Gjest Gjest_Hurlumhei_* Skrevet 5. mai 2009 #1 Skrevet 5. mai 2009 Jeg skal arrangere et udrikkingslag og har lyst å leie en litt større hytte/feriehus med god standard og boblebad/badestamp. Det må vere i nærheten av Oslo. Max 1 time fra Oslo ca. Noen som har noen gode idéer?? Hvor kan jeg finne en slik hytte? Gjerne ved sjøen, men ikke noe must. Blir veldig veldig gla viss noen veit om noe : )
Gjest Gjest_Mona_* Skrevet 5. mai 2009 #2 Skrevet 5. mai 2009 Jeg skal arrangere et udrikkingslag og har lyst å leie en litt større hytte/feriehus med god standard og boblebad/badestamp. Det må vere i nærheten av Oslo. Max 1 time fra Oslo ca. Noen som har noen gode idéer?? Hvor kan jeg finne en slik hytte? Gjerne ved sjøen, men ikke noe must. Blir veldig veldig gla viss noen veit om noe : ) Sjekk ut Nes Villmarksforum. (vi skal gifte oss der...)
Kohana Skrevet 5. mai 2009 #3 Skrevet 5. mai 2009 På Bakkergården har de boblebad inne og stor stamp ute. Nydelig hjemmelaget mat og koselige rom! 10 min. å kjøre med bil til Øyeren og stor sandstrand. http://www.bakkergaarden.no/ Ganske nøyaktig 1 time fra Oslo sentrum, E18 mot Stockholm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå