ts gled lett inn denne gangen overhodet ikke trenger å ha noen sammenheng med utroskap. Da syns jeg vel heller det ville være rart at hun kom hjem og ønsket sex etter et evt utroskap, men man vet selvfølgelig aldri, folk er rare Jeg ville nok heller blitt mistenksom på disse spaserturene. Det trenger selvfølgelig ikke bety noe det heller, men jeg hadde nok spurt og gravd for å finne ut hva hun grubler på..
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #15 Skrevet 15. juli 2009 Kan man ikke få gå tur heller, nå da... *oppgitt* jeg hadde også begynt å grine om jeg hadde en så mistenksom samboer!
Gjest Gjest_kjell_* Skrevet 15. juli 2009 #16 Skrevet 15. juli 2009 Hun er utro. Jeg har opplevd det samme selv, og etter to år fikk jeg vite det.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #17 Skrevet 15. juli 2009 Hun er utro. Jeg har opplevd det samme selv, og etter to år fikk jeg vite det. Hun rives mellom hva kroppen hennes vil og tenner på, på den ene siden, og hva hun forventer at hun kan tillate seg - og at samfunnet forventer av og tillater henne - på den andre siden. Hun bandt seg til ts før hun kjente seg selv og sin kropp og alt hva livet er. Nå er hun i en overgangsfase, men hun er ikke klar for å bryte helt ut og ta et selvstendig valg ennå. Fortsatt redd for hvem hun kommer til å såre og støte, hvordan samfunnet og slekten osv rundt henne vil se på dette. She's going through changes.. Men en eller annen dag vil den nye henne, en ny slags sommerfugl, komme ut av det skallet hun nå ligger og forvandler seg under. Hun rives og slites mellom forventninger og roller, samtidig som hun er i ferd med å forandre seg og modnes. Hun kommer nok gjerne fra en gammeldags, moralsk type oppdragelse, og fikk aldri virkelig utforsket seg selv og kroppen sin, og forskjellige slags menn, og følelser etc, før hun bandt seg til en fast mann - fordi slekt og familie e.l. forventet det. Jeg foreslår parterapi. Jeg vet ikke om jeg vil foreslå at ts konfronterer henne med mistanke om utroskap, men at noe er riv ruskende galt med forholdet, er hevet over enhver tvil. Jeg ville heller ha foreslått parterapi. Denne damen er ikke klar til å ta ansvar for hva hun føler, hun har ikke kommet til begreper med det ennå. Det må lirkes ut. Kun ved hjelp av en erfaren parterapeut, og åpensindighet hos partneren (ts) og familie/slekt/nettverk rundt om dette, kan forholdet kanskje reddes, på sikt. Men det vil nok ta tid, og kreve mye tålmodighet fra hans side. Jeg har ingen anelse hvor mange sesjoner de må gå til før det løsner, og en kommer til bunns i hva som plager henne - og eventuelt om det er en tredje person inne i bildet osv. Noe slik som dette kan i verste fall ende i en eller annen form for personlig tragedie, så jeg vil definitivt anbefale at en fagperson fungerer som parterapeuten, og ikke et familiemedlem eller noen nær venn. Hvor lett dette blir aner jeg ikke - kommer jo an på hvor stort sted de bor på, tilgjengelighet av slikt uavhengig fagpersonell (parterapeut) osv. Men igjen, kan hende jeg er fullstendig på villspor også.
