Honesty Skrevet 23. mars 2009 #1 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har funnet ut at jeg skal prøve å lage pai med vaniljekrem og blåbær, og trenger derfor oppskrift på en egnet vaniljekrem som jeg kan ha i paiskallet etter steking. Dvs. jeg har tenkt å gjøre som normalt; forsteke paiskallet, deretter fylle og ettersteke. Er det noen kloke sjeler som har en oppskrift til meg? (Ferdiglaget eller halvfabrikata er ikke et alternativ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. mars 2009 #2 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har ikke prøvd selv i praksis, men hva med å bruke denne med blåbær i stedet for rabarbra? Hvis det var så at du allerede har en oppskrift på bunn kan du jo evt. bare bruke oppskriften på fyllet og ellers samme fremgangsmåte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mars 2009 Tusen takk! Den var jo perfekt, og midt i blinken i forhold til hva jeg hadde tenkt. Dessuten er den jo grei å ha til rabarbrasesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 23. mars 2009 #4 Del Skrevet 23. mars 2009 http://krem.no/index.php?option=com_conten...6&Itemid=42 Jeg prøvde denne oppskriften da jeg lagde boller til bollesøndag. Ble kjempegod. Men jeg brukte vaniljeekstrakt i stedet for vaniljestang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå