Gå til innhold

Heftig natt med ei venninne.

Fremhevede innlegg

Gjest Surfs
Skrevet

Var ute på byen i går med ei venninne og hadde på forhånd avtalt at hun skulle overnatte.

Vet ikke helt hva som skjedde, men det ble i hvertfall ei heftig natt med mye gnukking og slikking....

Venninnen min er ei pen jente, men har aldri tenkt på henne på den måten før. Vi er også begge opptatt på hver vår kant med hver vår mann.

Noen som har opplevd noe lignende og vet "hvor man går fra her" liksom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Oppmuntrende
Skrevet

Hørtes hyggelig ut da! :)

Skrevet

Vel, jeg har jo hatt vennesex noen ganger før og det beste tipset er jo at dere skal bare fortsette som normalt som om ingenting har skjedd :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke så mange råd å komme med, har ikke opplevd dette selv.

Har du/dere gjort andre tilsvarende ting før da? Er dere bifile?

Gjest Surfs
Skrevet

Janei... hva skal en si.

Jeg tror nok bare vi var veldig fulle? :sjenert:

Kan godt hende man bare må late som ingenting ja. Hun hadde sneket seg ut før jeg våknet i dag, men sendt søt sms. Virkelig feid over og forlatt følte jeg meg der et øyeblikk. Hahaha.

Tror ikke mannen min vil ta dette særlig pent, så der må jeg i hvertfall bare late som ingenting. (Og her trenger jeg ikke en lang lekse om at utroskap er utroskap og at jeg er en forferdelig umoralsk person.)

Skrevet

Det er jo synd at mannen din ikke godtar det.

Selvfølgelig er det utroskap ja men jeg ville nok tent på at dama mi lå med ei venninne.

Spør han rett ut om han kan tenke seg å se deg med ei jente?:)

Så hvis han svarer ja, så vet du jo hvordan du skal fortsette:)

Gjest Surfs
Skrevet

Det vet jeg allerede svaret på, og det er nei.

Han må være den eneste mannen i verden som ikke tenner på å se to jenter. ;D

Skrevet
Det vet jeg allerede svaret på, og det er nei.

Han må være den eneste mannen i verden som ikke tenner på å se to jenter. ;D

Jeg må bare spørre om dette - hvorfor skal en mann tenne på å se to jenter har sex?

En annen ting er at du koste deg med venninnen din - det blir litt sånn hva så synes jeg. Gjort er gjort og spist er spist ;) Etter mitt syn så fikk hun muligens litt "kalde føtter" siden hun dro så tidlig - kan du ikke bare ta en telefon å høre hva hun synes om det dere gjorde? Kanskje greit om dere blir enige om dere skal fortelle det til mennene eller ikke, dumt om en forteller og ikke den andre...?...

Gjest Surfs
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke har særlig dårlig samvittighet heller, det ville jeg hatt hvis det var en mann jeg hadde gått på en smell med. Da hadde jeg dødd litt og sikkert fortalt det til mannen. Var liksom ikke noe penetrering med i bildet her. :)

Vi parkerte den allerede i natt, dette blir mellom oss.

Tror nok du har rett i at hun sikker fikk litt hetta i morges. :)

Ble litt overrasket når hun begynte å ta på meg når vi la oss i natt, men alkoholen gjorde liksom at det ikke var så "farlig eller flaut."

Vet hun ikke orker å ha sex med mannen sin for tiden, så kanskje hun trengte å lette litt på trykket. ;)

Skrevet
Jeg må innrømme at jeg ikke har særlig dårlig samvittighet heller, det ville jeg hatt hvis det var en mann jeg hadde gått på en smell med. Da hadde jeg dødd litt og sikkert fortalt det til mannen. Var liksom ikke noe penetrering med i bildet her. :)

Vi parkerte den allerede i natt, dette blir mellom oss.

Tror nok du har rett i at hun sikker fikk litt hetta i morges. :)

Ble litt overrasket når hun begynte å ta på meg når vi la oss i natt, men alkoholen gjorde liksom at det ikke var så "farlig eller flaut."

Vet hun ikke orker å ha sex med mannen sin for tiden, så kanskje hun trengte å lette litt på trykket. ;)

Godt det da, at dere bestemte det :)

Hmmm, orker ikke å ha sex med mannen sin fortiden.... interressant.... For enten er det noe forbigående eller så er hun på vei ut i noe hun kanskje ikke vet helt hvordan hun skal forholde seg til, også testet hun det på deg for å finne det ut. Om du er ei god venninne så burde du snakke med henne om nettopp hvorfor hun startet - ikke sikkert det har noe med alkohol å gjøre....

Skrevet

Jeg synes nå det er utroskap uansett. Uansett hvor mye to jenter tenner meg, ville jeg ikke likt at dama mi holdt på slik.... uten meg. ;)

Gjest Surfs
Skrevet
Godt det da, at dere bestemte det :)

Hmmm, orker ikke å ha sex med mannen sin fortiden.... interressant.... For enten er det noe forbigående eller så er hun på vei ut i noe hun kanskje ikke vet helt hvordan hun skal forholde seg til, også testet hun det på deg for å finne det ut. Om du er ei god venninne så burde du snakke med henne om nettopp hvorfor hun startet - ikke sikkert det har noe med alkohol å gjøre....

Jeg har tekstet litt med henne og spurte hvordan hun hadde det nå, om hun var stresset på det. Og svaret var at det var hun ikke og det overrasket henne veldig.

Enig i at utroskap er utroskap egentlig, men pussig nok så føles det ikke sånn nå.

Rar natt og dag dette. ;)

Føler snart jeg bør legge til at vi alle er voksne mennesker og ikke usikre "småjenter." :)

Skrevet
Jeg har tekstet litt med henne og spurte hvordan hun hadde det nå, om hun var stresset på det. Og svaret var at det var hun ikke og det overrasket henne veldig.

Enig i at utroskap er utroskap egentlig, men pussig nok så føles det ikke sånn nå.

Rar natt og dag dette. ;)

Føler snart jeg bør legge til at vi alle er voksne mennesker og ikke usikre "småjenter." :)

:) Det vet jeg at dere er - voksne mennesker. Rett og slett for hadde dere vært 20, så hadde det ikke vært noe tema. Jeg kan ta feil nå, men tenker at venninnen din kanskje er usikker på sin legning....er hun det, så kan hun ta kontakt med meg...jeg vet mye om nettopp det temaet.

Gjest Surfs
Skrevet
:) Det vet jeg at dere er - voksne mennesker. Rett og slett for hadde dere vært 20, så hadde det ikke vært noe tema. Jeg kan ta feil nå, men tenker at venninnen din kanskje er usikker på sin legning....er hun det, så kan hun ta kontakt med meg...jeg vet mye om nettopp det temaet.

Vi snakker i grunn om alt sånn til vanlig, selv virkelig pinlige ting uten at hun noen gang har nevnt det.

Jaja, alt går seg nok til som vanlig om litt. :)

Skrevet

Støtter mej til HRT ej. At vnninna til Surfs kanskje er usikker på legninga si!

Gjest Surfs
Skrevet
Støtter mej til HRT ej. At vnninna til Surfs kanskje er usikker på legninga si!

Kan jo være at hun er skråsikker på seg hun, og at det er jeg som er kjempeusikker! :fnise:

Skrevet
Kan jo være at hun er skråsikker på seg hun, og at det er jeg som er kjempeusikker! :fnise:

Hehe....det er selvfølgelig også en mulighet.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...