Gjest Susane Skrevet 15. juli 2009 #18 Skrevet 15. juli 2009 Kanksje hun har med seg en dildo på disse turene sine, og koser seg litt i skauen eller noe? Hehe, jeg måtte bare :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 15. juli 2009 #19 Skrevet 15. juli 2009 Hun rives mellom hva kroppen hennes vil og tenner på, på den ene siden, og hva hun forventer at hun kan tillate seg - og at samfunnet forventer av og tillater henne - på den andre siden. Hun bandt seg til ts før hun kjente seg selv og sin kropp og alt hva livet er. Nå er hun i en overgangsfase, men hun er ikke klar for å bryte helt ut og ta et selvstendig valg ennå. Fortsatt redd for hvem hun kommer til å såre og støte, hvordan samfunnet og slekten osv rundt henne vil se på dette. She's going through changes.. Men en eller annen dag vil den nye henne, en ny slags sommerfugl, komme ut av det skallet hun nå ligger og forvandler seg under. Hun rives og slites mellom forventninger og roller, samtidig som hun er i ferd med å forandre seg og modnes. Hun kommer nok gjerne fra en gammeldags, moralsk type oppdragelse, og fikk aldri virkelig utforsket seg selv og kroppen sin, og forskjellige slags menn, og følelser etc, før hun bandt seg til en fast mann - fordi slekt og familie e.l. forventet det. Jeg foreslår parterapi. Jeg vet ikke om jeg vil foreslå at ts konfronterer henne med mistanke om utroskap, men at noe er riv ruskende galt med forholdet, er hevet over enhver tvil. Jeg ville heller ha foreslått parterapi. Denne damen er ikke klar til å ta ansvar for hva hun føler, hun har ikke kommet til begreper med det ennå. Det må lirkes ut. Kun ved hjelp av en erfaren parterapeut, og åpensindighet hos partneren (ts) og familie/slekt/nettverk rundt om dette, kan forholdet kanskje reddes, på sikt. Men det vil nok ta tid, og kreve mye tålmodighet fra hans side. Jeg har ingen anelse hvor mange sesjoner de må gå til før det løsner, og en kommer til bunns i hva som plager henne - og eventuelt om det er en tredje person inne i bildet osv. Noe slik som dette kan i verste fall ende i en eller annen form for personlig tragedie, så jeg vil definitivt anbefale at en fagperson fungerer som parterapeuten, og ikke et familiemedlem eller noen nær venn. Hvor lett dette blir aner jeg ikke - kommer jo an på hvor stort sted de bor på, tilgjengelighet av slikt uavhengig fagpersonell (parterapeut) osv. Men igjen, kan hende jeg er fullstendig på villspor også. Ja, sjangsen er nok svært stor for det.. Ts: Det er umulig for oss å si noe om hun er utro. ifølge det du skriver er det ingenting som kan fastslå noe sånt. Så å få råd her om noe sånt tror jeg bare lager flere merkelige tanker i hodet ditt, og du ender bare opp som mere mistenksom. Fortell henne bare hva du tenker da vel.. Men det at du gled lett inn i henne denne gangen har ingenting med utroskap å gjøre.. Såpass vet jeg vel om damers anatomi og hvordan vi fungerer seksuelt.
Gjest Gjest_OsloMann Skrevet 15. juli 2009 #20 Skrevet 15. juli 2009 Ja, sjangsen er nok svært stor for det.. Ts: Det er umulig for oss å si noe om hun er utro. ifølge det du skriver er det ingenting som kan fastslå noe sånt. Så å få råd her om noe sånt tror jeg bare lager flere merkelige tanker i hodet ditt, og du ender bare opp som mere mistenksom. Fortell henne bare hva du tenker da vel.. Men det at du gled lett inn i henne denne gangen har ingenting med utroskap å gjøre.. Såpass vet jeg vel om damers anatomi og hvordan vi fungerer seksuelt. Du synes oppførselen hennes faller helt innenfor det normale spekteret, liksom? Jeg spekulerte jo ganske kraftig over der da, men tidligere når jeg har gjort slik så har jeg enten bommet fundamentalt, eller vært skummelt nær sannheten. Kun ts vet om det har noe for seg - vi har jo fått vite svært lite her. Vi vet ikke hvilken aldersgruppe de befinner seg i, om de bor på et stort eller lite sted osv. Også i forhold til disse merkelige, timeslange kveldsturene hennes, så er det relevant hvilket slags sted de bor på. Og uansett, er det ikke rart hvordan hun bare en sjelden gangs skyld er vid og åpen, og ellers stort sett ikke åpner seg skikkelig for ham? Jeg sier igjen - sloppy seconds. Hver gang etter disse turene er hun tilbakeholden med sex, unntatt den ene gangen - og så viser det seg at da er hun langt åpnere der enn hva *han* (ts) er vant til. Enkelte vil ikke se skogen for bare trær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå