Gå til innhold

hva irrirerer deg mest på KG?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hmm_*
Skrevet

Jeg er mest irritert over kvinnfolk som spør hele tida om de er gravide:

HALLOOO, VI ER IKKE SYNSKE HER

og kvinnfolk som blir superhoppende glad når en annen får/ikke får mensen+ bruk av :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å være helt ærlig, det som irriterer meg mest er innlegg skrevet på dialekt. Jeg forstår dessverre ikke mange av dialektene i Norge.

Gjest lille_kvinne
Skrevet (endret)

Det som irriterer meg mest er at folk drar alle under en kam.

ALLE jenter er sånn

ALLE gutter er sånn

Om alle hadde vært like hadde det jo ikke vært noe å diskutere..

Ellers irriterer jeg meg over gjester.

Men kanskje aller mest irriterer jeg meg over at ingen andre er her og skriver masse nye innlegg jeg kan lese og svare på mens jeg kjeder meg :sjenert:

Endret av lille_kvinne
Gjest D-shol
Skrevet (endret)

1) Dårlig grammatikk og språk.

2) De som presenterer sine syn og meninger som den ene ultimate og absolutte sannhet og fakta.

3) De som spør "hva mener dere?" og blir sur og defensiv når andre ikke er enig.

Endret av D-shol
Gjest Emera
Skrevet

Innlegg i lange, morsomme tråder med kun frasen: *mine innlegg* Jeg går inn i tråden fordi den har nye innlegg, og forventer enda en morsom historie, men neida... :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Mannfolkene.

Hint; forumet heter "Kvinneguiden"... Dette spesielt siden mange av dem kun er ute etter å provosere. De kan umulig ha det godt hjemme.

Skrevet (endret)

- Trådar/innlegg med masse skrivefeil.

- Trolling

- Flood control-funksjonen, som plutseleg har dukka opp her inne

på forumet.

Og garantert mykje meir, som eg ikkje kjem på akkurat no!

Endret av Mirabella76
Gjest Gjest
Skrevet

- Dialekt

- Dårlig grammatikk

- De som bare quoter også ikke noe svar

- Moderatorer som tror de får penger får hvert innlegg de moderer

- Alle 'er jeg gravid'

- Alle 'kan dette være farlig/skade fosteret' trådene.

Det var det jeg kom på i farta.

Skrevet

Kom på ein ting til. ;)

Eg irriterar meg litt over dei som alltid må kommentera kvifor dei har endra på innlegget sitt, når dei gjer det. Eg har ingen som helst interesse av å vita om ein person har endra innlegget sitt pga skrivefeil, feil smileybruk, eller kva som helst anna.

Så no kan alle berre få lov til å lura på kva for ein "spennande" grunn eg hadde for å endra på mitt forrige innlegg! :fnise:

Gjest ~VanDora~
Skrevet

Jeg irriterer meg mest over mennesker som på død og liv skal få debatten til å handle om noe helt annet enn opprinnelig og trekke konklusjoner om ting de ikke har noe info om.

Gjest Gjest
Skrevet

- Dårlige emnetitler av typen: "Trenger hjelp, svar fort!", "Hvordan kan man.......?", osv.

- Dialekt.

- Trolling.

- Folk som gjør alt de kan for å lage kvalm (jeg mistenker at noen av disse faktisk mener de tingene de sier, og det havner derfor ikke inn under trolling-punktet. :sukk: ).

- Gamle tråder som bumpes, gjerne bare sitert av en gjest, og ingen nye svar eller noe.

- Gjestepostingen (jepp, jeg vet det er hyklersk siden jeg poster som gjest selv).

- Mangelen av konkrete regler som gjør forumet ryddigere og enklere å forholde seg til, og som gjør det enklere å vite hva som er regelbrudd, og hva som ikke er.

- De fem (?) forskjellige bekreftelseskodene man kan få å velge mellom når man skriver som gjest (farge, hei, norge, fisk og pasta (er det flere?)).

Gjest samme gjest
Skrevet
- Mangelen av konkrete regler som gjør forumet ryddigere og enklere å forholde seg til, og som gjør det enklere å vite hva som er regelbrudd, og hva som ikke er.

Jeg mener: Om forumet f.eks. hadde en regel om at emnetitler måtte beskrive trådens innhold, så hadde alt blitt mye ryddigere, og man kunne for eksempel rapportert dårlige emnetitler.

Gjest antigartner
Skrevet

Emnetitler som slutter med -Haster!!

Bitre menn som lager innlegg som stort sett er mannsjåvinistiske, kvinne- og innvandringsfiendtlige (unntatt mot damer fra Øst-Europa og Thailand) og fordomsfulle.

Trolling

Uhøflige gjestepostere (fordi det er feigere å være uhøflig som anonym enn som identifisert bruker)

Dialektbruk

Skrivefeil

Gjest Emera
Skrevet

Og så særskriving. Eller sær skriving som det jo også heter nå for tiden.

Skrevet

1) De forbanna trådene om penisstørrelse.

2) Bitre menn som må ødelegge gode diskusjoner og viktige tråder med irrelevante utfall mot alle kvinner.

Gjest Gjest
Skrevet

Folk som siterer et uhorvelig langt innlegg uten å legge til annet enn en liten setning helt nederst.

Gjest Gjest
Skrevet

Folk som svarer frekt når man spør om en ting (seriøst, vet du ikke det en gang)

Og folk som på død og liv må skrive "dette er trolling" og gjøre alt de kan for at ts skal bli tatt for troll så ingen andre svarer. Hva så om det er trolling? Går vel an å svare seriøst for det eller la vær å svare og uansett hvor merkelige det skulle vært så betyr ikke det at det er trolling heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Bitre menn. Utsagn som "Norske kvinner er..." Er så umåtelig umåtelig lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...