Gå til innhold

Den rette bhen

Fremhevede innlegg

Gjest Papirkurven
Skrevet

Fra en annen tråd:

Papirkurven er ikke lenger Dobbelt Deilig icon_sad.gif

I dag gikk jeg på KBS. På Lindex hadde de noen 80E, men de var ikke så bra..

Gikk på Reimers, der hadde de masse. Gjorde meg opp noen tanker.

*Prøvde 70E. Det fikk jeg imidlertid ikke puste i og muffinsfaktoren var litt for høy.

*75 var greit nok, men med E fikk jeg faktisk den berømte kvadruppelpuppen sur.gif .

Etter at jeg hadde prøvd noen bher, kom en hyggelig dame bort og hjalp meg.

jeg forklarte problematikken og hun anbefalte meg noen bher i F. Jeg liker vatterte bher med kant, men det var det ikke så mye av.

Damen så på bhene jeg prøvde og sa at 75 var bra til meg (og jeg kunne til og meg brukt 70.Happy.gif Hun synes bhen satt fint, jeg synes det var rart og uvant med skikkelig kjerringbyste.

*når stroppen går ned eller horisontalt bak, trekkes alt nedover. Stroppen får litt press rett over brystene. Og jeg kommer til å savne den fine toppen på bysten min:(

*mindre stropp betyr også kortere skulderstropper

*bh uten kant under må bruke litt av koppen til støtte, ikke fint, men det skal visst være sånn

370,- blakkere, et par kjerringpupper rikere og kommer il å bruke lang tid på å venne meg til enda en ting som gjør meg til "dame som trenger spesialbutikk". Men jeg kan vel alltid være kjerring til daglig og litt spennende "på freddan"

Her er bilder av den gamle og den nye bhen. Hva synes dere?

http://picasaweb.google.no/kristinehg/Dive...CLqBl6ztrMC_RQ#

Videoannonse
Annonse
Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

så smart det var å lage en ny tråd med mer riktig tittel :skravle:

på bildene synes jeg den lilla/blå løfter bysten mer enn den andre...men er ikke såååå lett å se på bilder heller da, bak om hvor stramt osv.. (den sorte var det triumph? min erfaring med mange av dems modeller er at de gir litt kjerring pupper...hvertfall basic modellene dems..men det er min erfaring da..hehe)... og den sorte er ikke vattert eller men den andre er det? min erfaring der er også at vatterte former bysten på en helt annen måte enn de som ikke har noen vattering, bare tynt stoff....er nok derfor jeg så og si alltid ender på en med vattering, unntaket hos meg er balconetter, den kan godt være tynn pga. passformen på den sitter veldig bra til min byste.. (men der i vi igjen alle forskjellig da... ;) )

Endret av Cupcakes
Gjest KateW
Skrevet

Flink jente med rett tråd. Det er som Cuppis sier litt vanskelig å se hva som er riktig når man ikke ser bak, hvordan den sitter.

Den lilla gav god løft, noe som tyder på at en trekvart skål, eller balconette fasong ville være mer trivselsaktig for du... Noe du ville trives bedre i, altså, enn full skål som den sorte har.

Forøvrig har du superpene pupper, de er ikke for store, eller spesielle eller rare. Fine!

Tror også du vil merke at holdning og sånt er bedre når du har fått strammet rundt under brystet betraktelig.

Trekvart-skål

http://www.freyalingerie.co.uk/lingerie/greta.aspx

Full skål med sidesømmer, for en annen løft

http://www.freyalingerie.co.uk/lingerie/tamsin.aspx

(Bare raske vilkårlige eksempel!)

Gjest Papirkurven
Skrevet (endret)

Tror det er Triumph de har på Reimers, stort sett.

Prøvde noen med 3/4-skål i E, men de hadde ikke i F.

Er jo utrolig kjipt å måtte velge mellom god støtte og fint utseende. Man kan liksom ikke plukke i blinde når man ikke er 75B, men må ta det man får.

Den Freyasiden er ingen butikk?

På denne bravissimo-butikken kan man vel bare kjøpe en bh om gangen?

Endret av Papirkurven
Gjest Cupcakes
Skrevet
Trekvart-skål

http://www.freyalingerie.co.uk/lingerie/greta.aspx

Full skål med sidesømmer, for en annen løft

http://www.freyalingerie.co.uk/lingerie/tamsin.aspx

(Bare raske vilkårlige eksempel!)

ja, det er den siste av de jeg liker spesielt godt, balkonett eller balcony, føler nesten av hvem som helst bh med den formen (og rett str. vel og merke ;) ) sitter helt himmelsk og perfekt på meg. også kommer det jo litt ann på person som du sier,om man vil "vise" de stolt frem og føler seg finest med de litt "opp" enn mer "ned" men alikevel støtte ;)

tror nok du kanskje (papirkurven) ville følt deg mer vell med en av de KateW linket til i passformen ja :jepp:

Gjest Cupcakes
Skrevet
Tror det er Triumph de har på Reimers, stort sett.

Er jo utrolig kjipt å måtte velge mellom god støtte og fint utseende. Man kan liksom ikke plukke i blinde når man ikke er 75B, men må ta det man får.

På denne bravissimo-butikken kan man vel bare kjøpe en bh om gangen?

ja så veldig ut som en av triumphs standar bher som de fleste butikker med det merke har inne heletiden... men du må ikke velge mellom støtte og utsende, finnes som sagt mange lekre store bher, det tar bare litt lengre tid å finne den :sjenert:

men på triumph etikketten (den røde lappen) pleier det ofte å stå hvilken str den er i på i de forskjellige landene, så da kan du jo kjøpe den str som står på uk på den på bravisimo f.eks så er du litt mer ca på å få rett str :)

Gjest Papirkurven
Skrevet
men på triumph etikketten (den røde lappen) pleier det ofte å stå hvilken str den er i på i de forskjellige landene, så da kan du jo kjøpe den str som står på uk på den på bravisimo f.eks så er du litt mer ca på å få rett str :)

Det tenkte jeg og:) Har vært både på Bravissimo, Ebay og andre butikker i dag og kikka etter 34E :) Synes fremdeles det er dyrt jeg da...men det er vel bare fordi jeg aldri har likt eller vært vant til å bruke mye penger på klær og undertøy

Gjest Cupcakes
Skrevet
Det tenkte jeg og:) Har vært både på Bravissimo, Ebay og andre butikker i dag og kikka etter 34E :) Synes fremdeles det er dyrt jeg da...men det er vel bare fordi jeg aldri har likt eller vært vant til å bruke mye penger på klær og undertøy

ja, bher i store str. er dyrt, men billigere i utlandet enn i norge da hvertfall:) så får vi håpe at norge skjønner det etterhvert også så det blir litt rimeligre her å :) også trenger du jo kanskje bare å kjøpe et par i året eller noe og eventuelt et par ekstra når det er salg ;)

Gjest Papirkurven
Skrevet

Men man kan jo bare handle for 20 gbp...eller 30 usd :(

Gjest Papirkurven
Skrevet

Fant faktisk opp til F på sparkjop.no, bare utrolig synd at minimumstropp var 80 :(

Gjest Cupcakes
Skrevet

jepp, er så tullete med den tollen som har vært det samme i alle år nå :( og ellos har også noen modeller opp til f med der kommer ofte det problemet du så med sparkjøp; at de starter på 80.. men innimellom så har de noen nydelige som starter lavere ned så du får titte innom sidene dems i ny og ne så dukker det nok opp noe etterhvert :)

Skrevet

ble ikke tollgrensen for undetøy/nattklær fjernet fra og med i år??

Gjest LanaLane
Skrevet (endret)

Synes den nye Bh'en så mye bedre ut på deg, men den så ikke ut som den satt så bra på rundt?

Endret av LanaLane
Gjest Papirkurven
Skrevet

ser ut som om det ikke gjelder bher, av en eller annen snodig grunn.

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.biggerbras.com/

Kan of være verdt en titt. Jeg har ikke handlet der ennå, men utvalget er ikke så verst.

Hvordan er kvaliteten på brastop i forhold til bravissimo? Er det jevnt over gode merker, eller er det mer ujevnt der?

Gjest Elfrida
Skrevet
Hvordan er kvaliteten på brastop i forhold til bravissimo? Er det jevnt over gode merker, eller er det mer ujevnt der?
Brastop har en del av de samme merkene som Bravissimo, men jeg tror de tar inn partivarer og forrige sesongs modeller og sånn, og at det er derfor prisene er såpass rimelige. Utvalget er litt varierende, det er mer et restehus, mens Bravissimo har det siste.

Det har i det minste alltid et godt utvalg av bh-er som kommer under 200 kroners-grensa.

Gjest Gjest
Skrevet

jo, men ikke momsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...